Skocz do zawartości

PawMas

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia PawMas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Zastanawiałem się nad tym, myślałem nawet o grawelu. Niestety nie mogę sobie teraz pozwolić na wydatek rzędu 3-5 tys. zł. Mój rower jest z 2012 ale za to w bardzo dobrym stanie i mało jeżdżony - ma ok. 4 tys. km nabite tylko bo dłuższy czas stał. Nie wiem ile bym za niego mógł dostać (kosztował 3200 zł) i czy w ogóle opłaca się sprzedawać taki rower. Jeśli miałbym dostać za niego 1500 zł to chyba sobie odpuszczę.
  2. Witam Wszystkich. Zastanawiam się nad wymianą amortyzatora na sztywny widelec w moim Cube Attention White 2012. Skłania mnie do tego fakt, że od dłuższego czasu jeżdżę tylko po szosie 90% i drogach utwardzonych 10%. Chciałbym nieco zejść z wagi roweru. Zmieniłem już opony z 2.25 na 1.75 i odczułem znaczną różnicę w średniej prędkości i przyspieszaniu. Poniżej zamieszczam specyfikację roweru i proszę o porady co i jak, na co zwrócić uwagę, etc. Czy poradzę sobie sam z wymianą? http://www.bikekatalog.pl/2012/rowery/403/foto:2/ Z góry dziękuję za wszelkie rady.
  3. Dzięki za odpowiedź. Masz pewność, że ta opaska będzie z 2 odbiornikami jednocześnie współpracować?
  4. Witajcie. Nie znalazłem podobnego tematu więc postanowiłem napisać. Jeśli jednak jest gdzieś na forum taki temat to poproszę o link. Do rzeczy... Otóż mam licznik Sigma ROX 10 GPS z pulsometrem i chciałbym jednocześnie przesyłać dane z opaski na klatkę piersiową do licznika oraz do telefonu z modułem ANT+. Czy ktoś stosuje podobne rozwiązanie? Można jednocześnie używać jednego czujnika na dwóch urządzeniach?
  5. Dziękuję za odpowiedzi. Faktycznie prosta sprawa jaką jest przełożenie łańcucha nad ten element łączący rozwiąże sprawę :) Widocznie podczas ostatniej wymiany łańcucha źle go przełożyłem i stąd ten problem.
  6. Witajcie. Od dłuższego czasu borykam się z irytującym terkotaniem łańcucha o pewna „blaszkę” między dwoma zębatkami prowadzącymi w tylnej przerzutce Shimano SLX. Mam nadzieje ze na poniższym zdjęciu będzie dobrze widać https://imgur.com/a/A8f3Afu Wyglada to na coś w stylu ochrony łańcucha przed większymi zabrudzeniami ale strasznie terkocze a jestem pewien ze nie było tak od początku. Kolejne zdjęcia obrazują ułożenie łańcucha między dwoma zębatkami w przerzutce. Z tego, co widziałem w internecie to przy SLX ten łańcuch jest bardziej napiety i idzie w linii prostej a u mnie taki jakby banan https://imgur.com/a/YS4pFwM https://imgur.com/a/0a5wbRA Natomiast poniżej linki do filmów jak mocno denerwujące to zjawisko jest. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...