Skocz do zawartości

lukasz.przechodzen

Rowerowe Porady
  • Postów

    2 276
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukasz.przechodzen

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Sprzedam koła, które zostały złożone na zamówienie w Daveo. Miały służyć jako drugi komplet, ale ostatecznie przejechałem na nich jedynie ok. 200 kilometrów. Elementy noszą niewielkie ślady użytkowania. Na obręczach znajdzie się kilka drobnych zadrapań. Koła są proste, a na obręcze nawinięta taśma tubeless i zamontowane wentyle DT Swiss. Cena 1990 zł za komplet: koła, opony, kaseta, tarcze. Mogę sprzedać same koła 500 zł taniej. Obręcze - DT Swiss XM421, 27,5 cala, 28h Piasta przód - DT Swiss 350, Boost, Straight Pull, CL, 15x110 mm Piasta tył - DT Swiss 350, Ratchet 36, Boost, Straight Pull, CL, 148x12 mm, bębenek Shimano MTB (8-11s) Szprychy - Pillar PSR TB2016 Straight Pull Opony - Goodyear Peak Ultimate SL 27,5 x 2,25" Tubeless Kaseta - Shimano XT CS-M8000 11-46 (11-rzędowa) Tarcza przód - Shimano XTR RT-MT900 180 mm Tarcza tył - Shimano XT RT-MT800 180 mm https://www.olx.pl/d/oferta/kola-mtb-dt-swiss-xm421-27-5-dt-350-boost-sp-goodyear-peak-shimano-CID767-ID16TdTM.html?bs=olx_pro_listing
  2. Ja mam coś takiego: https://www.castorama.pl/obcinak-do-rur-miedzianych-i-aluminiowych-magnusson-6-42-mm/5059340003597_CAPL.prd Do użycia raz na rok moim zdaniem w zupełności wystarcza. Tak jak napisał @mike21 przydaje się potem przelecieć ranty pilnikiem, ale nie było potem najmniejszego problemu z założeniem mostka na przyciętą rurę.
  3. Mopride 3 to spokojna ewolucja popularnych rowerów "górskich" od Eleglide. W stosunku do poprzedników czyli M1 i M2 zaszły pewne zmiany, ale nie jest to drastyczny przeskok. Czym wyróżnia się nowy model Eleglide? Zapraszam do lektury: https://roweroweporady.pl/eleglide-mopride-3-test/
  4. Cholercia, no to faktycznie trochę za szeroka będzie. Widzę, że to moja stara tabelka, która sobie pewnie krąży po necie ? Od pewnego czasu mam nowszą (trochę łagodniejszą), ale nadal 40 mm opona będzie na styk. No to zostaje albo szukanie opony pod trenażer 28/29x (przynajmniej) 40-45C (1,5") - szukałem i ciężko cokolwiek znaleźć. Albo zakup drugiego (węższego) koła pod oponę np. 35 mm. Albo zakup trenażera direct drive (z uwzględnieniem, aby dało się dokupić bębenek, który ogarnie kasetę z Chisela).
  5. Pisałem o tym w tekście (link na początu) - to w sumie jedna z niewielu zalet trenażerów na koło - rower montuje się i demontuje błyskawicznie, a sam trenażer zajmuje trochę mniej miejsca niż Direct Drive. Do tego jest lżejszy, co też ułatwia przechowywanie w przypadku ograniczonej ilości miejsca. Ale... przy trenażerze na koło wypadałoby mieć oponę przeznaczoną do trenażera (a w przypadku opon MTB - jest to konieczność). Tak więc jeżeli zimą zdarza Ci się wychodzić na zewnątrz na rower, to potrzebne będzie drugie koło albo każdorazowa, upierdliwa (opona do trenażera jest dość twarda) wymiana opony. Przy direct'cie odpada zabawa z oponą. Opona Schwalbe Insider w rozmiarze 700x1,35" powinna być okej. Na pewno nie próbuj zakładać szosowej szerokości 23C bo będzie za wąska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...