Skocz do zawartości

Szymon535A594D4F4E

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Szymon535A594D4F4E

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Za waszą radą nie czekałem aż będzie lepiej, tylko poszedłem do serwisu (na razie do mojego lokalnego, bo rower kupiłem wysyłkowo) i... bardzo dobrze, bo chyba wszystko się wyjaśniło. Centrowanie kół poprawione, a zmiana przełożeń działała źle nie przez złą regulację, tylko wygięty hak przerzutki :mellow: Pudełko było w dobrym stanie, więc podczas transportu raczej nie został uszkodzony. W związku z tym jutro oddam rower do autoryzowanego serwisu w ramach gwarancji. Dzięki za radę
  2. Witam, właśnie zakupiłem nowy rower (Romet Boreas 2). Niestety mam z nim parę problemów technicznych, co do których chciałem się Was poradzić. 1. Wyczuwalny jest dość duży opór jaki stawia napęd. Po zakręceniu korbą wykonuje samodzielnie około jednego obrotu. Podczas jazdy też czuję opór pod pedałami. Mając porównanie z użytkowanym przeze mnie dotychczas dziesięcioletnim już rowerem - opór jest naprawdę bardzo wyczuwalny. Czy powinienem poczekać aż napęd się po prostu dotrze czy może wymaga przesmarowania lub innej interwencji? 2. Usłyszałem, że zarówno przednie, jak i tylne koło ociera się o coś przy każdym obrocie (klocki hamulcowe to raczej nie są, bo w rowerze są tarczówki). Uważnie się przyjrzałem i widoczne jest bicie koła na boki. Niewielkie, około 2 mm, ale jednak wyczuwalne. Normalnie pewnie bym to zignorował, ale w tym wypadku koła wyraźnie się o coś ocierają, co jest wysoce niepożądane. 3. Kiedy próbuję zrzucić łańcuch na mniejszą zębatkę, a jednocześnie intensywnie pedałuję, to nic się nie dzieje. Przy mniejszych obrotach nie ma tego problemu. Trzeba wykonać regulację przerzutek? Planuję wymienić opony, więc nie za bardzo chciałbym testować rower przy dłuższej jeździe, by ich po prostu nie zużyć. Z tego względu mam wybór: od razu iść z tym do serwisu i poprosić o zajęcie się napędem albo/i centrowaniem kół oraz regulację przerzutek. Ewentualnie uznać, że to naturalne przy nowych rowerach i z czasem napęd powinien się dotrzeć. Co sądzicie? Z góry dziękuję za porady Pozdrawiam Szymon
  3. Bardzo dziękuję za odpowiedzi :-) Mam na myśli uniwersalność w postaci szerszych opon niż klasyczne szosowe. Tak, żeby jazda po mieście (niskie krawężniki, szyny tramwajowe) nie sprawiała trudności. Jeśli chodzi o "osiągi", to może trochę źle to ująłem. Mam na myśli to, że przemierzając niektóre rowery crossowe (np. Kross Evado 6) miałem wrażenie, że siedzę trochę zbyt prosto i taka jazda może być dla mnie na dłuższą metę męcząca. Lubię pojechać sobie trochę szybciej, choć oczywiście do ścigania się jest mi daleko. Przyznam, że baranka nawet nie rozważałem. Głównie z tego powodu, że najpierw poszukiwania zaczynałem od crossów, a potem je trochę "uszosowiłem" i przeszedłem na fitnessy. Klasycznych szos nie rozważałem, ponieważ czasem jednak potrzebuję przejechać przez lekki teren (szuter).
  4. Cześć, planuję zakup roweru typu fitness. Ma służyć głównie do dość dynamicznej jazdy po asfalcie. Komfortowa pozycja na rowerze nie jest tak kluczowa, ważniejsze są raczej osiągi. Mimo tego nie chcę szosówki, bo zależy mi na większej uniwersalności. Znalazłem taką aukcję na Cannondale Quick Disc 2017: https://www.olx.pl/oferta/cannondale-quick-1-disc-2017-roz-l-19-doinwestowany-CID767-IDpilbJ.html#a3cd6ee59b;promoted Co sądzicie? Cena wydaje mi się dość dobra. Przed zakupem będę chciał zobaczyć go na żywo, ale mam trochę daleko (200 km), więc najpierw postanowiłem zasięgnąć opinii tutaj. Z góry dzięki za pomoc Szymon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...