Skocz do zawartości

plipiec

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia plipiec

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. NO to brzmi jak sensowne rozwiązanie. Chyba łyknę te 52/36 i zobaczę jak się będzie na tym latać. Ewentualnie z czasem może właśnie zmienię mniejszy blat.
  2. Z drugiej storny, teraz jeszcze zerknąłem na to porównanie i ten "twardy" przód może się wcale nie przełozy na "cięższą" jazdę skoro tył będzie gęstszy. I tak wychodzi, że na dużej tarczy z przodu będzie dużo większa płynność na miękkich przełożeniach. Może nie ma się czego bać?
  3. Właśnie tego się obawiam. Teraz mam sorę z tyłu i kompakt z przodu i najtwardsze przełożenia są używane na zjazdach jedynie. Stąd moje obawy "twardszego" blatu. Chociaż przy zmianie ta sora z tyłu zmianiłaby się w S 105 lub Ultegrę więc będzie większa płynność, choć nie koniecznie więcej "miękkich" biegów. Stąd chyba się poważnie zastanowię czy nie zostać przy kompakcie. Dylemat spowodował Canyon, który pakuje te 52x36 w swoje modele szosowe / endurance (a u nich nie ma możliwości podmiany)
  4. Dzień dobry wieczór! Jeżdżę aktualnie na osprzęcie Shimano Sora gdzie z przodu mam właśnie kompakt, ale planuję zmianę maszyny. Najbliższe zakupu modele mają z przodu 52x36 i tu rodzi się pytanie: Czy ktoś przerabiał na własnej skórze taką zmianę i może podpowiedzieć jak bardzo to jest odczuwalna różnica w jeździe? Czy to jest zmiana odczuwalna czy raczej symboliczna? PS patrzę na te kalkulatory, ale mi to nie wiele mówi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...