Skocz do zawartości

Sajmon

Użytkownicy
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Sajmon

  • Ranga
    Forumowicz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Konie ciekawy temat, ale chciałem się jeszcze dowiedzieć - czy w Epicu da się kiedyś zrobić napęd 11-50 bez zmiany kół ? - czy na kasetę GX 10-52 , jeśli macie taką wiedzę, da się założyć przerzutkę xt 10-51 ?
  2. Nie: tak jak kolega pisał powyżej, w tym Epicu jest 2x11 (kaseta 11-42) i zamiana na 1x11, ale TYLKO ze zmianą kasety na większy zakres , czyli 11-46. Na 11-50 tylko ze zmianą przerzutki (przyszłość) ? - to byłoby daleko lepiej (Małopolsce daleko pod tym względem do Wielkopolski)
  3. Dzięki. Pytanie techniczne: czy w tym Specu, można przerobić napęd na 1x11 ? Ale w ten sposób, że zmienić kasetę z 11-42 na 11-46 (albo 10-46 - jest taka?) ?
  4. A tak, przeoczenie - prawidłowy link https://www.scott.pl/produkt/1181/7555/Rower-Scale-930 Tak, wszystko co wyszperałem w internetach mówi , że sram GX super działa , jak jest idealnie ustawiony . Ale pytanie , czy nie dotyczy to też XT (1x12), przy przerzutkach obsługujących takie potężne zębatki. Co do ram: obydwa scott-y mają taką samą 1190 g , spec 1170 g Scott 930 ma najtańszego OEMowego foxa Rhytm , w porównaniu do Fox Performance w 920 i ciekawe , czy jest różnica w działaniu pomiędzy nimi ? Scotty mają jednak "współczesny" napęd 1x12, co oczywiście nie musi być wielką prze
  5. To ostatnie pytanie i spadam: w/w spec czy te scott-y : - https://www.scott.pl/produkt/1181/7551/Rower-Scale-920 ten wyjdzie mnie tylko 1600 zł. drożej od Speca - https://www.scott.pl/produkt/1181/7551/Rower-Scale-920 tu by trzeba było zmienić hamulce , wyjdzie w podobnej cenie jak Spec. I ma przerzutkę xt, co nie wiem czy nie mniej problematyczna jak GX w w/w scott-cie 920 Ramy wagowo mają praktycznie takie same (ok. 1170-1190 g)
  6. Cześć Nowy Spec z 2018 r (jak niżej) 9000 zł - warto ? W stosunku do poniższej specyfikacji hamulce slx. https://www.greenbike.pl/rower-gorski-specialized-epic-hardtail-comp-carbon-2x-p-5501.html?gclid=Cj0KCQiAvvKBBhCXARIsACTePW_TEkoiKlopKK-LfjF_pYfw6cdLV357_2ULSoFtBswjHC4eT54uFLIaAl9sEALw_wcB
  7. Specjalizujesz się w specializedach :-). Dzięki za konwersację.
  8. Dziękuję. Czy nie przejęzyczyłeś się , pisząc o przerzutce sram GX w scott-cie, że graniczy z przyzwoitością ? To lepsza przerzutka niż NX (NX jest tylko manetka, którą można zmienić na GX). Czy różnica w komforcie jazdy, jest aż tak drastycznie odczuwalna na korzyść alu ? To ważne, biorąc pod uwagę , że nasze wycieczki to całodniowe wyjazdy w zróżnicowanym terenie (okolice Myślenic, Gorce, Dolinki podkrakowskie itp.). Bo jeśli tak, to może z tego punktu widzenia, należałoby wziąć z w/w rowerów alu lub karbonowego treka, z iso speed, który podobno działa ?
  9. Cześć Jeszcze raz przynudzę, proszę o wyrozumiałość - który (wszystkie 1x12, 2021 r - oprócz nr 5 ) ? : Rower 1 (trek) : - rama: karbon oclv - widelec: RS recon gold, debon air - przerzutka: XT 8100 10-51 (manetka slx), korba 30 z - hamulce MT4100 - obęcze: bontrager kovee - 11,4 kg - cena 10 700 zł (kat.) Rower 2 (scott ) : - rama: karbon hmf - widelec: FOX 32 SC Float Performance Air Grip 3 - przerzutka: Sram GX 10-52 (manetka nx), korba 32 z - hamulce: deore M6100 - obręcze: syncros x-25 - 11 kg - cena 11 500 zł (kat.) Rower 3 (cannondale ): - rama
  10. Dzięki. Syn ma takie parametry, że łapie się już na M i będzie w tej M-ce ok. 3 lata. A potem brat . Czyli rower może być na 6 lat, jak się nie rozleci. Co z tymi gwarancjami w Cannonie ? Jeszcze prośba o "dwa" słowa nt. 1x czy 2x ? I czy Fox Float 32 SC 100mm będzie lepszy od Reby ? Na marginesie: żeby pojechać na foxie, chyba nie potrzeba specjalnej techniki, w stosunku do np. Judy silvera ? Czulszy/lepszy amortyzator raczej ułatwia sprawę.
  11. Dzień dobry Co kupić: - trek procaliber 9.6 2021 , nowy (1x12) - spec epic HT comp 2018, nowy z 2018 (2x11) - cannon Fsi carbon 5, nowy (1x12) - cannon Fsi carbon 3 lefty, nowy z 2020 (1x12) Jazda w terenie zróżnicowanym 50% góry, 50% płaskie, ambitna turystyczna, z akcentem na ambitna Pozdrawiam Sajmon
×
×
  • Utwórz nowe...