Skocz do zawartości

Rower cross/MTB - Propozycje


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
szukam roweru w przystępnej cenie, zdaję sobie sprawę, że w tej półce cenowej nie znajdę niczego WOW, lecz na moje zapotrzebowanie powinno wystarczyć ?

Obecnie jeżdżę DEMA Raveo z roku około 2008-2012 na pełnym osprzęcie Alivo i jedyne co przy nim robiłem swego czasu to prosty serwis rowerowy. Rower solidny, wytrzymały, lecz już zbyt mały gabarytowo ? Rama 19.5 koło 26.. 
Obecny wzrost około 187cm, waga 100kg +/- 3kg
Szukam roweru na codzień, użytkować go będę głównie w sezonie kwiecień-wrzesień. Szukam roweru zarówno na asfalt jak i częściowo na ścieżki leśne. Trasy 15-40km. Mieszkam przy Kampinosie więc mogę trochę tu poszaleć ? Lubię czasem szybciej pojeździć na asfalcie. Zależy mi na ramie 20-21/ 27-30 przełożeń / koło 28-29 i względnej lekkości w prowadzeniu rowera.
Jestem raczej laikiem jeśli chodzi o wybór roweru, fakt jest taki, że zapewne powinien posłużyć on przynajmniej 5-6lat ? Zdaje sobie sprawę, że ceny ze względu na mniejszą dostępność poszły lekko w górę.  

Znalazłem kilka opcji, do zweryfikowania przez bardziej doświadczonych forumowiczów ?
1. https://nrowery.pl/mtb-29/146-viking-dr.html Northtec Viking DR lub ew. tańszą alternatywe Viking AL 
2. https://nrowery.pl/mtb-29/132-cayon-da-dr.html Northtec Cayon DA DR
3. caledon-db-da.html Northec Caledon db da lub tańsza alternatywa DB AL (nie wiem czy tutaj jest także 27 przełożeń)
4. Rower Romet Mustang M2 21" 2019

Nie znam osobiśćie Northteca, lecz czasem widuje na mieśćie ? Przyglądałem się rowerom KANDS Maestro, Indiana X Cross lecz niestety nieosiągalne. Macie może jakieś propozycje? 
Pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
  • Gda91 zmienił(a) tytuł na Rower cross/MTB - Propozycje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się