Mój Thule Coach 274 (odpowiednik THULE VeloCompact 924) sprawuje się świetnie. Jest na dwa rowery. Jazda samochodem z bagażnikiem z obciążeniem - bez żadnego wpływu na trakcję i prowadzenie auta. Mocowanie jest pewne i stabilne - ani razu nie doszło do opuszczenia się bagażnika.
Jeśli chodzi o Ciebie - skoro okazjonalnie będziesz przewoził 3 lub 4 to może kup taki na 3 rowery z opcją na 4 (4 rower mocuje się po zamontowaniu zdejmowalnego adaptera bagażnika). Jeśli ten 4 wszedłby Ci do bagażnika samochodu po zdemontowaniu przedniego koła, to może bagażnik na 2 z opcją na 3 rower...
Dodatkowo:
bardzo fajna opcja, to odchylanie bagażnika do tyłu co umożliwia dostęp do bagażnika auta
zaciski z zamkiem zabezpieczającym
podpory kół rowerowych rozsuwane (również lampy oświetlenia), dzięki czemu łatwo dostosować je do rozmiaru roweru i znacząco ułatwia to przenoszenie i przechowywanie samego bagażnika, bo jest po prostu węższy...
Natomiast przede wszystkim dobierz model bagażnika do haka i jego maksymalnego nacisku na kulę, a to określa z kolei producent samochodu (masz to zapisane w książce obsługi). Z dużym przybliżeniem (bo bagażnik naciska przecież na kulę jak dźwignia) - ciężar bagażnika + ciężar rowerów <= max nacisk na kulę