Skocz do zawartości

Snilyer

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Snilyer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Głównie jeżdżę poza miastem, po mieście mieście nie przepadam jeździć. Za dużo pierdzielenia
  2. Na tribana trafiłem przeglądając inne wątki. Z tymi szerszymi oponami to jestem w stanie w niego takowe wsadzić?
  3. A co byś powiedział o tribanie 520? Zależy mi na nowym rowerze. A ten spokojny do mnie nie przemawia.
  4. Cześć. Planuję kupić rower do 2700zl. Rowerem jeżdżę praktycznie caly rok prócz ostrej zimy i śniegu, jeżdżę w 80% mało uczęszczanym asfaltem, w 15% są to fajnie ubite ścieżki leśne a w 5% strome zjazdy po kamykach i średnio komfortowych kamieniach. Mam 169cm wzrostu. Z góry dzięki za pomoc. Dodam że raczej celuje w rower nowy który będę e stanie znaleźć stacjonarnie we wrocku.
  5. zależy mi tylko na tym przy oponach żeby przy wjeździe na kamienie jak się takowe znajdą na ścieżce rowerowej żeby odrazu dętki nie wymieniać. Co do amorka to może być, ale fajnie by było jakby go nie miał. Te z lararo oryginalne nie są złe. Są to opony: cst 28 700c szosowo terenowe I jeszcze jedno, żeby oponi 28cali były. Wcześniej jeździłem na mniejszych, ale po pszeciadce na 28 już niżej nie zejdę.
  6. to w takim razie odrzućmy możliwość kupna szosy, teraz będę celował w crossy skoro w tej cenie w trekkingu dostanę gorszy bagażnik. Opony zajechane po dosyć częstej jeździe cało rocznej, na miesiąc koło 700km, nawet zimą bo do szkoły jakoś dojechać trzeba było. Znajdę jakiegoś crossa fajnie wyposażonego do tej kwoty żeby miał hamulce typu v-brake? Zależy mi na nich gdyż prostota napraw na wyprawach mi się podoba. Kolega ze mną jechał trasą parę dniową i miał problem z hudraulikami. To końca trasy miał przedni nie sprawny, bo nie był w stanie sam tego naprawić tylko serwis
  7. Cześć. Na chwilę obecną posiadam rower crossowy Lazaro Integral V2 z 2016 roku. Jako że w tym rowerze koła już za niedługo do wymiany, korba coś stuka i też do wymiany i rama, która jest mocno podrapana i porysowana. Rowerem zwykle jeżdżę po drogach utwardzanych, tzn. leśne oznakowane fajne drogi. Staram się nie jeździć po kamieniach i trasach które nie są utwardzane. U mnie zwykle to jednak wychodzi 90% asfalt, 10% drogi rowerowe utwardzane. Wymagania co do roweru mam tylko takie żeby oponki były bardziej przystosowane do asfaltu niż te moje z lazaro, i żebym kiedyś mógł ewentualnie zamontować bagażnik i założyć sakwy crosso dry big 60l na tył. Jeśli chodzi o amor z przodu to nie jest on konieczny, nawet chętniej bym jeździł na sztywnym widelcu z przodu. Oczywiście dodam że fajnie by było jakby się zmieścić w cenie 1800zł bo jeszcze chcę kask kupić Z góry dzięki za czas który zmarnowaliście za czytanie tego posta i za pomoc ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...