Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to świetna oferta. Karbon, elektryka, nawet koła rozsądne.

Z doświadczenia w handlu rowerami wiem że dopiero w grupach 12-rzędowych uporano się z problemami z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Natomiast Shimano Di2 mamy już trzecią generację i wszystkie działały świetnie. Z tym że mieliśmy zawsze Ultegrę Di2. Dopiero w tym roku mój młody ma DuraAce Di2.

Firmę Radon znam od ok. 20 lat z produkcji bardzo dobrych rowerów aluminiowych typu cross. Ale dobre opinie słychać też o ich karbonowych MTB. Sądzę że 20 lat to wystarczająco czasu żeby okrzepnąć na rynku, szczególnie na bardzo trudnym rynku niemieckim, i kupować produkty od dobrych dostawców, z którymi nie ma problemu. Tzw. Finishing Kit czyli mostek, sztyca kierownica od Newmena, to też dobry jakościowo dodatek. Firma Newmen jest też znana z produkcji świetnych kół. Mam takowe w MTB.
 

Odnośnik do komentarza

Osobiście jestem zdania że w szosie aero pochowane linki mają sens. Oszczędza to co prawda 2 waty przy 45 km/h ale niech będzie. Ale w szosie race do zastosowań ogólnych nie chciałbym mieć takich za żadną cholerę. Większość producentów puszcza pancerze przez łożysko sterowe w takim wypadku co powoduje że przy każdej modyfikacji kokpitu musimy rozebrać i złożyć rower co generuje bardzo poważne koszty. Tak samo jestem przeciwnikiem zintegrowanych kokpitów.

Możesz sam je prawie pochować. Kupując mostek FSA lub Deda i prowadząc trochę inaczej przewody i pancerze.
Best stem / integrated stem handlebar to hide cables without going through steerer tube - Equipment - TrainerRoad

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...