Skocz do zawartości

Piwpaw

Użytkownicy
  • Postów

    554
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piwpaw

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Do karbonu mi się nie pali. Biorę, bo się gościu rozmyśli:)
  2. Na portalu bikeworld.pl piszą "...podobnie jak w przypadku piast naklejki, które po pewnym czasie wyglądały po prostu źle ustąpiły miejsca trwałemu lakierowi ..." Co prawda opis ten dotyczy modelu ER1600, ale w GR jest na pewno tak samo.
  3. Czyli brać czy nie, bo jak mówią lepsze jest wrogiem dobrego. GR 1600 są ponad 200 g lżejsze. Czytałem też że obręcze GR 531 (bo na tych są robione GR 1600) mimo że lżejsze są wytrzymalsze i mniej podatne na uszkodzenia. Pomijam już ogólnie ładniejsze wykonanie, np napisy malowane zamiast naklejek, które szybko się łuszczą. Gość dał mi czas do dziś, bo ma już kolejkę chętnych.
  4. W tych co mam są nyple mosiężne, w GR 1600 aluminiowe, więc plus dla moich. No ale z kolei obręcze w GR 1600 są spawane, w G540 nie. Piasty w moich raczej nie są na Ratchecie, już po dźwięku można poznać. Te z Ratchetem brzmią specyficznie. Ale cykają ładnie. No i kręcą się długo, czego ponoć nie można powiedzieć o piastach z Ratchetem. Ale już był o tym wątek.
  5. Cześć. Mam możliwość kupienia tych kół za 1400 zł nówki prosto z fabryki od gościa, który wygrał je na zawodach i pozbywa się ich. Normalna cena to ok 2300 zł. https://www.dtswiss.com/pl/kola/kola-szosowe/gravel/gr-1600-spline W tej chwili jeżdżę na obtęczach Dt Swiss G540 na piastach firmowanych przez Speca. Spec wkłada je do trochę wyższych modeli Divergów, a także do niższych Cruxa i Roubaix. Chwalę je sobie. Ciężkie (ok 2 kg), ale pancerne, 10 tys km przejechanych, zero problemów. Piasty też wydają się być dobrej jakości. Jak sądzicie, warto iść w te GR 1600 i zamienić te co mam na te?
  6. A jak z przebijalnością, bo czytałem że to typowo wyścigowe gumy, bardzo delikatne.
  7. Mimo wszystko trochę mnie kusi wersja 40 mm (tylko ta występuje w czarnym kolorze, jasnych boków nie trawię). Niektórzy twierdzą, że pod względem szybkości wręcz miażdży starą wersję Pro, które i tak były dość szybkie, choć BRR tego nie potwierdza. Może je kupię jak będą dostępne czarne, to podzielę się wrażeniami. Wygląda na to, że jeśli chodzi o szerokość to nowa 45 = stara 42, 40=stara 38, a 35=stara 32.
  8. Czy jeździ ktoś może na nowych oponach Speca Pathfinder TLR? Ciekaw jestem jak wypadają w porównaniu do starych Pro. Ja jeździłem na wersji Pro w rozmiarach 38 i 42 i je sobie chwaliłem za szybkość, trwałość i pancerność. Na zagranicznych forach przeważa pogląd, że są trochę szybsze od starych, ale dużo delikatniejsze. Na BRR wypadły blado.
  9. Dzięki za odpowiedź. Brałem pod uwagę te koła, które polecasz, tylko że one mają wysokość stożka aż 33 mm, co w przypadku aluminium jest dużo. Czytałem, że w gravelach nie jest to wskazane, bo takie koła będą za sztywne, co poza asfaltem nie jest pożądane. Co o tym sądzisz? Co prawda ja jeżdżę w 70% po asfalcie. Też sądzę, że tak szeroka obręcz 25 mm nie jest mi potrzebna, bo nie preferuję zbyt szerokiego ogumienia. Jeżdżę na 38kach i taka szerokość jest dla mnie optymalna. Jeszcze jedno pytanko. W Fulcrumach jest standard montowania tarczy ASF. Czy to jest zwykły centerlock czy coś szczególnego?
  10. Cześć. Fulcrum wypuściło nowy model, jak w tytule. Co sądzicie o tych kołach? Ma ktoś może? Wcześniej nastawiałem się na Dt Swiss GR 1600, ale niedawno miałem okazję porównać te koła z Fulcrum Rapid Red 5 i Fulcrumy na sucho kręciły się 2x dłużej, że aż byłem w szoku. https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-fulcrum-rapid-red-al-pd49274/?v_Id=264431&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=Cj0KCQjw0NPGBhCDARIsAGAzpp2S2gSSv9Bj_Fl-wD9k9lijerkSyuzzS30gWL6_r_4wrPlk6WUjjsAaAkp6EALw_wcB
  11. Cześć. Czy praktykujecie sypanie dętki i wnętrza opony talkiem? Pytam, bo serwisowe poradniki tak radzą, ale nie znam nikogo wśród kumpli który by to praktykował.
  12. Cześć. Czy ktoś ma lub miał te piasty? Czytałem dobre opinie o nich. Niektórzy twierdzą, że są nawet lepsze od Dt Swiss, bo mają stalowe wzmocnienia bębenków, co zapobiega wgryzaniu się kasety. A to jest ponoć bolączka Dt Swissów.
  13. 177 cm, aczkolwiek jestem dość ubity, bo ćwiczyłem trochę siłowo. Teraz jeszcze też chociaż mniej. Ale mam trochę babzena:) Mam 10 kg nadwagi bez dwóch zdań.
  14. Latem jak więcej jeżdżę i trochę biegam to schodzę do 85 kg, ale zimą to zawsze dobijam do 90-93 kg. 82-83 kg to moje marzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...