Skocz do zawartości

Toudi

Użytkownicy
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Toudi

  • Ranga
    Forumowicz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Uwaga! Uwaga! Grail AL ma standardową kierownicę a Grail CF ma hoover bar, więc Reach i Stack ciężko porównać. Chyba że ktoś mocno to przeliczy ale Canyon nie udostępnia wszystkich rozmiarów ( ja w każdym razie nie znalazłem) żeby można było samemu policzyć. Przy wzroście 189 to nie ma się co zastanawiać tylko brać L 🙂
  2. Ekspertem nie jestem, ale też bym nie zamontował. Carbon pęka i nie da się że spawać. Rama do wyrzucenia, a to jednak parę tysięcy złotych. Można ryzykować mając nadzieję że nic się nie stanie, ale po co się denerwować? Canyon jak zobaczy ślady montowania to nie uzna gwarancji. Jeśli przyczepa jest absolutnie konieczna to chyba lepiej wziąć rame aluminiową...
  3. Ponieważ mam 184 cm i długie ręce, a pasuje mi idealnie rozmiar M, to przy twoich 192 cm wydaje się że L będzie najlepsza. Ja ze swoim pojechałem na Bike fitting gdzie ustawiłem go idealnie pod siebie. Zostało potworzone że większa rama była by dla mnie za długa. Masz 30 dni na ew odesłanie roweru do Canyona, więc polecam kupić L, pojechać na bike fitting / bike sizing do specjalisty i będziesz od razu miał pewność. Alternatywnie pojeździć sporo i zobaczysz czy Ci leży ta rama. Niestety w Canyon zakres regulacji jest minimalny... Mi w Canyon Polska doradzili mniejsza rame (czyl
  4. No dobra, pojeździłem trochę i widzę sens/potrzebę zamontowania dodatkowych klamek hamulców. Może ktoś polecić dobry serwis w Warszawie z kreatywnym, ale ostrożnym mechanikiem, który nie boi się wyzwań, ale też można mu powierzyć rower bez obaw? Ktoś, coś?
  5. Tego nie było w ofercie. Nie mają nawet tych klamek. Teraz mam już zarówno rower jak i klamki, ale pierwszy mechanik poległ tzn. Stwierdził, że „się nie da”, bo kierwnica z Carbonu, bo spłaszczona na środku i ogólnie same problemu. Może ktoś ma godnego polecenia mechanika w Warszawie, który ogarnia bardziej skomplikowane naprawy?
  6. Im dłużej jeżdżę bez tych klamek, tym bardziej poddaję w wątpliwość konieczność ich zakładania. Dzięki @nctrnsza opinie. Zastanowię się czy ich nie zwrócić. Za dużo kłopotu jeśli miałbym ich nie używać...
  7. Ad 1. EDIT: ISM PR 2.0 a nie jak pisałem 2.2. Czyli inny model - bardziej rekreacyjny. Wybrałem go sam. u Wojtka miałem okazję przymierzyć inny tj. 1.1 ale mój wygodniejszy - głównie dlatego, że krótszy co mi bardziej odpowiada, poza tym miększy co przy dłuższej trasie ma znaczenie. Trochę za szeroki przód, ale Wojtek słusznie doradził, żeby spiąć od dołu i będzie akurat. Bike sizing kosztuje 100 zł, które odlicza się od ceny bike fittingu jak się na niego zdecyduje. Polecam każdemu. Nie tylko profesjonalna porada ws. Rozmiaru roweru, ale tez podstawowe ustawienie: wysokość siodła,
  8. Już wszystko wiem 🙂 bo byłem na bike sizingu w AirBike (taka uproszczona wersja bike fittingu, na którą nie trzeba czekać 3 miesięcy 🙂 ) więc zgodnie z obietnicą się podzielę: 1. Rozmiar M jest właściwy!!!!!!! Canyon Grail CF SL 8.0 Di2 Duża ulga, bo nie muszę odsyłać roweru. Już wcześniej czułem, że to dobry rozmiar bo się w niego wjeździłem, ale niepewność jednak była gdzie głęboko. Wojtek dostosował wysokość, pozycję i kąt siodełka i jednoznacznie stwierdził, że dłuższa aż o 3 CM ramą była by dla mnie zdecydowanie z duża. Tak też mówił człowiek z Canyona, który wyraźnie wska
  9. Umów się w Veloart’cie pisali.... taaaaa.... terminy na koniec czerwca 😞
  10. Zamówiłem ISM - będę próbował. Niestety nie znalazłem sklepu gdzie mógłbym przymierzyć ISM, Stelle Italia i San Marco 😞 wiec najwyżej będę odsyłał. Trochę z tym zabawy, ale... A ciśnienia trochę upuszczę, bo trochę za mocno dobiłem (jak to początkujący 😄 )
  11. Bez bikefittingu się nie obejdzie. Dostałem wczoraj rower, poskładałem i tylko parę minut mogłem pojeździć. Pierwsze wrażenie: siodełko do wymiany. Natychmiast! W rowerze za kilkanaście tysi siodełko jest absolutnie nieakceptowalne tragiczne. Wiem, ze siodło to sprawa indywidualna, ale to jest naprawdę fatalne. Jeden z recenzentów na YouTube miał dokładnie taki sam komentarz - teraz już wiem dlaczego. Wystarczy posiedzieć minutę... Fizik Aliante R1. Jeśli by ktoś chiał kupić, to mam do sprzedania nówkę sztukę 😉 Do pozycji nie jestem przyzwyczajony, bo dotychczas MTB, dlatego nie wiem
  12. W najbliższych dniach dostanę bike i będę testował. Jeśli wątpliwości pozostaną, to pojadę na bikefitting - dzięki za poradę !!! Nie jeżdżę zawodniczo, wiec zwykły komfort mi wystarczy 🙂 Dam znać jak się wpasowałem w ten rozmiar M - może się komuś przyda. Z pewnością zalecenia Canyona są dość oryginalne. Zobaczymy czy dobre 🙂
  13. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi!!! Szczerze to wróciłem do punktu wyjścia tzn. Canyon mi odpisał, że mniejsza rama będzie wygodniejsza więc lepsza na dłuższe trasy, a z tego co pisze @jajacek oraz @pepe wychodzi wręcz przeciwnie! I bądź tu mądry... Kalkulator od @MARIUSZZZ też sugeruje większy rozmiar, ale Canyon wie swoje. Mogę bezkosztowo odesłać im rower i zamówić z inną ramą, a jak w ogóle zrezygnuje to oddają 100% kosztów! Na testy dali mi 30 dni i mogę jeździć po lesie - tzn użyte opony im nie przeszkadzają. Wciąż oddadzą mi 100% ceny zakupu, transportu itd. Tak przynajm
  14. Dzięki! niestety tam też jest albo Road albo MTB. Nie ma rozmiarówki dla Gravela, a pozycja inna niż na Road. Jeśli znacie jakąś formułę/zasadę jak przeliczyć rozmiar szosy na gravela, to będę wdzięczny 🙂 szukałem, ale bezskutecznie A na Bielany pojadę 🙂 Thx!!!
×
×
  • Utwórz nowe...