Krisssek78
Użytkownicy-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Krisssek78
Forumowicz (2/4)
-
Rower fitness do max. 8k
Krisssek78 odpowiedział(a) na zacwonder temat w Jaki rower kupić do X złotych?
Proszę cię strach na tym jeździć . Za mniejsze pieniądze masz w canyon endurace hydrauliczna Tiagre. Nie mówiąc już o gravelach z barankiem na pełnym grx w tej cenie. -
Rower fitness do max. 8k
Krisssek78 odpowiedział(a) na zacwonder temat w Jaki rower kupić do X złotych?
MT200 za tyle ? ? Tak przeglądam sobie oferty fitnessow z grubsza oponą czy jak kto woli graveli z prostą kierownicą to są one droższe niż te z barankiem. -
pierwszy gravel pomoc w wyborze
Krisssek78 odpowiedział(a) na Maciek1916 temat w Jaki rower kupić do X złotych?
Nie tak dawno można było kupić meridę Silex 400 na grx z Hiszpanii za 5 tys. https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/690016 Co do Aspre, jeżeli pasuje Ci taka mocno pochylona pozycja zdecydowanie warto polować na grx. Czasami zdarzają się promki za ok 5 tys. Ewentualnie jak głównie po płaskim to 1x11 też powinien dać radę . Tu Boreas 2 do wyrwania za 5 tys czasami bywa, w tej chwili ostatnia już s Ridley Kanzo A za 4.500 zł. https://cicloscorredor.com/en/gravel-bikes/17103-ridley-kanzo-a-apex1-mdb-bike.html#/1-size-s/127-colour-plata Ridley był do nie dawna z PL dystrybucji do kupienia za 5.500 plus bon na zakupy 300€, Także można nowy ale trzeba polować. -
No są trochę szybkie w terenie i trochę wolne na asfalcie? (asfaltowych ścieżkach rowerowych). Odnosiłem siè do ruchu miejskiego i że żadko widuje na nich MTB bo są to rowery cięższe i o szerszych oponach więc ciężej i wolniej się jedzie po asfaltowych ścieżkach rowerowych. Ty wklejasz jakieś wyniku wyścigów w terenie ?
-
Jednak żadko widuje w Warszawie podczas dojazdów do pracy rowery MTB. Do codziennego ruchu miejskiego jeżeli są dobre ścieżki rowerowe asfaltowe takie MTB jest wolne i ciężkie. Już lepiej sprawdzi się szosa z szerszą oponą, fitness a nawet gravel.
-
Przy Tufo piszą że jest 4 mm prześwitu po każdej stronie. Nie dużo ale ja raczej po błocie nie jeżdżę. Gorzej z przednią Tiagrą bo przy zmianie na wyższy blat jest ułamek sekundy że jest bardzo blisko ale jeszcze nie dotyka. Ta poniżej jest mega tania ale pewnie i mega średnia i ciężka. https://www.sportpoint.pl/pl/opony-szosowe/33879-opona-vittoria-terreno-zero-gravel-700x35c-czarna-zwijana-11a00284-8022530024211.html Z Continental ta ciekawa na warunki miejskie. https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-grand-prix-urban-pd24214/
-
Opony już miałem do niego upatrzone panaracer gravelking slick 35 ewentualnie semislick. I raczej po lekturze postów zdania nie zmieniłem. Rozważałem jeszcze Tufo speedero 36 też wchodzi do tego Canyona. Bardzo ciekawa opona Jacek dał Challenge Strada Bianca Pro Gravel jest w rozmiarze 36 ale cena poraża.
-
Tak czytam opinie użytkowników Conti Terra Speed i narzekają na znaczne opory na asfalcie. Jak teren mieszany to już chyba lepiej coś jak gravelking ss 35.
-
42 nie zrobi na asfalcie większej różnicy względem 35? Chyba jak zjeżdżasz z góry ?. Ja używam teraz 37 a wcześniej jeździłem na 32 . Ten sam typ opon semi slicki. Różnica jest wręcz porażająca zarówno po płaskim jak i pod górkę. Też przesiadając się na 37 myslalem że różnicy nie będzie. Teraz tęsknię za 32. Może pójdę na kompromis i wstawię 35 ale w życiu nie więcej.
-
Nie no bez przesady przecież wyraził tylko swoją opinię. A i tak każdy wybierze co mu podpasuje.Moim zdaniem road plus z oponą do 35mm to najbardziej uniwersalne rowery a nie gravele. Jest taki kanał na YT dobre rowery i tam koleś też wcześniej bardzo pro gravelowy, teraz jego opinia ewaluuje na właśnie rowery road plus.
-
Mi bardziej chodzi o szybki lekki uniwersalny rower. Do miasta szosa 25c nie dla mnie. Poza tym fajnie w weekend przejechać się na wyprawę szosą od czasu do czasu zjechać na ubite drogi. Dlatego według mnie taka szosa plus z oponami 33-35 jest takim złotym środkiem. Ewentualnie drugi komplet kół z szerszymi oponami. Nie stać mnie na kilka rowerów, nie ścigam się, jeżdżę rekreacyjnie, a do pracy chce dojechać szybko i lekko. Ktoś.doradzi fitnessa. Ceny tych rowerów są takie same jak Canyona więc jaki sens. Marin dsx 2 5.500 Cube śl road pro 5.600, Scott metrix 20 i Giant toughroad 6 tys. A tu wsadzam oponkę 35 lub kupuje drugi zestaw kół i mimo kompromisu jest ok. Co do gravela jaki jest sens płacić tysiąc więcej jak do endurance można wsadzić szerszą oponę lub drugi zestaw kół a że nie nazywa się gravel?
-
Tak sobie poczytałem o tym rowerze i sporo ludzi kupuje go na szutry, zwłaszcza że jedyną przeszkodą do wstawienia powyżej 35 mm opony jest tiagra. Wystarczy zmienić na 105 w AL 7 gdzie jest 105 ludzie wstawiają 40 i jest jeszcze 0.5 mm do widelca. Gravel grail o podobnej specyfikacji jest o 1 tys droższy. Więc mnie nie dziwi że ludzie kupują endurance i wstawiają grubsze opony , zamiast przepłacać za gravela. Dodatkowo grail o 0.5 kg cięższy i dużo bardziej pochylona sylwetka.
-
Gdyby wsadzić takie oponki lub mieć drugi zestaw kół z takimi oponami to można by śmigać po szutrach myślę https://www.bikester.pl/panaracer-gravelking-sk-opona-zwijana-700x35c-tlc-M867462.html
-
Na 32 czy 35 można bardziej zejść z ciśnieniem niz na 28. Głównie przez to czuć różnicę.
-
No co kto lubi. Dla mnie najbardziej uniwersalna jest 32 . Na szosie szybka, na równym szutrze całkiem komfortowa.