Skocz do zawartości

Biszkopt

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Biszkopt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Dzięki wam śliczne za odpowiedzi! Jak tylko się wykuruję (jakiś wirus), to od razu biorę się do roboty. Raz jeszcze dziękuję!
  2. Rower identyczny jak w pierwszym linku, który podałeś. Zakupiony trzy lata temu. Ale co to ma do rzeczy? Chcę się dowiedzieć rzeczy zawartych w pierwszym poście, nie prosiłem w nim o żadną opinię na temat wartości rowera. Nie mam pojęcia ile na nim przejechałem bo służy do jeżdżenia do pracy oddalonej o 2km. Nie mam zamiaru wydawać na niego połowy jego ceny. Bo jeżeli taki będzie fakt, to po prostu pójdę do pierwszego rowerowego, powiem co chcę zrobić, zapłacę i chrobolę resztę.
  3. Dobra, dzięki za porady, jak wszystko zrobię, to się odezwę wraz ze zdjęciami :) Tak jak najbardziej, byłem na tej stronie. Chodziło mi bardziej o dokładną specyfikację każdego podzespołu. Ich wymiary, na jakie klucze są śruby, etc. Rozumiem, że w takim razie wszystkie części muszę obczaić osobno na stronie producenta.
  4. Witam Przymierzam się do wymiany części wymienionych w temacie. Nigdy tego nie robiłem ale chciałbym to wykonać samodzielnie. Na razie poszukuję dokumentacji do tego roweru, żeby wiedzieć za co w ogóle się wziąć. Przekopałem trochę internety i szczerze, to jestem trochę zaskoczony, że nawet na stronie producenta nie ma takiego czegoś. Znajdę gdzieś dokumentacje o częściach do tego roweru? Jakie dokładnie został użyty support, korba czy łańcuch? Jakaś instrukcja? Wymiary? Jako, że jest to mój transport do pracy, to nie mogę sobie pozwolić na rozkręcenie i pozostawienie w takim stanie na dłuższy czas. Musiałbym wiedzieć jakie części dokładnie zakupić. Mam jeszcze pytanie, czy do tego roweru można zamontować korbę jednorzędową? Nie korzystam całkowicie z pierwszej i trzeciej przerzutki, a z miłą chęcią pozbyłbym się przedniej manetki, dokupiłbym tylko samą klamkę hamulca. I po co to wszystko? Jakimś cudem musiałem wykrzywić którąś część. Support, albo coś z korby, ponieważ pedałując, prowadnik łańcucha trze raz z prawej raz z lewej strony. Rowerem jeżdżę tylko do pracy i niekiedy po drobne zakupy, rzadko wyjeżdżam w teren. Cenowo też nie wiem jaki miałby być limit. Nie chcę do tego rowera wrzucać nieopłacalnych części. Jeżeli potrzeba jeszcze jakichś informacji, to proszę pytać, bo nie wiem, czy wszystko jasno opisałem. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...