Skocz do zawartości

Pozdrower23

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Pozdrower23

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Dzięki za cenną uwagę
  2. Cześć Myślę o tym, żeby jednak zamówić koła na obręczach DT 531 i piastach 350. Zastanawiam się u kogo z tych dwóch. U Szobaka jest ciut taniej, Lemon chyba bardziej znany, ale słyszłem o ich kołach parę złych opinii, że miały bicie i takie tam. Może wynika to ze skali, bo w Lemonie jednak więcej ludzi zamawia. Kontakt z jednymi i drugimi jest ok.
  3. Dzięki. Warte są te 9 stów? Czy może lepiej za tą samą kasę Dt Swiss G 540 z piastami od Speca? Tylko gdzieś widziałem zdjęcia wygiętych tych obręczy plastikową łyżką podczas zakładania opon. Wygląda na to że te tanie obręcze Dt są raczej liche. Choć z drugiej strony to te G 540 są zakładane przez różnych producentów do dość wysokich modeli (np Spec Diverge Carbon Comp albo Crux Dsw)
  4. Cześć. Czy ktoś wie czy Rapid Red 500 to to samo co Rapid Red 5, tylko jakaś wersja pod producentów rowerów. Mogę je kupić nowe za 900 zł ściągnięte z nowego roweru Pinarello.
  5. One mają po 24 szprychy. Z tego tekstu wynika, że raczej lepiej iść w serię G
  6. Cześć. Mam możliwość kupienia nowych kół Dt Swiss E 1800 Spline stożek 23 mm za 1000 zł. To jest nowa odsłona tych kół z piastami DT Swiss 370 z Ratchetem 18 T. Zastosowanie - gravel z przewagą asfaltu (ok 60 %) reszta szutry, dukty, ścieżki leśne itd. Czy może jednak lepiej serię G dedykowaną do graveli? Te E 1800 mają szerokość wew. 22 mm, co by mi odpowiadało ze względu na uniwersalność. Na taką obręcz można wrzucić zarówno opony szosowe jak i gravelowe. W serii G szerokość wynosi 24 mm, co skazywałoby mnie już raczej tylko na opony gravelowe. Seria G może być jednak wytrzymalsza (moja waga 85-90 kg). Proszę was o opinię czy warto kupić te koła za tą kasę. Z góry dzięki.
  7. Otrzymałem taką odpowiedź od sprzedawcy. "Microspline to na pewno nie jest, tylko zwykle shimano HG. Microspline ma dużo wąskich nacięć a tu są zwykłe szerokie". Przeczytałem zresztą taki artykulik: "Shimano HG 11/12 Speed Road Freehub Ponieważ kasety górskie 11-biegowe pasują do wolnobiegów 8-10-biegowych, ten wolnobieg szosowy HG jest przeznaczony do kaset szosowych 11-biegowych ORAZ 12-biegowych. Możesz jednak używać na nich kasety górskiej 8-, 9- lub 11-biegowej z podkładką dystansową 1,85 mm. Jeśli chcesz używać kasety Shimano 10-biegowej, możesz dodać podkładkę dystansową 1 mm i 1,85 mm. Kilku producentów piast używało odstępu „szosowego” 11-biegowego i dołączało podkładkę dystansową, ponieważ zakładali, że Shimano wypuści kasety górskie 12-biegowe i będzie wymagało tego szerszego wolnobiegu. Jednak gdy Shimano wypuściło swój 12-biegowy, ostatecznie zastosowało zupełnie inną konstrukcję (MicroSpline, wyjaśnione później)". Czyli wynikałoby, że mogę wsadzić moją kasetę 10rzędową tylko muszą być podkładki
  8. Dzięki za odpowiedzi. Niestety nie jestem z Warszawy.
  9. Cześć. Prośba o poradę. Mam okazję kupić w dobrej cenie nowe koła DT Swiss ER1600 zdjęte z nowego roweru. Ten rower miał 12rzędową Ultegrę. Czy będzie tu pasować kaseta 10 rzędowa Shimano z jakimiś podkładkami czy konieczna tu będzie wymiana bębenka?
  10. Ok, dzięki. Też mam wątpliwości, chociaż nijaki Bartek z Road-Racing je chwalił.
  11. Cześć. Co sądzicie o tych piastach? Czy ktoś je użytkuje? Czy są dużo gorsze od 350tek? Chciałbym zamówić koła u Lemonbike, ale te białe naklejki na 350tkach ni jak mi nie podchodzą. Evanlite są ładniejsze i bardziej mi pasują wyglądem do roweru (wolę czarne). Do kół, o które mi chodzi są dostępne u nich albo piasty Evanlite, albo DTSwiss 350 lub wyższe. Te naklejki w DT są ponoć trudne do usunięcia. Lemonbike dał mi taką odpowiedź: "Piasty DT 350 posiadają lepszej jakości łożyska ale Evanlite dadzą radę jeśli nie będzie Pan mył roweru na myjce ciśnieniowej."
  12. Gdybyś mógł naciągnąć budżet do 2500 zł to mam do sprzedania fajną szosę Btwin Ultra AFGF 500. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-btwin-ultra-afgf-500-CID767-IDJ3eVJ.html#52a794d8f8 Kompletna Sora R3000, mechaniczne hamulce tarczowe Shimano, sztywne osie, porządne koła Mavic Axium. Też jestem z Łodzi. Mam taki sam wzrost co Twój. Mogę Ci w cenie dołożyć nową kasetę 11-32 oraz nowy łańcuch (oryginalnie zapakowane), parę koszyków na bidon ze zdjęć oraz licznik Btwina.
  13. Mam do sprzedania szosę Btwin Ultra 500 AFGF. Rozmiar M (174-180). To jest szosa endurance, ale faktycznie geometria jest pomiędzy serią Triban, a wyścigówkami z serii Ultra (obecnie Van/Rysel). Kompletna Sora, koła Mavic Axium, hamulce tarczowe mechaniczne Shimano, sztywne osie. Ma założone opony o grubości 28 mm, ale wejdą 32 mm, jakby ktoś chciał. Założyłem mu fajną, grubą owijkę firmy PRO o grubości 3,5 mm. Sprzedaję, bo kupiłem gravela. Rower szosowy BTwin Ultra AFGF 500 Łódź Bałuty • OLX.pl
  14. Mam do sprzedania szosówkę Btwin Ultra 500 AFGF z 2019 r. Stan b. dobry, mały przebieg, ok 3000 km. Kompletna Sora (działa b. fajnie, na potrzeby amatorskie nic więcej nie potrzeba), koła Mavic Aksjum, mechaniczne tarczówki Shimano, waga 9,6 kg bez pedałów, dożywotnia gwarancja. Max szerokość opon 32 mm. Sprzedałbym za 3 tys. Sprzedaję, bo kupiłem gravela. Poniżej link do ogłoszenia: Rower szosowy BTwin Ultra AFGF 500 Łódź Bałuty • OLX.pl Ups, nie zauważyłem, że masz 183 cm, to jest rozmiar M, więc dla Ciebie raczej za mały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...