Skocz do zawartości

Mate123

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

822 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mate123

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Dlaczego tak uważasz? Podobno SORA już jest wystarczająca, ja aktualnie mam torneya, także to byłby giga przeskok.
  2. Cześć, szukam roweru szosowego w budżecie +/- 2500-3500zł, potrzebuje tam wsadzić opony o szerokości min 30c ( dla komfortu jazdy po mieście i gorszych drogach, idealnie 32c :) ). Czego potrzebuje: Osprzęt myślę, że wystarczy mi spokojnie jakaś Sora ( teraz jeżdżę na tourney'u i 90% czasu na środkowym blacie z przodu, te dwa przełożenia więcej z tyłu myślę, że wystarczą ) nie zależy mi na komfortowej pozycji - nie robię długich tras sporadycznie coś w okolicach 50-100km, tak jak napisałem wyżej, chciałbym wsadzić opony min 30c, idealnie 32c ( z tego co widziałem to raczej tylko rowery z hamulcami tarczowymi? Szczękowe to max 28c? ) Zależy mi na tej szerokości dla komfortu, aktualnie jeżdżę z widelcem aluminiowym i oponami 33c, jeździłem na 25c i było znacznie mniej komfortowo - tzn na najmniejszych nie równościach było to mocno odczuwalne. Nie wiem jaka jest różnica między widelcem aluminiowym i karbonowym, możliwe, że 28c z połączeniem widelcem karbonowym będzie porównywalne z tym co chce osiągnąć? Z tego co się rozglądałem w tej cenie to chyba tylko do TRIBAN RC 500 i TRIBAN RC 520 wsadzę szersze opony, z tych dwóch raczej wybrałbym ten pierwszy - sora mi wystarczy. Pozdrawiam.
  3. Witam. Poszukuję nowych opon gravelowych, przeznaczenie all road, z naciskiem na gravel, ale aby na na szosie też sobie dawały radę, nie były dużo wolniejsze. Aktualnie mam TERRENO DRY 700-33c i są ok z wyjątkiem sytuacji gdzie wjeżdżam na luźny drobny piasek ( niestety trafiają się krótkie odcinki o takiej nawierzchni ), wtedy rzuca strasznie na boki i jest problem z utrzymaniem prostej linii jazdy i prędkości ? Streszczając chciałbym coś bardziej agresywnego niż te TERRENO DRY, ale abym jeżdżąc po gładkiej nawierzchni nie odczuwał, że opony mnie w jakimś większy stopniu ograniczają. Myślałem o Challenge Gravel Grinder Race 700x42, tylko niestety 700x42 nie znalazłem dostępnych w naszym kraju, są jedynie 700x38, ale czy x38 wystarczą i w ogóle czy te opony nadają się do moich zastosowań z uwagi na łagodny bieżnik, sama szerokość raczej nie rozwiąże problemu z jazdą po drobnym, luźnym piachu ? Myślałem jeszcze o GravelKing SK 700x43 i wtb riddler 700x45c, ale tu się boję, ze po asfalcie będzie znacznie gorzej. Prośba o pomoc, pozdrawiam.
  4. Hej, mam opony TERRENO DRY 33c TNT plus taką super obręcz https://sportown.pl/kola-kolo-przod-28-stozek-zamyk-quando-sreb,c58,p10050,pl.html i mam problem z poprawnym osadzeniem opony, Oponę używam z dętką. W niektórych miejscach opona nie osadziła się poprawnie na tym haku w środku obręczy i zrobiło się takie jajko, w tych miejscach jest wyżej i nie wiem czy to kwestia moich umiejętności czy problem z kompatybilnością, np z poprzednimi oponami ( Michelin PRO4 Pro 4 25c) nigdy nie miałem takiego problemu.
  5. Ja mam coś takiego: https://www.bikestacja.pl/pl/detka-cst-thorn-resistant-700x25c-32c-sv-42982.htmlNie ma żelu w środku, jest grubsza po prostu. Wystarczy jakiś zestaw naprawczy, bardzo łatwo samemu załatać dętki.
  6. Przez 3 tygodnie nie miałem problemów, ale ostatnio też złapałem kapcia w trasie. Wymieniłem dętki na antyprzebiciowe i nawet trochę zmniejszyłem ciśnienie i na razie jest ok.
  7. Witam, poszukuje opon w rozmiarze 700 o szerokości od 28 do 32 mm. Coś co będzie się rozsądnie toczyć na szosie i będzie się dało na tym jeździć w lekkim terenie w miarę komfortowo. Np takie Donnelly X'PLOR CDG 700x30c wydają się odpowiednie, ale są dosyć drogie i w Polsce chyba nie do kupienia. Aktualnie przymierzam się do Vittoria Terreno Dry 31, ale może jest coś lepszego lub bardziej opłacalnego. Pozdrawiam.
  8. A co myślicie o Krossie Vento 4.0 lub nawet 3.0?
  9. Witam, szukam nowego roweru, w okolicach 3500zł, maksymalnie mogę przeznaczyć 4000zł, ale wolałbym mniej :D Moje wymagania: - osprzęt min Sora - kierownica 44cm - fajnie jakby były szersze opony - 28mm
  10. Taśmy na obręczy są jak najbardziej, ale chciałem wymienić / założyć podwójnie. Na początku miałem zbyt niskie, teraz pompuje do maxa czyli 7.5 bar. Taśmy są Przejechałem i niczego nie ma. Sprawdziłem teraz tą dętkę i znalazłem małą dziurkę od przeciwnej strony do wentyla, gdzie dętką styka się z oponą, a oponą z drogą. Zapomniałem dodać, że 1 kapeć był z tyłu ( z mojej winy, niskie ciśnienie ), drugi z przodu i trzeci znowu z tyłu.
  11. Witam. Od zmiany opon i dętek co chwilę łapie gumę. Pierwsze po przejechaniu 30 km, druga po ok ~60km, teraz rower stał około tygodnia bo zmieniałem kierownicę, mostek itd, przejechałem się do sklepu ( 5 min w jedną stronę ) i kolejna przebita dętka. Za pierwszym razem były dwie symetryczne dziury ( zwiększyłem ciśnienie od tego czasu ), druga to była jedna mała dziurka, teraz nawet nie chce mi się tego rozbierać by sprawdzić, bo pewnie jak zmienię dętkę to zaraz znowu złapie gumę... Opony: michelin pro 4 service course 700x25c Obręcze: Kands 622x18 Dętki: https://www.centrumrowerowe.pl/detka-schwalbe-standard-28-cali-pd8502/ Wydaje mi się, że dętki mogą być przyczyną ( nie wiem czy one nie są odchudzone - znalazłem informację, że jedna waży~100g ). Sprawdzałem oponę i obręcz i nie znalazłem niczego podejrzanego. Także zastanawiam się nad wymianą dętek i założenie dodatkowych taśm na obręcz. Kupić zwykłe dętki ( https://www.bikestacja.pl/pl/detka-cst-standard-tb-cs034-700x25c-32c-wentyl-samochodowy-sv-av-48mm.html ) czy może z zwiększoną odpornością na przebicia https://www.bikestacja.pl/pl/detka-cst-thorn-resistant-700x25c-32c-sv-42982.html ? Pozdrawiam
  12. Pytanie czy takie połączenie będzie kompatybilne? Co prawda mam z przodu 3 rzędy, ale lewa manetka nie jest indeksowana i powinno dać się to ustawić. Problem jest taki, że chce zmienić kierownice na szosową, a aktualne klamkomanetki pomijając komiczny wygląd to bez drutowania ich nie zamontuje, a narzazie nie chce wymieniać całego osprzętu.
  13. Dziś po przejechaniu 40km złapałem flaka z tyłu, mała dziurka, ale powietrze błyskawicznie zeszło. Ogólnie może przejechałem z 50km na tych (https://www.centrumrowerowe.pl/detka-schwalbe-standard-28-cali-pd8502/?v_Id=9514) dętkach. Z czego to może wynikać? Na oponie nie znalazłem żadnego śladu przebicia ani niczego w środku co mogło by to spowodować, to koło było słabiej napompowane poniżej 6.5 atmosfery, może bliżej 6 bo na stacji kompresor pokazywał ERROR gdy próbowałem napompować mocniej, przednie koło bez problemu napompowałem do 6.8. // Update: są dwie dziurki obok siebie, także to musiało być za niskie ciśnienie + najechanie na ostrą krawędź.
  14. Mam założone opony, teraz pytanie do jakiego ciśnienia je pompować? Zakres to 5-7.5 bara, myślałem tak o 6.5 bara, moja waga to ok 83kg. W obu oponach powinno być takie samo ciśnienie? Według pudełka i instrukcji przy mojej wadze 8 bar, tylko, że na oponie jest max 7.5, WTF?
  15. Ta jest trochę większa: https://www.centrumrowerowe.pl/detka-kenda-28-pd787/ wystarczająco? lub https://www.centrumrowerowe.pl/detka-schwalbe-standard-28-cali-pd8502/?v_Id=9514( 700x18/28C ) Tą co podałeś nie mogę znaleźć w polskim sklepie w tym rozmiarze ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...