Jack100 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Cześć wszystkim, Przymierzam się do pierwszego roweru na bardziej wymagające trasy po lesie, znalazłem to cudo które mi się bardzo wizualnie podoba: https://sklep.biker-house.pl/rowery/rowery-grawitacyjne/dartmoor-bluebird-pro-kolo-27-5-red-2018.html Nie znam się zbytnio na specyfikacji, czy polecacie może coś jednak innego w tej granicy cenowej? Czy na początek jest ok? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 do czego ma być ten rower? Odnośnik do komentarza
Jack100 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Przede wszystkim do lasu na trasy rowerowe żeby się trochę pobawić. Mam spoko tereny w około miejsca zamieszkania. Mam już jeden rower górski ale jest dość ciężki i sztywny dlatego szukam czegoś bardziej przystosowanego. Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 No tak, tyle, że ten dartmoor wcale lżejszy nie będzie :D raczej nie ma fulla lżejszego niż HT, a bluebird do najlżejszych fulli nie należy :) Odnośnik do komentarza
Jack100 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Rozumiem a sam rower jest ok w tej granicy cenowej? Czy może szukać czegoś innego? Jeździł ktoś na nim? Odnośnik do komentarza
Jack100 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 W sumie to prawie jestem zdecydowany na zakup. Przymierzałem się do niego i jest super natomiast mam jedną obawę, rower jest na 3" oponach. Jestem laikiem więc nie wiem jak to się ma do jazdy po asfalcie. Czy w takich oponach będzie zdecydowanie wolniej niż na 2.25" lub 2.5"? Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 To nie jest rower na asfalt, nie ma kompromisowych rozwiązań. Chcesz rower do jazdy w górach :) Odnośnik do komentarza