Skocz do zawartości

Piwpaw

Użytkownicy
  • Postów

    533
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piwpaw

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. U mnie rama jest przewidziana na 47. W tej chwili mam obręcze 21 i opona Pathfinder układa mi się na 40 mm. Więc jak widac u każdego inaczej. Sam już nie wiem czy lepszą szersza czy trochę węższa. Te 21 które teraz mam wydaje się ok bo więcej czasu spędzam jednak na asfalcie, tak ok 60%. Asfalt I teren to różne światy. Sztywność w terenie jest mniej porządana. A jeszcze dopytam a co sądzisz o kołach Hunt4season. Jakaś firma z Krakowa sprzedaje je za 1000 zł nowe i daje miesiąc gwarancji. Czytałem o nich bardzo dobre opinie i trzeba przyznać są bardzo ładne. Jeszcze dodam, że mam fabryczne Axis Elite Disc i nie uważam, że to są złe koła. Przejechałem na nich 10 tys. km I jak dotąd było ok. Nie są też zbyt ciężkie Ale teraz trochę zaczęły szwankować. Często sprzedają je nowe zdjęte z nowych rowerów na olx nawet za 5 stów. Co ciekawe te koła są nawet w niższych wersjach Roubaix i Tarmaców.
  2. Tak, do gravela. W tych Newmenach jest za wąska obręcz. Ja potrzebuję ze 24 mm żeby mi się fajnie oponka ułożyła.
  3. Cześć. Chciałem spytać czy warto kupić te koła. Nowe, zdjęte z Canyona, cena 1000 zł. Mają piasty DT z Ratchetem, podejrzewam, że 18T. Wiem, że to raczej podstawowe koła DT, dość ciężkie, ale zależy mi na wytrzymałości, solidości i trwałości oraz szerokiej obręczy pod opony 42 mm. Zawsze to jednak dobra marka.
  4. Chyba zdecyduję się jednak na koła systemowe. Wytypowałem powyższe. Które byście radzili do gravela do jazdy asfalt/teren 50/50 na oponach 42 mm lub węższych? ER ma wysokość obręczy 30 mm, szerokość 22 mm, GR odpowiednio 25 i 24. GR są 100 g. lżejsze. Wszystko pozostałe chyba takie samo z tego co widzę, cena też. Wyższe są jak wiadomo sztywniejsze, ale i mniej komfortowe w terenie. Tylko czy te 5 mm ma jakiekolwiek znaczenie. Wyższe jak też wiadomo ładniejsze. A może ER 1600, ale w wersji 23 mm wysokość (te są najlżejsze)?
  5. 1700 to jest tylko za przednie, za tylne 2350 🙂
  6. Ale deklarowana waga niewiele ponad 1500 g. Trochę kusi, tylko czy wytrzymają moje 85 kg?:)
  7. Mogę je teraz mieć za 2600 zł nówki. Warto?
  8. Pewnie zależy to od ciśnienia. Ja nabijam dość dużo, bo 3,5 bar. Korci mnie żeby wypróbować tych najszerszych, choć 42 mi wystarczają.
  9. Cześć. Pytanie do posiadaczy opon Pathfinder Pro o szerokości 700x47C mm. Jaką mogą mieć szerokość na obręczy o szerokości wew. 21 mm? Ja mam teraz 42ki i na takiej obręczy mierzą 40 mm. Spodziewam się, że 47 będą miały ok 45 mm. Jak to jest u was?
  10. Pytanie tylko czy brać składane czy systemowe GR 1600. Te drugie są ładniejsze (napis robiony laserem wygląda dużo ładniej od naklejek, ładniejszy design, podobnie piasty czarne vs białe). W systemowych są tylko 24 szprychy czego się trochę obawiam przy moich 85 kg. No i nyple aluminiowe, w składanych mogę sobie zażyczyć mosiężne.
  11. Ok. Dzięki za odpowiedzi. Czyli można śmiało brać te 350tki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...