Skocz do zawartości

Krisssek78

Użytkownicy
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krisssek78

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Proszę cię strach na tym jeździć . Za mniejsze pieniądze masz w canyon endurace hydrauliczna Tiagre. Nie mówiąc już o gravelach z barankiem na pełnym grx w tej cenie.
  2. MT200 za tyle ? ? Tak przeglądam sobie oferty fitnessow z grubsza oponą czy jak kto woli graveli z prostą kierownicą to są one droższe niż te z barankiem.
  3. Nie tak dawno można było kupić meridę Silex 400 na grx z Hiszpanii za 5 tys. https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/690016 Co do Aspre, jeżeli pasuje Ci taka mocno pochylona pozycja zdecydowanie warto polować na grx. Czasami zdarzają się promki za ok 5 tys. Ewentualnie jak głównie po płaskim to 1x11 też powinien dać radę . Tu Boreas 2 do wyrwania za 5 tys czasami bywa, w tej chwili ostatnia już s Ridley Kanzo A za 4.500 zł. https://cicloscorredor.com/en/gravel-bikes/17103-ridley-kanzo-a-apex1-mdb-bike.html#/1-size-s/127-colour-plata Ridley był do nie dawna z PL dystrybucji do kupienia za 5.500 plus bon na zakupy 300€, Także można nowy ale trzeba polować.
  4. No są trochę szybkie w terenie i trochę wolne na asfalcie? (asfaltowych ścieżkach rowerowych). Odnosiłem siè do ruchu miejskiego i że żadko widuje na nich MTB bo są to rowery cięższe i o szerszych oponach więc ciężej i wolniej się jedzie po asfaltowych ścieżkach rowerowych. Ty wklejasz jakieś wyniku wyścigów w terenie ?
  5. Jednak żadko widuje w Warszawie podczas dojazdów do pracy rowery MTB. Do codziennego ruchu miejskiego jeżeli są dobre ścieżki rowerowe asfaltowe takie MTB jest wolne i ciężkie. Już lepiej sprawdzi się szosa z szerszą oponą, fitness a nawet gravel.
  6. Przy Tufo piszą że jest 4 mm prześwitu po każdej stronie. Nie dużo ale ja raczej po błocie nie jeżdżę. Gorzej z przednią Tiagrą bo przy zmianie na wyższy blat jest ułamek sekundy że jest bardzo blisko ale jeszcze nie dotyka. Ta poniżej jest mega tania ale pewnie i mega średnia i ciężka. https://www.sportpoint.pl/pl/opony-szosowe/33879-opona-vittoria-terreno-zero-gravel-700x35c-czarna-zwijana-11a00284-8022530024211.html Z Continental ta ciekawa na warunki miejskie. https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-grand-prix-urban-pd24214/
  7. Opony już miałem do niego upatrzone panaracer gravelking slick 35 ewentualnie semislick. I raczej po lekturze postów zdania nie zmieniłem. Rozważałem jeszcze Tufo speedero 36 też wchodzi do tego Canyona. Bardzo ciekawa opona Jacek dał Challenge Strada Bianca Pro Gravel jest w rozmiarze 36 ale cena poraża.
  8. Tak czytam opinie użytkowników Conti Terra Speed i narzekają na znaczne opory na asfalcie. Jak teren mieszany to już chyba lepiej coś jak gravelking ss 35.
  9. 42 nie zrobi na asfalcie większej różnicy względem 35? Chyba jak zjeżdżasz z góry ?. Ja używam teraz 37 a wcześniej jeździłem na 32 . Ten sam typ opon semi slicki. Różnica jest wręcz porażająca zarówno po płaskim jak i pod górkę. Też przesiadając się na 37 myslalem że różnicy nie będzie. Teraz tęsknię za 32. Może pójdę na kompromis i wstawię 35 ale w życiu nie więcej.
  10. Nie no bez przesady przecież wyraził tylko swoją opinię. A i tak każdy wybierze co mu podpasuje.Moim zdaniem road plus z oponą do 35mm to najbardziej uniwersalne rowery a nie gravele. Jest taki kanał na YT dobre rowery i tam koleś też wcześniej bardzo pro gravelowy, teraz jego opinia ewaluuje na właśnie rowery road plus.
  11. Mi bardziej chodzi o szybki lekki uniwersalny rower. Do miasta szosa 25c nie dla mnie. Poza tym fajnie w weekend przejechać się na wyprawę szosą od czasu do czasu zjechać na ubite drogi. Dlatego według mnie taka szosa plus z oponami 33-35 jest takim złotym środkiem. Ewentualnie drugi komplet kół z szerszymi oponami. Nie stać mnie na kilka rowerów, nie ścigam się, jeżdżę rekreacyjnie, a do pracy chce dojechać szybko i lekko. Ktoś.doradzi fitnessa. Ceny tych rowerów są takie same jak Canyona więc jaki sens. Marin dsx 2 5.500 Cube śl road pro 5.600, Scott metrix 20 i Giant toughroad 6 tys. A tu wsadzam oponkę 35 lub kupuje drugi zestaw kół i mimo kompromisu jest ok. Co do gravela jaki jest sens płacić tysiąc więcej jak do endurance można wsadzić szerszą oponę lub drugi zestaw kół a że nie nazywa się gravel?
  12. Tak sobie poczytałem o tym rowerze i sporo ludzi kupuje go na szutry, zwłaszcza że jedyną przeszkodą do wstawienia powyżej 35 mm opony jest tiagra. Wystarczy zmienić na 105 w AL 7 gdzie jest 105 ludzie wstawiają 40 i jest jeszcze 0.5 mm do widelca. Gravel grail o podobnej specyfikacji jest o 1 tys droższy. Więc mnie nie dziwi że ludzie kupują endurance i wstawiają grubsze opony , zamiast przepłacać za gravela. Dodatkowo grail o 0.5 kg cięższy i dużo bardziej pochylona sylwetka.
  13. Gdyby wsadzić takie oponki lub mieć drugi zestaw kół z takimi oponami to można by śmigać po szutrach myślę https://www.bikester.pl/panaracer-gravelking-sk-opona-zwijana-700x35c-tlc-M867462.html
  14. Na 32 czy 35 można bardziej zejść z ciśnieniem niz na 28. Głównie przez to czuć różnicę.
  15. No co kto lubi. Dla mnie najbardziej uniwersalna jest 32 . Na szosie szybka, na równym szutrze całkiem komfortowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...