Saracen Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Cześć Jestem całkowitym laikiem w temacie rowerów. Przed napisaniem tego posta trochę poczytałem o rowerach, producentach i osprzęcie. Ustaliłem sobie kwotę jaką chce wydać (2000-2500zł). Potrzebuje roweru w głównej mierze do jazdy po mieście ok. 70% i czasami po utwardzonym terenie ok. 30% czasu. Wiem, że chce rower typu cross. Wybrałem sobie cztery modele: - unibike crossway disc GTS - unibike viper disc GTS - kross evado 5.0 - kross evado 7.0 Kolejność jest przypadkowa. Co byście wygrali z tej puli? Będę wdzięczny za każda pomoc i z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza
azgaroth Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Ostatnio sam zakupiłem rower crossowy i po długich poszukiwaniach jednak ja bardziej zawęziłem się do wyboru pomiędzy Unibike Viper disc GTS 2018 a Kandsem Avangarde 2018, patrzyłem cena jakość :) Unibike Viper i Krossa evado 7.0 raczej ciężko będziesz miał dostać do 2500. Krossa widywałem najtańszego w okolicy 2800, natomiast w Unibike przedział cenowy znam na pamięć (2850, 2706, 2650, 2565, 2420) z tym, że sklepy oferujące najtańszą cenę często nie mają wysyłki roweru w całości. Chyba, że chciałbyś Vipera 2017 to zdarzy CI się spotkać w takich pieniążkach jakie wymieniłeś. Mój wybór padł na Unibike Viper disc GTS 2018, ze względu na praktycznie pełne Deore oraz ponoć wzmocnioną ramę względem poprzednich roczników :) Jakbyś zamawiał z internetu to pamiętaj przy Unibike, że tam producent zastrzega sobie to, że rower aby był objęty gwarancją musi być wydany gotowy do jazdy i nie może pochodzić ze sprzedaży wysyłkowej. Sprzedawcy obchodzą to w ten sposób, że wysyłają Ci na palecie złożony i wyregulowany rower, taka przesyłka jest zazwyczaj droższa. Odnośnik do komentarza