Skocz do zawartości

tomek1233211

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia tomek1233211

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Sszprychy ciągnął obręcz do piasty i są mocno napięte, co więc z tego że mogą być krzywe? Z resztą teraz bardziej chodzi mi o problem ich odgłosów... Ale i tak dzięki za rady.
  2. Dlaczego powinienem wymienić szprychy? Dodam że przejechały one dopiero jakieś 50km.
  3. Rozplotłem koło i zaplotłem ponownie. Problem ściągającego koła znacznie się zmniejszył, jest prawie niewyczuwalny. Pozostał jednak problem strzelających szprych. Teraz są naciągnięte bardzo mocno. Przy mocniejszym hamowaniu przednim kołem wydają bardzo nieciekawe dźwięki. Na początku myślałem że uderzają o zacisk hamulcowy (bo tak właśnie brzmi ten dźwięk), ale sprawdziłem to i tak nie jest. Wie ktoś może co może być przyczyną? :/
  4. Do mojej ramy (Dartmoor Primal) jest podany minimalny skok amortyzatora 130mm. Posiadam jednak amortyzator o skoku 100mm (jakiś od suntour'a). Co może pójść nie tak? Jakie są przeciwskazania stosowania widelca o niższym skoku do ramy przystosowanej pod wyższy? Dodam że rower ten kupiłem w całości w sklepie rowerowym. Błąd sprzedającego?
  5. Oprócz tego pojawił się także problem sztrzelających szprych przy hamowaniu.
  6. Co rozumieć przez zachowanie symetrii? Koło nie ma bicia. Ciężko jest mi ustalić czy jest przesunięte w prawo lub w lewo. Wiem tyle że jak puszczę kierownicę, to rower skręca w prawo.
  7. Witam. Po drastycznym uszkodzeniu mojej obręczy, zakupiłem nową (Dartmoor raider 27.5). Zaplotłem koło na 3 krzyże, podociągałem szprychy i wycentrowałem koło. Nie ma bicia góra dół ani prawo lewo. Założyłem koło i ruszyłem na jazdę testową. Mój problem polega na tym, że rower skręca w prawo. Kiedy trzymam ręce na kierownicy jest to lekko odczuwalne, a kiedy puszczę kierownicę, ściąga tak mocno że jazda nie jest możliwa. Domyślam się, że muszę dociągnąć lekko szprychy z jednej strony, a z drugiej poluzować, pytanie tylko, z której? Przypomnę że rower ściąga na prawo, szprychy, nyple i piasta nie były wymieniane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...