Skocz do zawartości

rycierz

Użytkownicy
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O rycierz

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Dzięki za szczegółowy opis. Znalazłem gdzieś filmik, na którym widać, że te plastiki, na które zakłada się gumę, są zakończone półkolistym wycięciem, które po dokręceniu obejmy przylega do rurki kierownicy. Czyli ta rurka musi być ustawiona prostopadle do podłoża, jak w baranku. Albo w tych dolnych chwytach, jak na Twoim filmiku. Krótko mówiąc nic z tego nie będzie. Ale wielkie dzięki za zainteresowanie tematem i wyjaśnienia.
  2. Dzięki. Zadałem to pytanie, bo znalazłem m.in. taką ofertę https://tinyurl.com/y2qexzws. Na zdjęciach widać obejmę i pomyślałem, że jakby ją przekręcić/obrócić o 90 stopni, to można by ją nasunąć na prostą kierownicę i mieć wygodne oparcie dla rąk. W sumie to jak się ją zakłada na baranka? Nasuwa się od końca rurki czy otwiera? Czyli domyślam się, że tak obejma jest jakoś zablokowana i nie umożliwia żadnej regulacji ani obrotu? Bo na zdjęciach wygląda, jakby się dało. A co się dzieje, jak ulegnie uszkodzeniu? Wymienia się całą klamkomanetkę?
  3. Dzięki, ale już je przetestowałem. W moim przypadku okazały się za twarde i za krótkie. Musiałem zwrócić. Poza tym szukałem rogów, na których mógłbym oprzeć całą dłoń. A w innerbarendsach da się oprzeć 2 palce albo umieścić je między kciukiem i palcami, opierając dłonie na kierownicy. Krótko mówiąc nie tego szukam. Patrząc na te górne chwyty w kierownicy szosowej po prostu wydaje mi się, że muszą być wygodne, skoro kolarze spędzają na rowerze wiele godzin dziennie. A skoro przykręca się je do kierownicy, czyli do rurki, to może da się też do prostej.
  4. Nie chodzi mi o dolny chwyt, tylko o uzyskanie solidnego i wygodnego oparcia na prostej kierownicy, jakie dają "łapy" w kierownicy szosowej, gdzie wierzchy dłoni są ustawione jakby na zewnątrz (jak przy podawaniu ręki na powitanie). Pomyślałem, że gdybym mógł założyć "łapy" w swoim rowerze (mam rower fitness) i ustawić na szerokość barków, to uzyskałbym podobne oparcie, jak w szosówce. Próbowałem to zrobić z rogami, ale nawet w piance mają za małą średnicę i ręce się ześlizgują.
  5. Przyszedł mi do głowy taki pomysł, żeby zamiast rogów w prostej kierownicy spróbować przykręcić klamkomanetki z roweru szosowego. Miałbyby służyć wyłącznie do oparcia na nich rąk w czasie jazdy. Czy obejmę, która służy do ich przykręcania, da się obrócić, żeby ustawić klamkomanetki prostopadle do prostej kierownicy? Wiem, że pomysł może wydawać się dziwny, ale cena pary takich klamkomanetek jest porównywalna z ceną rogów, a wyglądają na znacznie wygodniejsze przy dłuższych trasach. Z góry dzięki za opinie.
  6. Po wejściu na stronę główną klikasz menu Directory i wpisujesz w oknie wyszukiwania po prawej stronie pod obrazkami urządzeń H10. Od razu wyświetla dwie pozycje. Wybierasz produkt Polara i klikasz przycisk More info. Po prawej wyświetla się tabela kompatybilnych urządzeń. W przypadku Bontragera jest m.in. model Trip 300, który o ile wiem, jest starszy od tych, o które pytałem, więc teoretycznie też powinny go obsługiwać. Ale czasami teoria i praktyka mają się nijak do siebie...
  7. Mam przy kierownicy aluminiowe rogi, które w chłodniejsze dni stają się bardzo zimne. Nie lubię jeździć w rękawiczkach, więc pomyślałem, żeby je owinąć owijką do kierownicy albo założyć na nie czarną piankę. Czasami widuje się chwyty zrobione z takiej pianki, albo wieszaki ścienne na rower, też wykończone taką pianką. Tylko nie bardzo mogę znaleźć w necie jakiś sklep, w którym można coś takiego kupić. Może ktoś wie, gdzie można ją dostać. Domyślam się, że taka pianka będzie tańsza od porządnej żelowej owijki.
  8. Witam wszystkich! Chciałbym zapytać, czy ktoś może potwierdzić współpracę urządzeń podanych w temacie. Teoretycznie licznik łączy się przez ANT+, a pulsometr obsługuje ANT+, ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Znalazłem taką stronkę www.thisisant.com, na której niby można sprawdzić kompatybilność urządzeń, ale według niej nie będą działać.
×
×
  • Utwórz nowe...