Skocz do zawartości

Lukasz87

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Lukasz87

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Witam, W związku z tym, że dętki Conti z wentylami 80mm nie mają gwintu (nie ma możliwości nakrętką unieruchomić wentyl w obręczy),chcę to w jakiś sposób unieruchomienic, żeby wentyl nie latał. Najlepszej chciałbym kupić nakrętkę, która zrobi robotę. Macie jakieś namiary na taką? Albo moze inne sposoby? Dziękuję ?
  2. Zakupiony Cinelli. Mam nadzieję, że będzie cacy :)
  3. Ta za 7 tyś. piękna :) Bardziej Jacku polecasz tą Cinellę, niż Bianchi mam rozumieć :)
  4. A co powiecie o tym? :) http://allegro.pl/nowy-rower-szosowy-cinelli-experience-campagnolo-i7343196124.html
  5. Dziękuję ze wyczerpującą odpowiedź. Myślę, że bardzo pomocna. Bo nie ukrywam, że Bianchi mi wpadł w oko przede wszystkim że względu na wygląd. Po prostu mi się podoba.A teraz także widzę, że pozytywnie można łowić o samym sprzęcie Campagnolo. Osprzęt zawsze mogę zmienić na lepszy, a rama zostanie. Gdybym się w ostateczności zdecydował na Bianchi to mogę być spokojny o Campagnolo.
  6. No właśnie :) Zapytałem o historię tego malowania w tym BULLS. Jak zejdzie kilka stow to zastanowię się nad kupnem. Jeździł Pan na Campagnolo. Jak ocenia Pan sprzęty tej marki?
  7. W tym Bulls teraz widzę, że było malowane widełko. Panie Jacku na pewno piękna maszyna i pod kątem wizualnym i sprzętowym. Ale pewnie do ściągania. A ja bardziej preferuje jazda normalna na dłuższych dystansach. Może za kilka lat ruszylbym w jakiś wyścig.
  8. Za 2000 nie pójdzie :( Jeszcze mam ten rower na oku: http://szybkierowery.pl/produkt/bulls-night-hawk-carbon/ Karbonowa rama i ciekawy osprzęt.
  9. Mnie się akurat podoba kolor :D.Ale to są detale. Mnie chodzi ogólnie o dane techniczne, czy rower godny polecenia, czy nie :). Na pewno chciałbym wiedzieć, czy rama jak najbardziej do jazdy tak jak wspomniałem 200 km na asfalcie. W przyszłości na pewno do wymiany Xenon właśnie na kompletna grupa Veloce.
  10. Z tym używanym karbonem też może być różnie. Mam dwa rowery na oku do 4.tys. Niby stan idealny. Ale jednak to używane ramy.
  11. Wcześniej pisałem o planowanym kupnie Sensy jako pierwszej szosy, ale odradzono mi ze względu na bardzo sztywną ramę. Poszukiwania dalej trwają. Znalazłem szosę Bianchi, używaną w stanie idealnym. Cena 4 tyś. zł. Myślę, że można coś utargować jeszcze. Co myślicie o tym rowerze? O osprzęcie, do jakiego można go porównać? Jakie są plusy na korzyść tego roweru? Dane techniczne: Rama: BIANCHI VIA NIRONE 7 ALU-HYDRO 6000 Widelec przedni BIANCHI ALU-CARBON Przerzutka przednia i tylna CAMPAGNOLO VELOCE i CAMPAGNOLO XENON Korba FSA Tarcze 50/34 Klamko-manetki CAMPAGNOLO XENON 2x10 przełożeń Koła MICHE REFLEX RX Hamulce BIANCHI REPARTO CORSE Kierownica: BIANCHI REPARTO CORSE Mostek: BIANCHI REPARTO CORSE Sztyca: BIANCHI REPARTO CORSE
  12. http://szybkierowery.pl/produkt/bulls-night-hawk-carbon/ Na ten też zwracałem uwagę. Ale boję się troche używany rower kupic :/
  13. Ma Pan może jakieś warte uwagi tego typu szosy do 4 tyś?
  14. @jajacek Dziękuję za odpowiedź. Pytanie, czy na przejażdżki do 300 km na terenie płaskim - lekko pagórkowatym będzie się nadawał. Ogólnie poleciłby mi Pan ten rower, czy nie za bardzo? Tutaj jest więcej informacji na jego temat. http://szybkierowery.pl/produkt/bulls-harrier-1-105-blue/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...