Skocz do zawartości

monikam191

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia monikam191

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Cześć, pytanie do Was, bo ja sama nie potrafię się zdecydować. Może ktoś "na zimno" oceni i doradzi. Chcę kupić nową szosę, do jazdy rekreacyjnej, żadnych wyścigów, itp. Waham się między dwoma modelami, jak w temacie, Triban 520 (model z 2017 na nowej Sorze) i Trek Lexa 3, też na nowej Sorze. Jest dość duża różnica cenowa między oboma modelami, triban 2400 zł, trek 3800 zł. I teraz mam dylemat, na który rower się zdecydować. Lexa to rower specjalnie dla kobiet, odpowiednia geometria ramy, triban raczej męski. Ale chyba największy problem w tym, że triban jest w tej chwili niedostępny w całej Polsce (w moim rozmiarze), nie wiadomo kiedy będzie. Może na zimę? :unsure: Lexę dostanę od ręki, wraz z serwisem na miejscu, do decathlonu mam ponad 100 km. Doradźcie proszę na czy brać Lexę czy czekać nie wiadomo do kiedy na tribana? Może macie jakieś inne propozycje? Chętnie rozważę cokolwiek o ile będzie co najmniej na nowej Sorze i w budżecie do 3500 zł. Będę bardzo wdzięczna za Wasze rady. ? Na stronie deca specyfikacja jest od starego Tribana, jedynie zdjęcia są nowe. Znalazłam jeszcze Rometa FEN na Tiagrze, minus za różowy kolor... <_<
  2. Znalazłam jeszcze inny rower, używany, kross vento 4.0, chciałam Cie Jacku podpytać jak widzisz jego porównanie z Tribanem 540 C2? Cena tego używanego krossa 2600 PLN, gdzie według strony Krossa, nowy kosztuje 4300 PLN.
  3. Właśnie triban 520FB ma inną ramę niż 520 z barankiem. W FB, główka ramy (tak to się chyba nazywa) jest wyższa niż w 520 z barankiem, i przedni widelec też jest dłuższy. Nie wiem czy chcę się zatem bawić w przerabianie tego roweru. Jeśli chodzi o Dolce, to na pewno go nie kupię, nowy jest za drogi jak na takie wyposażenie, a za samą firmę nie widzę sensu płacić. Natomiast używek damskich nie ma. Może jedna, ale droga, a w kiepskim stanie, więc też nieopłacalny zakup. Niemniej, zastanawiam się nad innym Tribanem, 540 C2, i chętnie zasięgnę Twojej opinii na jego temat :) Wydaje mi się, że jak w przypadku każdego Tribana, relacja ceny względem wyposażenia i jakości jest bardzo dobra. http://www.decathlon.pl/triban-540-c2-id_8364452.html
  4. Myślałam już o tym, żeby przerobić tribana, ale ma on inną geometrię niż typowa szosa, więc obawiam się, że nie wyszłoby to na dobre, komfort jazdy byłby niski, a kasa poszłaby w błoto. Na Dolce też patrzyła, ale po pierwsze kosztuje prawie 4 tys., a jest na Clarisie, co jest chyba trochę niższą grupą niż Sora, która jest w tribanie. Tak mi się przynajmniej wydaje z tego co czytałam po forach i w artykułach, ale jeśli się mylę to poprawcie mnie proszę.
  5. Hej, chcę sobie sprawić rower szosowy z kierownicą "barankiem". W tej chwili mam Tribana 520 FB, czyli z prostą kierownicą. Szukałam damskich kolarzówek, ale wybór jest niewielki, a ceny są kosmiczne, w porównaniu z kolarzówkami męskimi. Chciałabym więc zasięgnąć Waszej opinii, czy aż tak duża różnica jest w modelach damski vs. męski? Aż tak będę ją odczuwać podczas jazdy? Dodam, że jeżdżę rekreacyjnie, trasy do 60 km, dwa, góra trzy razy w tygodniu. Nie chcę więc kupować roweru za ponad 3 tys., bo nie mam takiej potrzeby. Zastanawiam się więc nad męską kolarzówką, no ale właśnie, czy będzie to rzutować na komfort jazdy?
  6. Endo teraz nie mogę tego znaleźć, ale właśnie na innym forum czytałam, że takie rozwiązanie jest nawet lepsze bo właśnie jest mniejsze ryzyko przebicia opony. Dętka nie jest dłuższa, ma tylko większą średnicę, więc na długość nie jest większa i nie ma nadmiaru.
  7. Paweł, a jak sytuacja z ciśnieniem? Według oznaczeń na oponie? Czy w takim przypadku ciśnienie 4,0 bar będzie ok? W Chinach wszystko jest możliwe więc to mnie nie dziwi, pracuję zresztą z Chińczykami na codzień, wiem co są zdolni wymyślić ;)
  8. Niestety na dętce nie ma takiej informacji, jest tylko jej rozmiar 26x1.75 i to wszystko.
  9. Dzień dobry :) wymieniam w swoim rowerze opony na węższe i niższe, rozmiar 26x1.50, ale dętki mam 26x1.75. Czy takie połączenie kiedy dętka jest większa od opony będzie ok? Czy powinnam kupić dętkę równą oponie bądź mniejszą, czyli 26x1.50 i mniej? I jakie powinno być optymalne ciśnienie w takim przypadku jeśli dętka jest większa od opony? Na oponie max jest 4,6 bar, no ale ta proporcja dętki do opony? Dodam, że 95% moich tras to asflat, a waga 58kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...