Skocz do zawartości

KasiaL

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia KasiaL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. W tym jednym przypadku to akurat ta manetka jest zaletą ? I trzeba przyznać, że teraz jest nawet całkiem wygodna, bo jest dużo bliżej dłoni niż na kierownicy szosowej. Ogólnie na zimę do miasta to bardzo fajny rower, jest szybki i zwrotny. No i nie kusi złodziei na bardzo ?
  2. Dzięki za odpowiedzi. Kupiłam używane klamki pod cantilever, linki i pancerze wymagały tylko przycięcia. Manetka w tribanie jest osobna i można ją normalnie założyć na prostą kierownicą. Całość wyszła niecałe 50 zł (gdybym miała narzędzie do przycięcia linek to byłoby tylko 30 za klamki, ale nie miałam więc zapłaciłam 20 w serwisie za ten drobiazg). Kierownica używana 8 zł, gripy 10. Całość prezentuje się tak:
  3. Cześć wszystkim, Kupiłam tanio Tribana 100 z barankiem, fajnie mi się nim jeździ po mieście i na niezbyt długie trasy szosowe pod miastem, ale nie polubiłam się z kierownicą szosową (krótkie palce uniemożliwiają mi też pewny chwyt na klamkach, a w tym rowerze regulacji brak). Chciałbym więc jakoś budżetowo wymienić kierownicę na prostą. Kierownicę już mam, ale pojawia się kwestia klamek hamulcowych. Znalazłam Shimano claris BL 2400 oznaczone jako klamki szosowe do prostej kierownicy, ale są trochę drogie więc zastanawiam się czy zwykłe klamki v brake dadzą radę? Na przykład te https://www.decathlon.pl/p/para-klamek-hamulcowych-typu-v-brake/_/R-p-314?mc=6318775 Szukając na forach widzę, że niektórzy ich używają ale mówią, że siła hamowania jest wtedy inna. Czy ktoś ma z tym doświadczenie i mógłby doradzić? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...