Skocz do zawartości

Riverside 900


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, podpowiedzcie proszę czy jest sens ładować się w zakup używanego roweru Riverside 900 w cenie w serwisie olx 1100-1200zł?

Byłby to pierwszy rower także rozważnie ustaliłem budżet i ryzyko kupna używki. 

link: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-trekking-riverside-900-l-rok-2022-doinwest-esi-kls-ergotec-CID767-ID10BWsW.html

skrót opisu:

"Rower Riverside 900 z roku 2022. Cena nowego na premierę to było 2399 zł. Rower przejechał jedynie niecałe 1000km, licznik ze zdjęcia był zamontowany od nowości (licznik i lampki widoczne na zdjęciu nie są w zestawie, dorzucam oryginalne podstawowe Decathlon) . Rower służył na krótkie przejażdżki do sklepu itp. Nigdy nie był na żadnej wyprawie.
Rower ma dołożone:
- mostek regulowany Ergotec Octopus + dodatkowe podkładki do regulacji wyskości Ergotec (koszt 180zł)
- siodełko Cannondale (selle italia) nowe, bardzo wygodne i lekkie
- sztyca UNO nowa
- zacisk sztycy Promax
- rogi KLS
- chwyty ESI grips Extra Chunky (można by niedługo wymienić na nowe, szybko się zużywają ale to najwygodniejsze gripy)"

oczekiwań raczej nie mam. Rower przysłowiowo do polatania po mieście, drogi utwardzone, leśne utwarzone itp. raczej bardziej mieszczuch 

z góry dzięki za opinie 🙂 

 

image.webp

image (1).webp

image (2).webp

image (3).webp

image (4).webp

image (5).webp

image (6).webp

image (7).webp

Odnośnik do komentarza

Jeżeli rower jest w dobrym stanie i wszystko działa w miarę możliwości dobrze (a nie, że okaże się, że trzeba w serwis włożyć 500 złotych), to czemu nie.

Weź tylko pod uwagę, że brakuje tu bardzo lekkich przełożeń. Najlżejsze przełożenie 36-40 wystarczy na bardziej płaskie rejony i lekkie podjazdy. Oczywiście kwestia siły w nogach, ale mieszkając w górach (nawet jeżdżąc po asfalcie) wolałbym mieć pod nogą coś lżejszego 🙂

Druga sprawa to sprawdzenie czy rozmiar ramy Ci pasuje. Widać po zdjęciach, że najprawdopodobniej ktoś kupił za dużą ramę i próbował się "ratować" regulowanym mostkiem - stąd tak dość kuriozalnie postawiony na sztorc wspornik, co trochę zmienia charakterystykę prowadzenia roweru.

Decathlon podaje, że ta rama przeznaczona jest dla osób o wzroście od 178 cm do 189 cm. Jeżeli masz mniej - nie kupowałbym go.

 

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, lukasz.przechodzen napisał(a):

Jeżeli rower jest w dobrym stanie i wszystko działa w miarę możliwości dobrze (a nie, że okaże się, że trzeba w serwis włożyć 500 złotych), to czemu nie.

Weź tylko pod uwagę, że brakuje tu bardzo lekkich przełożeń. Najlżejsze przełożenie 36-40 wystarczy na bardziej płaskie rejony i lekkie podjazdy. Oczywiście kwestia siły w nogach, ale mieszkając w górach (nawet jeżdżąc po asfalcie) wolałbym mieć pod nogą coś lżejszego 🙂

Druga sprawa to sprawdzenie czy rozmiar ramy Ci pasuje. Widać po zdjęciach, że najprawdopodobniej ktoś kupił za dużą ramę i próbował się "ratować" regulowanym mostkiem - stąd tak dość kuriozalnie postawiony na sztorc wspornik, co trochę zmienia charakterystykę prowadzenia roweru.

Decathlon podaje, że ta rama przeznaczona jest dla osób o wzroście od 178 cm do 189 cm. Jeżeli masz mniej - nie kupowałbym go.

 

dzięki za odp 🙂

co do przedziału wzrostu to akurat się łapie - 182cm 

co do przełożeń - zdaję sobie z nich sprawę. W okolicy pagórków to za dużo nie mamy akurat 😄 bardziej jeziora, jeziora i jeziora no i lasy, wzniesień niezbyt. 

a co do regulowanego mostka - też zwróciłem na to uwagę ale chyba jestem w stanie go dopasować pod siebie regulacją (tak mi się wydaje). Nie mam też za duże wiedzy na temat "prawidłowego ustawienia roweru" więc dopiero zaznajomienie z literaturą i jutubkiem na temat ustawienia kierownicy, siodełek itp. da mi dokładny ogląd tematu 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...