Skocz do zawartości

mistrzusek

Użytkownicy
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O mistrzusek

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. No tak, ale stożki alu carbon już swoje kosztują. A tu będę miał komplet za 1200, zostanie jeszcze na jakieś fajne gumy, np conti gp 5000.
  2. Gotowce fajne, ale pójdę w składane. W razie czego łatwiej o szybki serwis. Prawie dałem się namówić na chińskie karbony ze stożkiem 50mm, za 1500zl, ale się opamientałem. Kusi mnie jednak wyższa obręcz w rr511, ze względów wizualnych. Wiem, że wygląd nie jeździ, a jednak coś mnie ciągnie w tamtą stronę?
  3. O aero mi nie chodzi, bardziej o sztywność obręczy przy mocniejszym deptaniu i stawaniu na pedały. Chociaż myślę, że ta niższa obręcz przy 28/24 szprychach powinna sobie poradzić.
  4. @jajacek Napisałem wiadomość prywatną już jakiś czas temu? Obie obręcze mają szerokość wewnętrzną 18mm więc chyba już ok. Różnią się szerokością zewnętrzną r460 ma 23mm, rr511 ma 21.5mm. No i tak jak napisałem w pierwszym poście wysokością, 23mm vs 32mm. Cały czas bije się z myślami i nie wiem co wybrać?
  5. Cześć Zmagam się z wyborem kół do szosy. Mianowicie nie wiem czy wziąć bardziej sztywne na obręczy dt swiss rr511, wysokość obręczy 32mm, waga kompletu 1650 gram. Czy lżejsze na obręczy dt swiss r460, wysokość obręczy 23mm, waga kompletu 1500gram. Ważę teraz 88kg i jeżdżę przeważnie po płaskim. Coś doradzicie? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...