Skocz do zawartości

Zonaimad

Użytkownicy
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Zonaimad

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Ekhm... Jestem aż tak atechniczny, że nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. :D A więc wycieczka do serwisu. :P Dzięki za zainteresowanie się moim problemem, Panowie!
  2. Dzień dobry, jestem tu nowy. Proszę się nie śmiać - używam roweru intensywnie, ale jestem organizmem atechnicznym. Mam następujący problem - kręcę pedałami, kręci się łańcuch, kręcą się zębatki, ale... koła nie. Rozumiałbym naturę tej awarii, gdyby nie fakt, że problem ten nie występuje zawsze. Czasem tak. Czasem nie. Bywa, że rower w ogóle "nie działa". A czasem zrobię 50 km bez tej awarii. Niekiedy nie mogę ruszyć spod świateł, ale kilka machnięć pedałami później problem się naprawia. Czasem nagle podczas jazdy przestaje działać, ale jak się zatrzymam i ruszę ponownie... to wszystko jest w porządku. O co chodzi? To przecież nie jest windows, by miał humorki. Raz chciałem pojechać do serwisu. Jak na złość problem nie wystąpił przez kolejne 150 km. :P O co chodzi?
  3. Nowelizacje prawa poszły w zupełnie odwrotną stronę niżby oczekiwał tego autor tematu. Jeszcze całkiem niedawno znak B-9 oznaczał zakaz wjazdu rowerów i motorowerów, a B-10 tylko motorowerów(był po prostu "węższą" wersją zakazu z B-9, dlatego od zawsze był taki rzadki). Potem przyszła nowelizacja i jest jak jest - B-9 dotyczy rowerów, B-10 motorowerów. Myślę, że brak łączonych znaków B-9+10 lub B-10 w naturze to efekt tylko i wyłącznie starych przyzwyczajeń lub nawet nieaktualnej wiedzy organizatorów ruchu, bo przecież nie zmieniły się okoliczności ani powody, z jakich znak był stosowany.
×
×
  • Utwórz nowe...