Skocz do zawartości

Competition

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Competition

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. ...patrząc po....zdjęciach widzę, ze ten rower ma zdecydowanie więcej nalatane niż 400 km jak deklaruje sprzedawca.. :(
  2. Ad.1. Dzisiaj cena tego Tribana 520 sporo wyższa....2300..Albo ceny rowerów podniosły się...(ceny surowców, marże pośredników), albo ukompletowanie zupgradowali Ad.2. No ten Triban 520 czy nawet 500....fajna zabawka..ja raczej jeżdżę amatorsko, bez większych szaleństw. Ale dość dużo i niemal codziennie w sezonie...po za sezonem też co któryś dzień parędziesiąt km się robi. Hamulce.... no jest faktycznie coraz więcej tarczówek mechanicznych w takim segmencie....Ale wąska opona to chyba tarcza 160 byłaby lepsza. Z hydrauliką miałem w przeszłości różne historie na inną opowieść.... Więc tu nie będę tego opisywał...ale hydraulika budzi moje mieszane odczucia...Do tego serwis mechanicznych hamulców jest dziecinnie prosty... Pozostaje zatem albo porządne dual-pivoty...albo porządne mechaniczne AVIDY. Ad. 3. Lekki teren dość często odwiedzam...ale nie jest to typowy teren dla MTB czy XC. Stąd właśnie przełajówka A co do kół z 29-era czy nawet z crossa do szosy.... 29-er raczej nie.....ale crossa takiego na jakich mocno są osadzone 700x34/36...czemu nie.
  3. Witam wszystkich. Właśnie google ściągnął mnie tutaj w poszukiwaniu odpowiedzi nt Romet Huragan 1.0 Lekko odkopałem temat... Ale skąd wy macie takie ceny Huragana 1.0? Czy ukompletowanie się tak zmieniło, bo cena katalogowa HURAGANA 1.0 to 2500 pln... Czy model ubiegłoroczny był wiele gorszy od obecnego? http://www.romet.pl/Rower,HURAGAN_10,10,675,676,14096,2015.html Generalnie to szukam raczej przełajowego.....natłukłem już kilkadziesiąt tyś.km na rowerach crossowo/treckingowych czy wcześniej na MTB 26. Ciągnie mnie w stronę szybszych rowerów...ale typowa szosa po naszych ścieżkach - tego trochę się boję, ze koła nie wytrzymają... Stąd kierunek to przełaj....coś pomiędzy szosą a crossem. Niestety oferta przełajowych jest albo bardzo słaba albo od razu droga... Stąd te modele szosowe pokroju Huragana 1.0 czy tribana 500 bądź 520...z założeniem upgradowania go w stronę przełaja...czyli ogumienie nieco większe...o ile dual pivoty czy mocowanie ramy bądź widelca wytrzyma.... A może i mnie podsuniecie jakieś rozwiązania..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...