Skocz do zawartości

komodo

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia komodo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Ok, dzięki za pomoc. Wymiana 2, czy 3 rzeczy jednocześnie to nie problem. Jednak informacja, na której mi głównie zależy - (1) czy będę musiał żegnać się z kołami (tego chciałbym uniknąć)? Np. chcąc wymienić kasetę z tyłu Altusa na Alivio/Deore? Ogólnie dobrze rozumiem, że ten Altus z tyłu to już kaseta, a nie wolnobieg? (2) Pytanie powiązanie - czy zmieniając kasetę na kasetę, zawsze możemy liczyć na prostą podmianę (bez wymiany kół, czy piast, czy zaplatania czegokolwiek)? (3) Czy to specyficzne prowadzenie linek górą, zwłaszcza do przedniej przerzutki ma jakieś znaczenie dla kompatybilności z ewentualnymi zamiennikami?
  2. Z tego co podaje Unibike, to rozmiarowo te rowery idą właśnie bardziej do góry, niż na długość. Zmiana 19 na 21" daje tylko 4 mm od siodełka do kierownicy, za to 45 mm w przekroku.
  3. Hej wszystkim, W perspektywie kilku dni będę chciał kupić cross od Unibike - konkretnie Flash GTS. Zauważyłem jednak droższą o 130 zł wersję z wyposażeniem - Flash EQ GTS. Link: http://unibike.pl/flasheqgts.html Uważacie, że warto? Teoretycznie osprzęt kosztowałby więcej, ale pytanie czy ten bagażnik jest przyzwoity, czy też to taka 'zapchajdziura'. W sklepie producenta nie widzę nawet informacji o nośności. http://detal.unibike.pl/produkt/13171/bagstandwell28x17h378mml260mmczar I jeszcze drugie pytanie natury serwisowej. Za wyjątkiem przerzutki z tyłu, komponenty w tym rowerze nie są najwyższych lotów. Dla pewności chciałem zapytać: Czy w przyszłości wymiana (a przy okazji upgrade do czegoś lepszego) części takich jak przerzutka, suport, korba, dźwignie przerzutek będzie możliwa, a jeśli tak to jak bardzo jest to kłopotliwe? Czy konstrukcja roweru/ramy sama w sobie narzuca duże ograniczenia względem doboru części? Pozdrawiam
  4. Czyli mniej więcej pokrywa się to z moimi przypuszczeniami :) Co do tego btwin'a, zdaję sobie sprawę z jego ograniczeń i w zasadzie... taki jest mój zamysł. Schodząc do 1k czyli chyba już do najniższej możliwej ceny gdzie można szukać roweru na więcej niż 1 sezon, liczę się z ograniczoną funkcjonalnością. I to będzie więcej niż zadowalający deal jeżeli tylko ten rower, poprzez swoją prostotę nie będzie się psuł (bo nie pozostało tam już wiele rzeczy do psucia). Powiedzcie mi proszę, czy możliwe jest aby jakieś polecane czasem crossy z allegro, wyposażone w amorek, przerzutki z przodu, kasetę z tyłu i jeszcze coś tam w gratisie, mogły to mieć wszystko na porównywalnym poziomie przy cenie równej tej prościutkiej szosówce? Do tego dochodzi fakt dystrybucji takiego jednośladu przez Decathlon - okoliczność o tyle sprzyjająca, że skala sprzedaży w wielu krajach umożliwia zupełnie inną negocjację cen komponentów. Choć ogólnie bardzo chciałem uniknąć 'marketówki'... :(
  5. Witam serdecznie, Szukam sprzętu do miasta, z możliwością wypadu w teren (ale nie poważne MBT). Przbiegi będą rosnąć w miarę podwyżki formy, ale jestem jednak po kilkuletnim rozbracie z jazdą. W związku z tym rozważam 2 opcje: - już w tym sezonie rower do 2k, z nadzieją że będzie ok - 'docelowy' rower 3-4k w perspektywie 3-4 lat, a na teraz rower do ~1k na przetrwanie (a później w roli zapasówki na gorsze warunki) Posiadanie takiego 'backupu' w postaci prostszego ale (być może) zaskakująco solidnego roweru to dość powszechny scenariusz z tego co wiem. Więc może na start, lub nawet dla lepszego poznania własnych preferencji, bezpieczniej zacząć od takiej budżetówki? Do 2k spodobał mi się UNIBIKE Flash GTS. Za to w opcji eko całkiem ok prezentuje się B'TWIN Triban 100 (wersja z prostą kierownicą). Proszę o nakierowanie mnie, który kierunek jest bardziej rozsądny? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...