Bladek Opublikowano Czwartek o 08:27 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 08:27 Chcialem w weekend posmigac, bo fajna pogoda sie zapowiada 😉 A te 2nd life na stronie roznia sie tym co jest lokalnie? Macie taka wiedze? Bo mam u siebie 3 decathlony, wiec moglbym si eprzejechac. W jednym wiem ze stal expl 540 ale neico styrany. a ta 700 na oponach 27,5 ma sens? Raczej myslalem o opoanch 29, znowu szalec nie bede, a na predkosciach tez mi nie zalezy Odnośnik do komentarza
kwakmx Opublikowano Czwartek o 15:41 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 15:41 @Bladek oferta 2nd life jest dostępna tylko w internecie, sprzedawcą jest "Decathlon Poland - 2nd life", towar wysyłany jest z Warszawy ul. Geodezyjna, są to głównie zwroty konsumenckie lub odkup. Natomiast to co Dec ma uzywane na stanie w sklepie, dostępne jest tylko lokalnie. 27.5+ ma sens jak ktos jest "z metra cięty" Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 17:03 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:03 Godzinę temu, kwakmx napisał(a): @Bladek oferta 2nd life jest dostępna tylko w internecie, sprzedawcą jest "Decathlon Poland - 2nd life", towar wysyłany jest z Warszawy ul. Geodezyjna, są to głównie zwroty konsumenckie lub odkup. Natomiast to co Dec ma uzywane na stanie w sklepie, dostępne jest tylko lokalnie. 27.5+ ma sens jak ktos jest "z metra cięty" No to 176 to chyba z metra cięty 😉 Odnośnik do komentarza
kwakmx Opublikowano Czwartek o 17:11 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:11 @Bladek expl540 w rozmiarze S przewidziany dla wzrostu 150-164 i ma koła 27,5", wiec jesteś poza skalą 🙂 Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 17:16 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:16 4 minuty temu, kwakmx napisał(a): @Bladek expl540 w rozmiarze S przewidziany dla wzrostu 150-164 i ma koła 27,5", wiec jesteś poza skalą 🙂 A sensowne koła 29 z oponami to jaki koszt? Odnośnik do komentarza
kwakmx Opublikowano Czwartek o 17:54 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:54 33 minuty temu, Bladek napisał(a): A sensowne koła 29 z oponami to jaki koszt? Chodzi Ci o zmianę kół w EXPL 700 z 27,5 na 29? takie coś raczej jest niewykonalne, trzeba by sprawdzić czy 29" wejdzie do tylnego trójkąta, a z przodu wymiana amorka, który przyjmie koło 29", wiec to raczej nieopłacana robota, chyba że kupisz jakąś używkę w cenie złomu i odbudujesz na nowych podzespołach. Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 18:01 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:01 5 minut temu, kwakmx napisał(a): Chodzi Ci o zmianę kół w EXPL 700 z 27,5 na 29? takie coś raczej jest niewykonalne, trzeba by sprawdzić czy 29" wejdzie do tylnego trójkąta, a z przodu wymiana amorka, który przyjmie koło 29", wiec to raczej nieopłacana robota, chyba że kupisz jakąś używkę w cenie złomu i odbudujesz na nowych podzespołach. No okej, czyli ten rower trzeba sobie odpuścić, jest chyba za 3,5k second life’s Dzięki Odnośnik do komentarza
gezyegze Opublikowano Czwartek o 18:12 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:12 14 minut temu, Bladek napisał(a): No okej, czyli ten rower trzeba sobie odpuścić, jest chyba za 3,5k second life’s Dzięki kup na allegro w oficjalnym sklepie decathlon, ja kupowałem bo chciałem na trzy raty więc zapłaciłem allegropay w dodatku miałem duużo monet.. nadal jest 540 za 3200 tam, S, L, XL do wyboru 🙂 z gwarancją, serwisem pierwszym do 6 miesięcy po zakupie wszystko tak samo jakbyś kupił w sklepie. jedyny minus taki, że się puknty nie nabiją na karte klienta ;v Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 18:16 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:16 3 minuty temu, gezyegze napisał(a): kup na allegro w oficjalnym sklepie decathlon, ja kupowałem bo chciałem na trzy raty więc zapłaciłem allegropay w dodatku miałem duużo monet.. nadal jest za 3200 tam, S, L, XL do wyboru 🙂 z gwarancją, serwisem pierwszym do 6 miesięcy po zakupie wszystko tak samo jakbyś kupił w sklepie. jedyny minus taki, że się puknty nie nabiją na karte klienta ;v Wow! Nie wiedziałem. dzieki a ja akurat chce M rozmiar. Przy czym one się chyba niczym nie różnica (tyle że kolor jako damski?) Odnośnik do komentarza
gezyegze Opublikowano Czwartek o 18:19 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:19 Teraz, Bladek napisał(a): Wow! Nie wiedziałem. dzieki a ja akurat chce M rozmiar. Przy czym one się chyba niczym nie różnica (tyle że kolor jako damski?) ktoś tu wypisywał różnice damskiego i męskiego. ramy są takie same, damski ma chyba ciutke mostek krótszy 40mm zamiast 60 i kiere węższą. jak masz 176cm to ja bym się do eLki przymierzył bo się miescisz w dekatlonowym zakresie ale jak to z tabelkami jest to wiadomo. Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 18:20 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:20 Teraz, gezyegze napisał(a): ktoś tu wypisywał różnice damskiego i męskiego. ramy są takie same, damski ma chyba ciutke mostek krótszy 40mm zamiast 60 i kiere węższą. jak masz 176cm to ja bym się do eLki przymierzył bo się miescisz w dekatlonowym zakresie ale jak to z tabelkami jest to wiadomo. A to poczytam jeszcze. No L jest powiedzmy ze okej, ale na M czuje sie stabilniej. Odnośnik do komentarza
gezyegze Opublikowano Czwartek o 18:21 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:21 Teraz, Bladek napisał(a): A to poczytam jeszcze. No L jest powiedzmy ze okej, ale na M czuje sie stabilniej. ja do wczoraj chciałem zwrócić mój L i zmienić na XL ale dzisiaj podniosłem kiere jedną podkładką i zaraz poszedłem pojeździć, zrobiłem prawie 60km i zostaje przy L zdecydowanie (mam 185 i przekroku ~90 więc mocno na granicy L/XL) Odnośnik do komentarza
Bladek Opublikowano Czwartek o 18:32 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:32 10 minut temu, gezyegze napisał(a): ja do wczoraj chciałem zwrócić mój L i zmienić na XL ale dzisiaj podniosłem kiere jedną podkładką i zaraz poszedłem pojeździć, zrobiłem prawie 60km i zostaje przy L zdecydowanie (mam 185 i przekroku ~90 więc mocno na granicy L/XL) No muszę to przemyśleć. A jak jest z amorem. Jak im wpiszesz w uwagach wagę, to normalnie napompują czy trzeba kombinować? No i rower przygotowany przychodzi, czy trzeba go regulować/smarowac Odnośnik do komentarza
gezyegze Opublikowano Czwartek o 18:39 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:39 3 minuty temu, Bladek napisał(a): No muszę to przemyśleć. A jak jest z amorem. Jak im wpiszesz w uwagach wagę, to normalnie napompują czy trzeba kombinować? No i rower przygotowany przychodzi, czy trzeba go regulować/smarowac nawet nie pomyślałem aby im napisać o amortyzatorze i cisnieniu w nim szczerze mówiąc, dzisiaj podjechałem do serwisu rowerowego który był po drodze z ciekawości i mi sprawdzili ciśnienie za friko, więc to raczej żaden problem (był ciutke za twardy pod moją wage co się okazało według tabelki na nim). rower przyszedł całkiem dobrze wyregulowany jeżeli chodzi o tylną przerzutke ale i tak poprawiłem po swojemu 😄 (zmieniał biegi elegancko góra/dół prosto z kartonu) ale smaru było wszędzie dużo za dużo moim zdaniem, wylewał się z supportu, śrub w osiach itp. więc po jednej trasie i piasku byłby oblepiony strasznie więc po prostu zdjąłem te rzeczy zalepione smarem wyczyściłem i założyłem na nowo i to tyle co robiłem przy tym rowerze przed pierwsza przejażdżką szczerze mówiąc, koła też były nabite git. Odnośnik do komentarza
kwakmx Opublikowano Czwartek o 18:43 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:43 5 minut temu, Bladek napisał(a): No muszę to przemyśleć. A jak jest z amorem. Jak im wpiszesz w uwagach wagę, to normalnie napompują czy trzeba kombinować? No i rower przygotowany przychodzi, czy trzeba go regulować/smarowac W teorii rower przychodzi gotowy do jazdy, ale w praktyce lepiej wziąć klucz i posprawdzać wszystkie śruby/nakrętki, dużo tego nie ma, np u mnie słabo dokręcili przednie zaciski, tzn złym momentem - wszystkie śruby dokręcam kluczem dynamometrycznym. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się