Skocz do zawartości

Klaudia07

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Klaudia07

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Czy jest znacząca różnica pomiędzy tymi łańcuchami oprócz ceny: https://www.empik.com/profex-lancuch-6-8-rzedowy-1-2-x-5-64-mtb,p1195781347,sport-p https://www.empik.com/kmc-lancuch-114-ogniw-rozmiar-uniwersalny,p1200173567,sport-p https://www.empik.com/shimano-lancuch-114-ogniw-rozmiar-uniwersalny,p1200037502,sport-p ? Shimano ma chromowane sworznie łączące, ale czy dużo one dają do wytrzymałości łańcucha?
  2. Wiecie co, przyjżałam się dokładnie swojemu wolnobiegowi, porównałam go z nowym i tak właściwie nie wiem czy rzeczywiście muszę go wymieniać. Co wy o tym myślicie? https://images.tinypic.pl/i/00968/8knainmuieqw.jpg https://images.tinypic.pl/i/00968/z5xox9ew2sl5.jpg No bo korbę to na pewno https://files.tinypic.pl/i/00968/lzcc7vs2wfhw.jpg
  3. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Chciałabym, aby mój rower jeździł szybciej, bo zaczęłam amatorsko brać udział w zawodach triathlonowych, nie wiążę z tym przyszłości, tylko kilka startów "for fun" i nie chciałabym kupować nowego roweru za kilka tysięcy. U mnie nie jest problemem siła nóg tylko to właśnie, że rower jest wolny. Na całość chciałabym przeznaczyć do 200 zł, razem z robocizną w serwisie, jak się orientowałam, za wymianę jednej części biorą 10-15 zł, więc to nie majątek. Ale jeżeli piszecie, że lepiej nie wymieniać części na większe, to zostanę przy tym co mam.
  4. Hej :) Mój rower to https://www.rowerymerida.pl/produkt381/juliet-5-v-n2-rower-merida.html. Od nowości nie był serwisowany. Stwierdziłam, że czas się za niego zabrać, po tym jak zobaczyłam ułamane zęby w zębatkach. Skoro i tak będę musiała kupić nowe części i wydać na serwis to chciałabym, aby mój rower był jak najlepszy. Tak więc myślałam o kupnie kasety większej niż 8-rzędowa oraz korby z większą ilością zębów niż mam teraz (42). W związku z tym mam kilka pytań. Czy jest to możliwe w moim rowerze, bez wymiany większości innych części? Jeśli tak, to co musiałabym wymienić oprócz tej kasety i korby? Jak maksymalnie duże mogą one być? Czy podczas ich zakupu trzeba jeszcze na coś patrzeć, na jakiś parametr, firmę itd? Moja korba ma 3 zębatki, ale zobaczyłam, że przednia przerzutka przekręca się dużo większą ilość razy, tzn. aby zmienić np. z największej na średnią trzeba przekręcić 3 razy. 5. Czy można kupić korbę, która miałaby więcej zębatek? 6. A może w serwisie trzebaby coś wyregulować, no chyba, że to normalne. Będę musiała wymienić też łańcuch, bo zmierzyłam, że na 12 ogniwach, mierząc pomiędzy pierwszym a ostatnim sworzniem ma on 15,6 cm! 7. Skąd mam wiedzieć jak długi mam kupić łańcuch bez zdejmowania go? 8. Czy ważna jest firma podczas jego zakupu, czy są firmy robiące lepsze/gorsze, czy to w rzeczywistości nie ma znaczenia? Widziałam w internecie, że niektórzy producenci chwalą się, że ich łańcuch jest "supercienki". 9. Jakie to ma znaczenie? Wiem, że zadałam dużo pytań, ale jestem kompletnie zielona w tym temacie. Dopiero dwa dni temu dowiedziałam się, że te zębatki z tyłu to kaseta ;P Jeśli potrafilibyście odpowiedzieć choć na jedno z tych pytań, to będę wdzięczna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...