Skocz do zawartości

enjoado

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia enjoado

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Cześć. Pod koniec kwietnia kupiłam rower Art Deco 7. już przy serwisie gwarancyjnym zgłaszałam problem z przerzutkami (nie zmieniają się, przeskakują, przy jednej słychać tarcie), Pan podobno to naprawił mówiąc coś o centrowaniu koła. Przerzutki nadal nie działają więc skorzystałam z reklamacji. Po 4 dniach dostałam odmowę. Romet twierdzi, że przerzutki nie podlegają gwarancji. Czy ktoś ma pojęcie co to może być? Czy tak powinno być? Gdzie i jak naprawic? Dodam, że Romet mimo decyzji serwisu Intersport zaproponował, żebym wysłała rower do nich, ale boje się że będzie to trwało miesiąc. Czy znacie dobry serwis w Warszawie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...