Skocz do zawartości

tyski

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia tyski

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. tyski

    Wymiana napędu

    Po przejechaniu ponad 300 km, powiem szczerze że różnica w hamowaniu jest kolosalna , oczywiście na plus także jak dla mnie bomba . pozdr
  2. Dodatkowo , jeśli zdecydujesz się na podniesienie kierownicy i przesunięcie ciężaru na "tyłek" to pamiętaj by ustawić także dźwignie hamulca oraz gripy (jeśli masz ergonomiczne ) pod odpowiednim kątem , byś nie miał ucisku na nerwy i utrudnionego przepływu krwi. Bardzo prawdopodobna będzie też potrzeba regulacji siodełka przód / tył przy tym zabiegu .
  3. Pomyśl o wymianie mostka na regulowany , mojej żonie pomogło .
  4. tyski

    Wymiana napędu

    Dzięki za wskazówki , wiem że dużo z niego nie wycisnę , ale dobrze mi się na nim jeździ , i mam poniekąd do niego sentyment ? rama mi pasuje i na chwilę obecną wolę w niego inwestować i cieszyć się jazdą ile się da niż bawić się w sprzedawanie i kupowanie innego , może to nie ekonomiczne ale na tą chwilę mi to nie przeszkadza i jest mi na rękę .
  5. tyski

    Wymiana napędu

    Zobaczę jak będzie w moim przypadku , będzie zmiana na + napiszę , będzie zmiana na - tym bardziej napiszę .Wymiana hamulców w przyszłym miesiącu ( niestety takie terminy ) trochę pojeżdżę i dam znać .
  6. tyski

    Wymiana napędu

    Oskar jak mogły nie hamować ? Próbuje sobie to wyobrazić ? wiesz miałeś może styczność z innymi lepszymi hamulcami i dlatego tak podchodzisz do tematu , albo rzeczywiście to powód tych słabych tarcz co są w zestawie ? ja naszczęście będę miał inne . Jak tylko założę i przejadę trochę km zdam relacje jak się zachowują , ale porównanie będę miał tylko z fabrycznymi ? Co do inwestycji / upgrade to trzeba zawsze coś próbować zmieniać ,ulepszać ale wszystko z głową .
  7. tyski

    Wymiana napędu

    Ok ,dam znać . Co do lepszych hamulców hydraulicznych doszły mnie też słuchy że dobrze by było mieć też lepszy amortyzator i stery , niestety przy hamowaniu mocno są obciążone i dostają mocno po tyłku ?
  8. tyski

    Wymiana napędu

    Słyszałem właśnie o mankamentach tych podstawowych tarcz Shimano w hamulcach hydraulicznych ,dlatego postawiłem na Baradiny, zobaczymy w " praniu " jak się sprawdzą.
  9. tyski

    Wymiana napędu

    to w sumie proponujesz mi v brake ??
  10. tyski

    Wymiana napędu

    dzięki za wyrażenie swojego zdania ? , założę przetestuję i ocenię i będę miał porównanie z tymi oryginalnymi (fabrycznymi) , podzielę się wrażeniami.
  11. tyski

    Wymiana napędu

    tak więc już wszystko jasne , będzie przesiadka na Shimano mt 200 +tarcze Baradin 180mm . Myślę że będzie o niebo lepiej niż w oryginale . Pozdr
  12. tyski

    Wymiana napędu

    Dzięki chłopaki za wszystkie rady , ja to dopiero się uczę i śmiało można mnie nazwać żółtodziobem w tym temacie ? Tak naprawdę jeżdżę w sumie na ogół zwykłymi trasami leśnymi / singletracki (tak to się chyba nazywa ) ale jak to w życiu bywa człowiek z czasem chciałby coś więcej ale na spokojnie bez spiny ? i pierwszy rower zazwyczaj jest kupowany na pałę a potem jak się chwyci bakcyla szuka się jego usprawnienia ( na jakiś czas) stąd ten post ......
  13. tyski

    Wymiana napędu

    Z tego co pamiętam to Baradin 180 mm jeśli chodzi o tarcze(jednak nie shimano jak mi się wcześniej wydawało ) , reszty nie pamiętam ?
  14. tyski

    Wymiana napędu

    Hamulce już są umówione na zmianę w serwisie bo też się kończą , wiem że będą hydrauliczne i Shimano ale jakie dokładnie to nie pamiętam ? Co do napędu to skoro tak mówicie to chyba zmienię na te fabryczne i dalej będę ćwiczył formę na tym co mam , w sumie będzie spokój na kolejne 5 tys km za nie całe 3 stówki bez kombinowania .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...