Skocz do zawartości

Opony Schwalbe Land Cruiser (Plus), czy Continental Ride Tour


Rekomendowane odpowiedzi

Mam coś takiego 97809e3e1bd23ab1ebd7d3b6444afaba.jpg

26x1.90/95.

Wybór świadomy, ale zastanawiam się, czy na sezon zmienić na 26x1,75. Myślę o Schwalbe Land Cruiser lub SchLC Plus, które mają chyba lepszą wkładkę lub CONTINENTAL Ride Tour, co w obu przypadkach i tak jest już rozpustą cenową dla mojego leciwego rydwanu ;-). Pierwotnie rozważałem Kenda Khan (z wkładką), ale w ogólnych opiniach jednak słabiej chyba wypada (dla mnie) niż ww. Sch/Conti. Chciałbym zachować jakiś kompromis pomiędzy w miarę miejską oponą, ale żeby też nie była za bardzo bezbieżnikowa. 😉 Myślicie, że te tytułowe mogą dać ciut lepszy "komfort w kręceniu" i delikatnie zmniejszenie oporów toczenia i itp.., a w terenie dorównają (obrazkowej) Kendzie  ;-)? Patrząc na bieżnik, to chyba Schwalbe są lepsze od Conti.

A widzę, że ww. Schwalbe też chyba mają, minimalnie, różny bieżnik.

Czy nie ma sensu zmieniać, bo korzyści są/mogą być znikome?

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, mike21 napisał(a):

Przeliczając pln/dystans to najtańsze są dowolne marathony. LandCruisery i inne gumy z podobnej półki cenowej tego producwnta często po jednym sezonie są spękane wzdluż stopki.

Marathony są już powyżej 100, a mój rydwan jest może warty z 200, to ładowanie takich opon trochę mija się z celem. Poza tym ScHM mają chyba zbyt płaski bieżnik w porównaniu z Land Cruiser'em.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...