Skocz do zawartości

carrygun

Użytkownicy
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia carrygun

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Dzięki. Może to i lepiej że zakup Canyona się wykoleił na ostatniej prostej. Szukałem docelowo czegoś bliżej 5000 zł, a Decathlona mam 3 km od domu.
  2. Jednak wstrzymali mi zamówienie Canyona bo coś im się nie zgadza. W międzyczasie znalazłem tę promkę: https://www.decathlon.pl/p/rower-gravelowy-triban-grvl-grx-af-2x12/_/R-p-343001?wgu=293400_1676810_17428278072171_71c7666e80&wgexpiry=1774363807&tag3=293400_1676810_17428278072171_71c7666e80&cname=1676810&utm_source=convertiser&utm_medium=affiliate&utm_campaign=pl_t-perf_f-cv_o-roas_xx-8545&utm_term=_yy-CNVSR_8545-8670-&utm_content=_zz--affiliate-networks-cvrpid%3D8545-cvrsid%3D&cvrid=CVR.8545..8670.affiliate-networks..f687764322b8a0050ff7dc2b3c653e8b Co myślicie? Pełny GRX, 2x12, wygląda solidnie. Tylko te koła to pewnie jakiś badziew 😄 Po wszystkich cashbackach wyszloby okolo 5000 zł... Sam osobiście mam dużo większe zaufanie do produktów Decathlonu aniżeli np. Krossa czy Rometa.
  3. Ostatecznie zamówiłem Canyona Endurace 7 RAW. Wyszło 6500 zł z dostawą, więc trochę budżet przekroczyłem, a i zamiast gravela, stanęło na szosie endurance, no ale i tak brałem to pod uwagę. Osprzętowo się broni aż za dobrze, wsadzę opony 35 mm i jakoś to będzie. I tak 90% czasu jeżdżę po asfalcie, więc już nie chciałem czekać z zakupem i polowaniem na okazję cenową na gravela. Tutaj wspomniany rowerek: https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/endurance-bikes/endurace/al/endurace-7-raw/3705.html?dwvar_3705_pv_rahmenfarbe=R074_P05 Wybrałem opcję w zielonym malowaniu, bo jakoś tak przyjemniej dla oka. Jedyne czego się teraz obawiam bardziej niż tego czy rower przyjdzie w 1 kawałku, to na jakie spawy trafię. Z tego co widziałem, to istna loteria. Jedni dostają gładkie, a inni nie mają tyle szczęścia i wygląda to średnio.
  4. Nowa cena, 2700 bez złotówki! 😄 Stan roweru naprawdę top i fajnie jakby ktoś z forum przygarnął.
  5. Witajcie, Sprzedaje swojego Rockridera Race 700 w rozmiarze XL kupionego pod koniec kwietnia zeszłego roku. Link do OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-cross-country-xc-rockrider-race-700-rozmiar-xl-CID767-ID14Svm8.html?bs=olx_pro_listing Odbiór w Sosnowcu/Katowicach. Cena: 2900 zł.
  6. Ok, dzisiejszy dzień był intensywny. Podjechałem do Deca i dowiedziałem się, że może być problem żeby włożyć nawet 36T do mojego roweru. 34-ka wejdzie bo już to robili. Pojechałem do dealera Meridy i przysiadłem się do Silexa 400 na nowej geo. No powiem Wam, że super rower zarówno z wyglądu, jak i wygody, mimo że faktycznie bardziej sportowo niż wcześniej. 5000 zł z Hiszpanii, chyba jutro zamówię. https://365bike.es/pl/rowery-z-zwiru/442-2995-merida-silex-400-2024-rower-szutrowy.html#/3-rozmiar-l W PL też dali mi ok cenę trochę ponad 6k, ale jednak za duża różnica żeby nie skusić się na import. @jajacek Wiem, co mówiłeś że jeden rower i gravel to bezsens i zgadzam się z tym, ale jak dziś miałem okazję pojeździć Krossem 6.0 na baranku i przerzutce 822, to znowu poczułem ten sportowy vibe, który straciłem jeżdżąc na XC po mieście 😄
  7. Ja jestem fanem 1x 😄 Raczej już nigdy nie wrócę do 2 blatów. Zapytam w Deca, jaka tam największa zębatka wejdzie, raczej znają temat, skoro te rowery od lat to to samo w innym malowaniu i z niewielkimi usprawnieniami. Ostatnie pytanie: jeśli jeżdżę głównie po asfalcie, to 29x2.00 będzie optymalne? Zastanawiam się ile mogę zyskać względem 29x2.20/29x2.30 w oporach toczenia, czy to w ogóle będzie odczuwalne.
  8. W mojej sztuce mam kasetę Deore 11-51 i zębatkę 32. Ogółem kopyto mam, bo uprawiałem sport zawodowo przez prawie 15 lat i widzę, że nie przeskoczę pewnego pułapu w obecnej konfiguracji. Skorzystałem z Twojego linka, użyłem kalkulatora przełożeń i tak to wygląda: Wrzuciłem dla porównania zębatkę 32 i 36 na oponie 29x2.25. Jeśli zmieniałbym opony to na polecone przez Ciebie Race Kingi bo Thunder Burt to nie mój budżet 😄 Myślałem o 29x2.20, ale może 29x2.00 byłyby dużo lepsze na asfalt? Orientujesz się jaki największy rozmiar zębatki wejdzie do XC 100 / Race 700? Na razie raczej skupię się na oponach i rogach, bo obecna zębatka nadal jest w bardzo dobrym stanie, ale w przyszłości na pewno zmienię na coś większego.
  9. Dzięki za komentarz. Tak zrobię.
  10. Szczerze, to im dłużej staram się na siłę coś kupić, tym bardziej dochodzę do wniosku, że półśrodki nie mają sensu. Albo stać mnie na solidny upgrade albo sobie daruję, bo z RR jestem bardzo zadowolony i myślałem czy po prostu nie rzucić na ten sezon szybszych i cieńszych opon. A komentując Sorę nie miałem na myśli że to zły napęd. Po prostu nie chciałbym go w rowerze za prawie 6k. Tak samo jak Ty nie chciałbyś Rometa za 6.2 i to też rozumiem, bo mnie też ten napis mierzi, a obsługa posprzedażowa Rometa też taka sobie z tego co przeglądam fora. O nowej sorze złego słowa nie powiem, bo sam w zeszłym roku przejechałem na niej kilka tysięcy na budżetowym tribanie z deca i biegi wchodziły bardzo dobrze + nie zaliczyła najdrobniejszej usterki.
  11. @tmax Dzięki za propozycje. Romet Nyk kosztuje 6200, więc jest droższy od Twoich propozycji, także kasa to nie jest problem. Po prostu chciałbym kupić mądrze. Ja jeżdżę głównie po płaskim. Jeśli miałbym brać Unibika, to tylko Geosa, ale on wykracza poza mój budżet. Kiedyś miałem crossa Unibike Viper GTS i to był bardzo dobry rower. Propozycja Treka odpada, bo nie chciałbym roweru za prawie 6k na Sorze, mimo że bardzo lubię wygodę i wygląd ich ram. Ten wygląda świetnie. Kiedyś przysiadłem się do 58ki i siedziało się mega dobrze. Kross i Romet też jakoś nie podobają mi się jako jedne z nielicznych opcji w tym budżecie, bo uważam że żeby polubić rower, to m.in. trzeba lubić to jak wygląda, a napis na ramie jest jedną z części składowych. Tyle, że dla karbonowej ramy mógłbym na bok odwrócić ten detal 😄 Inną propozycją jest karbonowy Kelyys Soot 80, wspomniany wcześniej przez @Greg29 https://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-SOOT-80-2024-CARBON-/9450 Tyle, że przed chwilą rozmawiałem z jednym z dużych sklepów w PL i mówią, że Kellys nadal potrafi dać krótki ekspander do Soota (rower na rok 2024), więc sobie daruję, bo skoro mamy 2025-ty, a o tych usterkach ludzie pisali już w 2020-tym, to taki producent przestaje być dla mnie wiarygodny.
  12. Też czytałem ten wątek, w sumie to jeden z nielicznych w PL internecie, gdzie ktokolwiek cokolwiek wspomina o tym modelu. Wychodzi na to, że sama rama jest sprawdzona, więc o jakość karbonu nie powinienem się martwić. Zastanowiło mnie tam to co napisał użytkownik o oznaczeniu na białej naklejce. Jeśli faktycznie jest taki rozrzut w jakości w zależności od teamu, który montuje rowery, to nie za dobrze to świadczy o producencie, szczególnie że to już średnia półka a nie budżetowiec.
  13. @Greg29 Tak, dzisiaj na innym forum w PL właśnie poczytałem, że chodzi o ten ekspander. https://pbrowery.pl/pl/p/Rower-Kellys-Soot-50-2024/685 Tu jest niby wersja z 2024 (ta sama chyba co w 2023). Nie wiem jak to wyglądało wcześniej, ale chyba starsza wersja ma bardziej żółtawy widelec i to może w nich montowali przykrótkie ekspandery. Jutro zadzwonię do sklepu i się dopytam. Ten Soot jest jedną z opcji, bo tak trochę mi się niedobrze robi jak wszędzie każdy poleca Eskera (nie żeby to było coś złego, bo fajnie że PL producent robi furorę na naszym rynku). Natomiast jeszcze poczytam o tym karbonowym Nyk-u. 6200 wydaje się w porządku ofertą. Konkurencja to Esker 7.0, ale tam ciężko się nawet zbliżyć do tej kwoty.
  14. W sumie, może jednak Romet: Co powiecie o poniższej propozycji. Wiem, że 6.2k za Apexa 1x11 to sporo, ale lubię testować, a nigdy nie miałem roweru na karbonowej ramie. Po ciężkim terenie nie jeżdżę. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-romet-nyk-2023-wersja-b-pd36567/?v_Id=203453&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA8q--BhDiARIsAP9tKI2jjH-2e7crlZJctqH-f49bHSrEx86H7fkPAVHoWkO1o7k--99x1kYaAnm4EALw_wcB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...