Skocz do zawartości

Rower do 3000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tym roku chcę sobie kupić nowy rower ponieważ stary jest za mały (koła 26, rama M - Giant revel street). Najczęściej jeżdżę po chodnikach, ścieżkach rowerowych(od żwirowych do gruntowych). Jednoślad ma być na dojazd do szkoły, wyjazdy . Rower najlepiej jak by był szybki, w miarę lekki, wytrzymały na długoletnie korzystanie, piękny no i komfortowy. Jak by co jestem laikiem odnośnie sprzętu.

 

Bardzo zainteresowała mnie niemiecka firma Haibike (super design) o której na polskich forach jest cicho. Modele które mnie interesują:

https://www.haibike.com/pl/PL/bikes/503/2018-seet-hard-nine-3-0?variant=4100104840

https://www.haibike.com/pl/PL/bikes/509/2018-seet-cross-3-0?variant=4100158848

 

Mój wzrost - 186cm

 

Nie chcę kupować rowerów firm: Kross, Romet.

Odnośnik do komentarza

Wyjdzie że się czepiam ;-)

To teraz moje przyczepienie - Maks a ile jest postów kupię rower do 3 tys na tym forum???

 

I żeby dalej wbijać szpilę - w każdym z nich ocenione są komponenty i wyjaśnione na czym się skupiać ;-)

Uff to z siebie zrzuciłem - nie bierz zbytnio do siebie ;-)

 

Oba Haibaiki wg mnie na pierwszy rzut oka, są takie prawie same

Jednak są w nich różnice: mają różna geometrię, opony, amortyzator, korbę  i tym samym przeznaczenie

Ogólnie zrobili totalny mix komponentów i to nie najlepszy - łączyć altus'a z deore, a pfuj

Dodatkowo jak na zastosowane komponenty to są o ok 500 zł za drogie

Ale cóż Haibike robi się marką i za to sobie liczą

Tm nie mniej komponenty są ok i przy rekreacyjnym użytkowaniu (np przy moim) posłużą długo i raczej bez awaryjnie

 

Wyglądają ładnie przyznam Ci to - na takim rowerze do samopoczucia dostajesz +20

Otwórz sobie w dwóch kartach obok siebie oba rowery i przeglądnij je po zdjęciach - zobaczysz różnicę w geometrii, oponach

Wybierz taki rower jak przewidujesz jego użytkowanie + zapas na inne okazje (czyli te 10% nietypowych wypadów)