Skocz do zawartości

Regulacja hamulców V-brake, położenie koła.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwną sytuację z serwisem hamulców, z przednim hamulcem nie było żadnych problemów działa lepiej niż z fabryki. Natomiast z tylnym mam problem jeżeli ustawie idealnie napięcie sprężyn aby szczęki chodziły równomiernie to prawy klocek siedzi już na obręczy i ociera. Jeżeli chce skorygować to lewa szczęka przestaję już chodzić, i tak w kółko. Myślałem, że jest to wina szczęki i zamieniłem przednią z tylną i sytuacja jest taka sama. Zauważyłem natomiast że mierząc odległość obręczy w tylnych trójkącie mam lekką różnicę pomiędzy lewą a prawą stroną +/- 2/3mm. I przechodząc do sedna jeżeli opuszczę koło delikatnie z lewego haka to problem mija klocek nie siedzi na obręczy, koło jest centralnie w w tylnym trójkącie. Dodam jeszcze, że próbowałem odwracać koło w celu wyeliminowania źle wycentrowanego koła, ale nadal ta sam strona siedzi na obręczy. Ogólnie już chyba od nowości taki problem istniał i pracowała tylko prawa szczęka a lewa tylko minimalnie aby nie ocierał.

I tutaj pytanie co zrobić? Czy jeżeli koło nie będzie siedziało idealnie w haku w tylnym trójkącie to będzie fuszerka? Dodam że ośki w piastach są skręcane nie są na qr. Poniżej dodam zdjęcie o ile musi być wysunięta ośka.

IMG_20230210_123739.jpg

IMG_20230210_124052.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...