Skocz do zawartości

MrHolland

Użytkownicy
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O MrHolland

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. i maly update Do rowerku doszly juz koszyki SKS TopCage, bidony Camelback 710 i 600 ml oraz owijka XLC żelowa IMG_8100 by Hools Słupsk, on Flickr
  2. Recenzja Giant Defy cz1 https://www.youtube.com/watch?v=Q1lkQ-aURWc&t=138s Recenzja Giant Defy cz2 https://www.youtube.com/watch?v=XNwOxtfOdJI&t=5s Recenzja Czujnika kadencja/predkosc Tacx plus apki Panobike + , Wahoo https://www.youtube.com/watch?v=zfz_6hdqGqU&t=347s Unboxing i pierwsze wrażenia z Bryton Rider 330 https://www.youtube.com/watch?v=h5vGOEpFasQ&t=1s https://www.youtube.com/watch?v=rrmqKuFXEDw&t=451s https://www.youtube.com/watch?v=WqtzdJE12p8 https://www.youtube.com/watch?v=dL1qLl1hUyQ Pozdrawiam i zachecam do ogladania... jest to typowa amatorszczyzna wiec uważajcie :)
  3. Bryton Rider 330 https://youtu.be/h5vGOEpFasQ https://www.youtube.com/watch?v=WqtzdJE12p8 https://www.youtube.com/watch?v=dL1qLl1hUyQ Rower i inne szpargaly https://www.youtube.com/watch?v=Q1lkQ-aURWc&t=138s https://www.youtube.com/watch?v=XNwOxtfOdJI&t=5s https://www.youtube.com/watch?v=zfz_6hdqGqU&t=220s
  4. Zapraszam do ogladania :) przy okazji pierwszy kontat z Brytonem 330, 60442049_424299871636355_7438716561617059840_n by Hools Słupsk, on Flickr Jak sie wejdzie w moje filmy sa pozostale filmiki zapraszam do ogladania
  5. Witajcie stanąłem przed wyborem Komputerka do roweru. Obecnie smigam na Sigmie BC 16.16 ...ale cóż uboga sprawa. Chcem aby licznik posiadał GPS i łączność nie tylko ant + ale i BT z racji iz Iphone nie radzi sobie z ANT + jak w tytule może są tu użytkownicy wspomnianych wyżej liczników i by sie wypowiedzieli. Licznik z przeznaczeniem na szosę budżet do 500 zł. W kregu moich zainteresowan najbardziej wpadł mi Meilan M1 i spelnia wszystkie moje oczekiwania, gdzieś czytajac po drodze sporo osob poleca Brytona 310, oraz przewija się czasem Lezyne. Wspomne że napewno bede dokupywał czujnik kadencji i predkości do komputerków bo odczyty z GPS powiedzmy sa bardzo złe. Podpowiecie coś a może macie jakieś inne propozycje.
  6. Bardzo fajny i udany projekt widac planowany z glowa i to ma sens i estetyke. Super oby noga podawala ?
  7. Wydaje mi sie ze osprzet to polowa roweru mi poprostu udalo sie dobrze kupic rowerek, dosc fajnie kupic osprzet ? tak patrzac na tym osprzecie defy kosztowalby gdzies kolo 3-4 tys a jako nowy pewnie kolo 5 tys;) tak mi sie zdaje. Do projektu pewnie dojda karbonowe widelki i sztyca cos z siodelkiem musze pomyslec jakies selle badz san marco
  8. Witam, ta historia jest zgoła dla mnie dość zaskakująca. Z rowerkiem współżyje od czasu kiedy dostałem pierwszy na komunie czyli gdzies okolo 1992 r. Oczywiscie w tatmtych czasach ktoś nie pozwolił mi sie cieszyć długo swoja maszyną którą to rodzice kupili mi za pieniążki z datków komunijnych. Cóż rower gwizdneli ale dobry wujo ściągnął mi drugi rower z za granicy zachodniej. Był inny lepszy ... i ogolnie na rejonie mialem najlepszy. Do czasu aż znajomi nie podokupowali sobie lepszejszych. Pierwszym poważnym rowerem w moim posiadaniu była Kona Explosiv piekny bordowy hardtail na sztywnym widelcu. I tu zaczęły się perypetie ze zmianami modowaniem itp itd, wprawdzie to były czasy kiedy panowało Schimano STX o XT i XTR można było pomarzyć. Pierwszym kontaktem z amorkiem jaki wsadziłem była RST Gila ktora ulatala kilka tyś km. Rowerek zmienial się aż wkoncu dorobilem się z (kieszonkowych ) schimano XTR który dumnie wisial na haku z tyłu. Po jakimś czasie zkrzywił sie hak przerzutki i tu niestesty rama do powieszenia na ścianie bo nie wymienny bo gwint ztyrany, były próby prostowania i wkrecania przerzutki na nitki z linki hamulcowej. Nie mniej czas przyszedl na wymiany. Polecial nowy framset DaBombe reszta prawie kompletnie przelozona oprocz amorka. Tutaj pamietam chyba był Bomberek o skoku 100 mm, I tak kilka lat krecilem mtb kolejne km. Pozniej bylo prawko auto wiec rower na 3-4-5-6 plan wkoncu na handel. Po chyba roku zatesknilem i kupiłem fabrycznie nowego Gianta Terrago którego odrazu zaczołem tyrać. Zrzuciłem czesc osprzetu z rowerku i leżakowal sobie w szufladzie. Był to osprzet Deore Shadow. I cóz .. modyfikacje XT + LX + RC XC 28 i kilka szpargalów. Nadmienie ze to byl rowerek na 26 calowych kołach w 2010 r nie było az tak popularne 27,5 cala i 29 cali ... ale jeżdźac tym bajkiem ze znajomymi i krecąc przez kolejne lata kilometry zaczęły się zmiany. Ludzie pokupowali mtb trekingi na cienszych oponkach badz na koleczkach 29 cali i tutaj podczas tras 100+ miałem sporo machania korbą by dorownac im tempa. Wpadł do głowy wtedy pomysł by przerobić to na Gravela... i cóż jednak ekonomiczniej było rower sprzedac i szukac czegoś. Mamy rok 2018 październik ... wchodze na jakaś tam zakładke marketplace i wpadl mi w oko Giant Defy ( tzn wtedy nie wiedziałem że to Defy ..nawet sprzedawca nie wiedział ) Po prostu sprzedam rower stan bdb. Okey napisalem i nic sie nie dowiedzialem oprocz tego ze mało jeżdźony ze maks 100 km miał. Okey negocjacje i zakup. Cena atrakcyjna bo 800 zl z przesyłką. Rowerek przyjechal do mnie i moim ślepią ukazał sie prawie idealnym stanie Giant Defy 5 z 2014 r na osprzecie Schimano 2300 ( obecny Claris ) niebyłbym soba gdybym nic nie wymyslil. Tutaj czekałem na odpowiednie warunki była to pierwsza szosa,,, i w sumie zaraz po zakupie ciut żałowałem zakupu ze nie kupiłem Gravela ..ale cóz sprzedac dobrze mtb na 26 calach to trzeba miec farta..albo dobra cene i tak w sumie polecial za bezcen ( mowa o terrago ) Wkoncu byla jakas tam pogoda przejechalem sie i ... losz w mordeczke ale to idzie. Odrazu sie zakochalem. Ale jeden niesmak zostal... kaj to hamuje ...to nie hamuje prawie wcale... Nio coz wiec trzepanie for róznego typu ... najpierw zmiana ogumienia na conti gp4000 ponoc rakiety...okey kupilem... ale dalej dreczyl mnie fakt ze tym po polnej drodze nie pojedzie wkoncu to szosa...typ endurance... i nie dawalo mi to spokoju, caly czas myslalem jak i co tu zrobic aby moze jednak czasem moc zjechac tym z asfaltu. Tak sobie dumalem do lutego tego roku gdzie majac na uwadze mod nr 1 wymiana hamulcow zakupilem na przod schimano 105 7000. No....i teraz bylo fajnio ...teraz płytki chodnikowe zrywane... jest moc. W miedzy czasie kombinowalem z tym jak tu zrobic gravela. Poznalem kilka fajnych ludzi. Jedna osoba użyczyła mi swoich starych opon 32 c z Gianta Anyroad. Bo bylem ciekaw czy upchne. Ha... temat tu jest opona wlazla na tyl na przod brakowalo kilka mm. Wiec fora itp i polecili mi oponke schwalbe cx comp. Taka tez kupilem siadla na przod. Zaczelo mi sie to podobac ale i uzalezniac. I zakupy sie zaczeły. Wymiana kompletnego osprzetu (po co nie wiem uzaleznienie od modyfikacji , nie gonilem tutaj za masa ) chyba bardziej zalezalo mi na innym zestawieniu 3x10 albo cos w tym stylu. Wleciala kompletna Tiagra 4700 od klamkomanetek przerzutek korby kasety ...i na tyl dokupilem drugi zestaaw hamulcy 105 7000 Korba 4700 - 50/39/30 Kastea 4700 - 11/34 Klamkomanetki 4703 Przerzutka tył 4700 długi wózek Przerzutka przod 4703 Suport BB RS500 Łańcuch CN4601 Hamuce 105 7000 Leci to płynnie fajnie zmienia...przełożenia fajne i elastyczne... nie trzeba majtać aż tak i w sumie moglem wziasc 2x10 ale coz jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma Po tym zakupie okazalo sie ze juz 32 c nie usiadzie z tylu wiec zakupilem druga sztuke schwalbe cxcomp w rozmiarze 30 C siadla pieknie. Wszystko do kupy poskladane... linki pancerze powymieniane test wykonany...i jak dla mnie bajunia idzie to jak szalone ...ale nie bylo by testu bez zjazdu z asfaltu i 2ga trasa pierdylnolem sie szlakiem zwinietych torow polasach łakach. Idzie To ... działa i nawet daje rade po żwirze szutrze ubitej ziemi trawie . Także uf... koniec bazgrania czas jak chcecie zlukac Tak wygladal po zakupie IMG_6286 by Hools Słupsk, on Flickr Pozniej nastal czas reaktywacji i modernizacji IMG_6265 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_6273 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_6731 by Hools Słupsk, on Flickr Pozniej nastal wspomniany czas na rozkminki :) i rozbiorke IMG_7012 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7057 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7059 by Hools Słupsk, on Flickr (aktualnie na sprzedaż poszło ) I pozniej leżakowanie, zamawianie gratow i oczekiwanie na niebieskie kartoniki ... IMG_7144 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7151 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7150 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7149 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7148 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7147 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7016 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7146 by Hools Słupsk, on Flickr I składnie wszystkiego do kupy :) tu najwiecej przyjemnosci IMG_7152 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7153 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7154 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7155 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7156 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7157 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7165 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7177 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7194 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7195 by Hools Słupsk, on Flickr Efekt prawie finalny :) tutaj pozyczone kolo od szosy ktora sie w miedzyczasie pojawiła :) wiec nie hejtowac za odblask :P IMG_7200 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7203 by Hools Słupsk, on Flickr Pozniej i w sumie rownie przyjemnie kompletacja akcesoriow uchwyt topeak ride case IMG_7422 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7423 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7432 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7433 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7435 by Hools Słupsk, on Flickr I to jakby narazie wszystkoe chyba W gratisie gdzies tam po drodze okazyjnie druga szosa :P tez defy tylko starszy tez do odremontowania :) ale narazie smiga tutaj tez oponki i inne szpargalki z prac Druga szosa która tez przejdzie modyfikacje narazie fabryczna IMG_7235 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7230 by Hools Słupsk, on Flickr ukladanie pancerzy IMG_7238 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7240 by Hools Słupsk, on Flickr zalozenie regulacji napiecia linki przerzutki przerdniej fabrycznie nie ma i warto zalozyc po tym regulacja to pestka IMG_7241 by Hools Słupsk, on Flickr na pierwszych testach IMG_7246 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7247 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7248 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7260 by Hools Słupsk, on Flickr I teraz tak wrazenia sa super i na cx compach 700x30c mozna smialo jezdzic po szutrach drobnych kamieniach zwirach czy tez polnych drogach. Tak gdyby cos do bani strzelilo ze polecimy nie asfaltem...mozna i to dziala :) IMG_7388 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7390 by Hools Słupsk, on Flickr IMG_7392 by Hools Słupsk, on Flickr I na koniec wszystkich pozdrawiam :) IMG_7386 by Hools Słupsk, on Flickr I pragne powiedzieć że wiele elementów tej modyfikacji odbylo sie dzieki recenzja z YT i porad Łukasza za co mu serdecznie dziekuję. Oczywiscie równierz opinie wielu użytkowników były mega pomocne. Montowanie szosy to nie to co mtb tu troche inne sa zasada i zapomnialem wspomnieć o rzeczy ważnej...trzeba sie zaopatrzyc w kilka narzedzi które równierz kosztują Ogolnie gdyby ktoś pytal to podam okrojony kosztorys Baza czyli Defy 5 z 2014 ...700 zl po negocjacjach Kasa odzyskana ze sprzedazy grupu 2300 okolo 450 zł Wiec mamy 350 zł koszt roweru :P Koszt czesci jakie kupilem lacznie z pancerzami linkami i innymi 1200 zl ( spora zasługa rabatow w Kastor Bike oraz Rowertour dziekuje ) Wiec finalnie wyszła szosa na nowym kompletnie osprzecie 1550 zł
×
×
  • Utwórz nowe...