Skocz do zawartości

GLON

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia GLON

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Mam świeżego Mariana 4C. Rozmiar L. Ciężki jak cholera. Po zamontowaniu bagażnika (leciutki tubus - 365g), lekkie pełne błotniki (kolejne 370 g), Z małą torebką na narzędzia (razem ok 600-700g) i U-lockiem wychodzi mi ponad 17 kg. Saute coś koło 14. Taki urok stali. Ale jeśli chodzi o wytrzymałość i nośność to raczej bez konkurencji. W tym Eskerze bezsensowne jest rozwiercanie ramy żeby wprowadzić przewód na odcinku 50 cm. Poza tym ta 3-blatowa Sora w Marinie ma naprawdę sens. Nawet jeśli na codzień tej kurduplowatej nie używasz to na wyprawie jest zbawienna. Natomiast jeśli chodzi o dociśnięcie na szosie to po zmianie na Mariana zacząłem utrzymywać regularne 35 na płaskim. I resoluty WTB 42 mm o dziwo dają radę i na asfalcie i w mazowieckich lasach. Aha, jeszcze jedno - te hamulce spyre C serio dają radę. Przy twojej masie powinny sobie radzić.
  2. w moim Marianie 4C zamontowałem właśnie bluemels PRIMUS 45 mm. Z seryjnymi oponami wtb resolute 700c 42 zapasu wokół tylnego koła jest na żyletkę – 2-3mm. Natomiast przedni błotnik całkowicie blokował swoim przodem oponę. Musiałem go podgrzać (wrzątek zadziałał choć już byłem gotów na użycie palnika) żeby wepchnąć pod widelec. Obłość pod widelcem ma mniejszy promień niż przekrój poprzeczny błotnika. Niestety nie sposób tego wszystkiego sprawdzić jeśli błotniki są zapakowane lub co gorsza zakup przez net. Dodatkowo blaszka na błotniku musi być nagięta i najlepiej jeszcze rozwiercić w dół jej otwór żeby podciągnąć na tym mocowaniu błotnik do góry. Inną rzeczą jest to że SKS nie dołączył wystarczająco długiej śruby żeby przeszła przez widelec Mariana. Dodatkowa zabawa to dodanie 1,5 cm dystansu żeby ominąć hamulec tarczowy. Jak się z tym wszystkim uporamy to Primusy siedzą. Nawet dosyć estetycznie. Pytanie po ilu sekundach jazdy w błocku nas zatrzymają.......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...