MateuszC Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Cześć, Kupiłem rower gravelowy Cube. Od razu po rozpakowaniu i skręceniu zauważyłem bardzo duży luz na kasecie, który powodował okropny hałas. Oddałem go od razu do serwisu. W serwisie powiedzieli, że dokręcili kasete a bębenek jest ok. Po przejechaniuu ponad 100km oddałem go na serwis gwarancyjny i poprosiłem o sprawdzenie kasety jeszcze raz ponieważ luz dalej jest i dalej hałasuje. Gdy odbierałem rower powiedziano mi, że dołożyli jakaś podkładkę i teraz już będzie ok. Niestety problem dalej występuje. Rower przy najmniejszych drganiach typu łatany asfalt lub szutrowa ścieżka klekocze jakby miał się rozpaść (ludzie sami z drogi schodzą). Nie znam się na tym i szukam potwierdzenia że tak nie powinno być i ewentualnie co mogę z tym zrobić bo oddawanie kolejny raz do serwisu Cube wydaje mi się marnotrawieniem czasu. Link do nagrań jak to wygląda. https://photos.app.goo.gl/Zr4M7iqBszq4QHz6A Odnośnik do komentarza
horacy13 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Zabierz rower do sprawdzonego serwisu, jeśli takowy posiadasz i poproś o obejrzenie. Jeśli coś stwierdzą, wróć z konkretną diagnozą do Cube, a jak będą stawiać opór to reklamuje na piśmie. Odnośnik do komentarza
MateuszC Opublikowano 18 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Tak zrobiłem. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Eh te autoryzowane serwisy. Jak oni mogli oddać rower bez podkładki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się