Skocz do zawartości

Pigula

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Pigula

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Przeciez taki rower 20" to max na dwa lata, kup coś z decathlona, przynajmniej można przymierzyć.
  2. No ciekawa opcja ten Saveno. Porównałem do Vipera i z różnic widzę amortyzator Air na plus, ale za to hamulce ma chyba gorsze niż w Viperze. Reszta osprzętu bardzo podobna, a cena niższa o ok 700zł. Zastanawia mnie tylko czy pozycja na nim jest tak samo wyprostowana jak w Viperze bo na tym mi bardzo zależy. Za Unibikiem przemawia bardziej uznana marka. Nie wiem w ktorym rowerze wygodniejsze są siodełka i inne akcesoria. W podobnej cenie natknalem się jeszcze na Northteca, ma powietrzny amor ale troche gorszą przerzutkę. Standardowe hamulce. Za to ładny wygląd. https://sklep.zawsze-rowery.pl/rower-northtec-caledon-db-dr-21-grafitowo-niebieski-p-4402.html W cenie Vipera można miec nawet wyższy model Northteca: https://motocykle-rowery.pl/pl/p/Rower-Cross-28-Caledon-DB-XT-Northtec/16824 który jest prawie idealny i jedyny minus to hamulce.
  3. Znalazlem crossfire w jednym sklepie dostępnego ale ma wyższą cenę - z przesylką i zerowym przeglądem wychodzi prawie 3000zł. Także chyba juz wolę kupić Vipera za 3500 ktory dostepny jest w wielu sklepach z darmową przesylką i darmowym przeglądem. To jednak lepszy osprzęt - szkoda tylko że amor byle jaki. Chciałem kupić uzywanego crossfire albo vipera ale same starocie są a ceny ponad 2000zł wiec chyba nie ma sensu. Chyba że coś innego/lepszego niż Viper dostanę w podobnej cenie?
  4. Dzięki za wyczerpujące porady. Co to MTB i np rowerów Indiana i Unibike Link, to nie tego potrzebuje. Nie wiem na co mi takie szerokie opony skoro większość będę jeżdził po asfalcie i ewentualnie szutrze. Jakieś skróty przez pole to raczej rzadkość. Rowery typu cross po prostu wydają mi się dużo odpowiedniejsze od MTB i typowego górala. W Indianie był amortyzator powietrzny ale w tym droższym modelu ktory obecnie cenią 3999zł, dla mnie ponad 1500zł więcej i jedyna grubsza rożnica to wlasnie ten amor. Nie mam jakis wiekszych problemów z kręgosłupem, po prostu dłuższa jazda na mocnym pochyleniu jak na typowym góralu powoduję ból krzyża. Mój poprzedni rower to wynalazek marki KRoss za 1500zł - niby lepszy niż marketowy ale na najtanszych komponentach i mimo że ma hamulec tarczowy to hamował gorzej niż zwykły. Dlatego tym razem wole kupić coś na lepszym osprzęcie, ale nie wchodźmy w okolice 4tyś. Nie dlatego że mnie nie stać tylko dlatego, że uważam ten wydatek za nieuzasadniony do moich zastosowań. Co do dostępności to zdaje sobie sprawę że jest bardzo cieżko bo nawet tego Crossfire nie idzie nigdzie znaleźć dostępnego - jedynie znalazlem w 2 sklepach w bardzo dużej odległosci ode mnie które nie prowadzą sprzedaży wysyłkowej. Dlatego zastanawiam sie nad zakupem używanego Vipera w dobrym stanie, można dostać taki w okolicach 2 -2200zł , np modele z 2018r. Problemu z dostępnością na rynku podobno nie wynikają ze zwiększonego zapotrzebowania na naszym rynku (tak było na poczatku pandemii w zeszłym roku), tylko z braku części i osprzętu na rynku - wiele fabryk miała długie przestoje i część ma nadal, wiec firmy skłądające i sprzedające rowery nie mają z czego produkować. Sytuacja powinna się mocno poprawić w okolicach wakacji i wtedy rynek powinno zalać więcej rowerów- niestety nie chce tyle czekać na zakup.
  5. Potrzebuje roweru do łagodnego terenu typu ścieżki leśne i polne, dojazd do nich po asfalcie, kostce. Potrzebuje raczej roweru typu Cross, najlepiej w cenie do 2/2.500zł bo nie widzę sensu płacenia więcej za coś czego nie wykorzystam. Zastanawiam się nad: https://www.unibike.pl/crossfiregts.html Zależy mi na dobrym mechanizmie przerzutek, który raz ustawiony pochodzi przez długi czas bez ciągłego poprawiania regulacji. Myśle że wystarczy mi prosty amortyzator i srednie hamulce. Czy w tej kwocie można znależć coś lepszego niż ten unibike? Rower nie będzie robił więcej niż 20-30km dziennie. Więc przebieg roczny do 1tyś km (nie jeżdżę codziennie). Preferuję wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy a nie mocno pochyloną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...