Skocz do zawartości

Pomoc przy zakupie używanej szosy


Rekomendowane odpowiedzi

Podjąłem decyzję o zakupie drugiej szosy (pierwszą była stara używana szosa zakupiona przez OLX), na początku zastanawiałem się nad nowym tribanem rc120 z deca, ale ze względu na brak dostępności, miałem czas nad przemyśleniem sprawy i jak pojawił się już droższy model z hamulcami tarczowymi to stwierdziłem, że jednak lepiej poszukać czegoś używanego przy moim budżecie do 2000zł. Głównie patrzę na sklepy rowerowe które sprzedają używane rowery, bo jest jakaś gwarancja i od razu serwis. Sprawdzam tez czasami oferty na OLX, ale że nie mam zbytnio doświadczenia to trochę obawiam się zakupu. Na razie mam na oku te dwa modele z czego raczej preferuję ten drugi, dodam, że mam 176-7cm wzrostu

rower szosowy bulls 600

kolarzówka na wzrost 170-175 cm, rama READ PEAK + karbon widelec

Teraz pytanie, czy są one warte uwagi ? Ten drugi wygląda na dość zadbany, zastanawiam się nad przerzutką Shimano 105 która jest w tym modelu, czy nie jest zbyt przestarzała, ponieważ z czego się orientuje to nowsze modele wyglądają trochę inaczej. Jestem też otwarty na inne propozycje, jeżeli ktoś widział lepszą ofertę, albo ma szosę na sprzedaż to chętnie się zapoznam (dodam że jestem z Łodzi i nie mam możliwości odebrania roweru z innego miasta).

 

Za wszystkie porady i odpowiedzi serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza

Gdybyś mógł naciągnąć budżet do 2500 zł to mam do sprzedania fajną szosę Btwin Ultra AFGF 500.

https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-btwin-ultra-afgf-500-CID767-IDJ3eVJ.html#52a794d8f8

Kompletna Sora R3000, mechaniczne hamulce tarczowe Shimano, sztywne osie, porządne koła Mavic Axium. Też jestem z Łodzi. Mam taki sam wzrost co Twój. Mogę Ci w cenie dołożyć nową kasetę 11-32 oraz nowy łańcuch (oryginalnie zapakowane), parę koszyków na bidon ze zdjęć oraz licznik Btwina.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...