xdora Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Witam wszystkich im więcej czytam tym mniej wiem. waham się pomiędzy crossem a trekkingiem. Jeżdzę 50% asfalt, 40 leśne ścieżki, i jakieś 10 % piaski jakieś 30 km dziennie od wiosny do późnej jesieni. Do tej pory dzielnie sprawował się mój stary ponad 10 letni kross 7-th avenue Nadal sprawny ale czas na zmianę. Już byłam nastawiona na UNIBIKE CROSSFIRE 2016 Ale jeszcze zastanawiam się nad KROSS TRANS ALP DAMSKI BIAŁY MODEL 2014 DL 19 - DEORE! za 1800 zł Rama Rama Aluminium Performance Rozmiar ramy Męski: M,L,XL Damski: M,L Widelec SR Suntour NEX (skok 63mm) Tylny amortyzator - Koła Piasta przód Shimano DH-3N31-NT Hub Dynamo 32H Piasta tył Shimano FH-RM30 32H Opony Schwalbe Silento Puncture Protection 28"x1,6" Obręcze KROSS (aluminium, podwójne ścianki) Napęd Przerzutka przód Shimano Altus M310 Przerzutka tył Shimano Deore M591 Hamulce przód Tektro V-brake Hamulce tył Tektro V-brake Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF65 Manetki Shimano Tourney ST-EF65, 8 biegów Korby Shimano Acera M311 48/38/28T Suport SR Suntour Łańcuch KMC Z72 Kaseta / Wolnobieg Shimano HG31 11-32T Komponenty Kierownica KROSS (Stal, wznios, 25,4mm) Wspornik kierownicy KROSS (Aluminium, regulowany, 25,4mm) Wspornik siodła KROSS (Aluminium, amortyzowany, 27,2mm) Stery Feimin H815A Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel Chwyty Herrmans Primergo Pedały Aluminiowe z warstwą antypoślizgową lub ROMET GALELA 3 Z ROKU 2015 ZA 1300 czy te 2 powyższe w ogóle warto brać pod uwagę? Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Hej, najpierw zdecyduj czy chcesz rower crossowy czy trekkingowy, bo to niby podobne rowery, ale jednak się różnią - choćby wyposażeniem (w sumie do crossa wszystko dokupisz, ale to dodatkowy wydatek, no i trekkingi zazwyczaj mają dynamo w przednim kole, co jest bardzo fajnym dodatkiem). I powiem Ci, że z tych rowerów nie wiem czy nie wybrałbym Gazeli. Nie jestem przekonany czy warto dopłacać 500 złotych do Krossa. On ma lepsze opony (ale jak w Romecie te zajedziesz, to sobie kupisz nowe) i troszkę lepsze przerzutki, ale to też nie jest powód żeby tyle dopłacać. Odnośnik do komentarza
FormickiBike Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Kupno nowych opon też swoje kosztuje, a tutaj w przypadku modelu Krossa masz wszystko podane jak na tacy, chociaż jest wiele opinii że przepłacasz za firmę, a nie oferuje ona wyższej jakości, najlepiej zrobisz jeżeli przejedziesz się zarówno rowerem trekkingowym jak i crossowym aby móc poczuć różnicę i stwierdzić który z nich bardziej Ci odpowiada. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się