Skocz do zawartości

[2000-2500] Cross Cube, Merida


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym dopłacił i brał tarczówki. To zależy gdzie się jeździ, ile się jeździ, ile się waży. Na moje dobre 100 kg tarczówki dają radę. W poprzednim rowerze miałem M447 i dawały radę. Nie miałem z nimi problemów. Może dlatego, że jeździłem dwoma rowerami na zmianę. W drugim rowerze mam SLX. Jak dla mnie rewelacja. Łukasz na forum zrobił super wpis na temat różnych rodzajów hamulców rowerowych.

Na ramę dają 5 lat. Musisz tylko rower na ich stronie zarejestrować i na majla dostaniesz certyfikat.

Co do pękających ram. Jeśli poszperać po niecie to znajdzie się pełno fotek pękniętych ram nie tylko z Uni.

 

https://roweroweporady.pl/jakie-hamulce-rowerowe-v-brake-tarczowe-czy-inne/

Odnośnik do komentarza

wiesz co mam 178 cm wzrostu i waga 75 kg, nie wiem do konca jakie wybrac hamulce, zalezy mi zeby rower byl lekki, 300 l troche droga sprawa za troche luksusu, a jezdze roznie blota sporadycznie zalezy od pogody wiadomo, ale glownie asfalt. Rower chce juz miec na dobre 10 lat i nie wiem czy wybierajac v brk bede odstawal od nowoczesnych hamulcow :) jakie sa tarczowe. Wezme tego vipera mysle ze kolor niebieski bardziej wpada w oko szzarosc taka troche smutna,

Odnośnik do komentarza

Viper fajna maszyna. U mnie po mieście jeździ dużo Uniaków. Tarczówki w błocie są lepsze. Vki lepsze na suchym i asfalcie, ale co kto lubi. Ja odkąd przesiadłem się na tarczówki nie widzę powrotu. Co do koloru rowera ja dla odmiany wole szarości i czerń. Nie lubię się wyróżniać. Rumak żeby ci posłużył te kilka lat musi być pod dobrą opieką. Musi być odpowiednio traktowany.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...