Skocz do zawartości

Piwpaw

Użytkownicy
  • Postów

    543
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piwpaw

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Cześć. Czy praktykujecie sypanie dętki i wnętrza opony talkiem? Pytam, bo serwisowe poradniki tak radzą, ale nie znam nikogo wśród kumpli który by to praktykował.
  2. Cześć. Czy ktoś ma lub miał te piasty? Czytałem dobre opinie o nich. Niektórzy twierdzą, że są nawet lepsze od Dt Swiss, bo mają stalowe wzmocnienia bębenków, co zapobiega wgryzaniu się kasety. A to jest ponoć bolączka Dt Swissów.
  3. 177 cm, aczkolwiek jestem dość ubity, bo ćwiczyłem trochę siłowo. Teraz jeszcze też chociaż mniej. Ale mam trochę babzena:) Mam 10 kg nadwagi bez dwóch zdań.
  4. Latem jak więcej jeżdżę i trochę biegam to schodzę do 85 kg, ale zimą to zawsze dobijam do 90-93 kg. 82-83 kg to moje marzenie.
  5. Kurcze, te Vinci Grv 36 mm kuszą mnie. Waga niecałe 1500g, limit wagowy do 135 kg. No I piękne są. Wasze opinie też są zachęcające. Może strzelić sobie na okrągłe urodziny:) Tylko, że ja już wycieniowanym kolarzem raczej nie będę:)
  6. No rzeczywiście ciekawie wygląda ta seria gravelowa. Waga 1300 g z kawałkiem jest zachęcająca. Ale czy wytrzymałyby pod moimi 90 kg. Niby limit jest do 130 kg, ale do tych limitów to podchodzę z przymrużeniem iem oka. Nie znam też piast Vinci, jakiej są jakości.
  7. Cześć. Przed rozpoczęciem sezonu chciałem wreszcie kupić koła do gravela. Przeznaczam na nie 2500 zł. Jak w temacie. Czy systemowe GR 1600 czy od Lemonbike składane na GR 531 i piastach Evanlite (piasty chcę czarne), w systemowych są Dt 350 czarne, więc tu jest plus. W składanych z kolei miałbym w tylnym kole 28 szprych i mógłbym sobie wybrać mosiężne nyple. W systemowych po 24 szprychy i aluminiowe nyple. Moja waga ok 90 kg. Raczej chcę Dt Swiss że względu na dostępność części. Co radzicie? A co sądzicie o Lemonbike.? To chyba najbardziej znana firma składająca koła. Większość opinii jest pozytywna, choć było parę wpisów negatywnych, że kołamiały bicie itd. Ewentualnie jest jeszcze Szobakbike. Na Yt goście wyglądają na kompetentnych.
  8. Cześć. Co to są za piasty. W ogóle nie mogę nic na ich temat znaleźć w necie. Szobakbike na nich buduje niektóre koła i twierdzi, że są bardzo wysokiej jakości.
  9. U mnie rama jest przewidziana na 47. W tej chwili mam obręcze 21 i opona Pathfinder układa mi się na 40 mm. Więc jak widac u każdego inaczej. Sam już nie wiem czy lepszą szersza czy trochę węższa. Te 21 które teraz mam wydaje się ok bo więcej czasu spędzam jednak na asfalcie, tak ok 60%. Asfalt I teren to różne światy. Sztywność w terenie jest mniej porządana. A jeszcze dopytam a co sądzisz o kołach Hunt4season. Jakaś firma z Krakowa sprzedaje je za 1000 zł nowe i daje miesiąc gwarancji. Czytałem o nich bardzo dobre opinie i trzeba przyznać są bardzo ładne. Jeszcze dodam, że mam fabryczne Axis Elite Disc i nie uważam, że to są złe koła. Przejechałem na nich 10 tys. km I jak dotąd było ok. Nie są też zbyt ciężkie Ale teraz trochę zaczęły szwankować. Często sprzedają je nowe zdjęte z nowych rowerów na olx nawet za 5 stów. Co ciekawe te koła są nawet w niższych wersjach Roubaix i Tarmaców.
  10. Tak, do gravela. W tych Newmenach jest za wąska obręcz. Ja potrzebuję ze 24 mm żeby mi się fajnie oponka ułożyła.
  11. Cześć. Chciałem spytać czy warto kupić te koła. Nowe, zdjęte z Canyona, cena 1000 zł. Mają piasty DT z Ratchetem, podejrzewam, że 18T. Wiem, że to raczej podstawowe koła DT, dość ciężkie, ale zależy mi na wytrzymałości, solidości i trwałości oraz szerokiej obręczy pod opony 42 mm. Zawsze to jednak dobra marka.
  12. Chyba zdecyduję się jednak na koła systemowe. Wytypowałem powyższe. Które byście radzili do gravela do jazdy asfalt/teren 50/50 na oponach 42 mm lub węższych? ER ma wysokość obręczy 30 mm, szerokość 22 mm, GR odpowiednio 25 i 24. GR są 100 g. lżejsze. Wszystko pozostałe chyba takie samo z tego co widzę, cena też. Wyższe są jak wiadomo sztywniejsze, ale i mniej komfortowe w terenie. Tylko czy te 5 mm ma jakiekolwiek znaczenie. Wyższe jak też wiadomo ładniejsze. A może ER 1600, ale w wersji 23 mm wysokość (te są najlżejsze)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...