Skocz do zawartości

kwadrat

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kwadrat

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Dzięki za odpowiedzi. Taśma trzeba zakleić otwory na nyple, tylko czytałem, że można jakąś najzwyklejszą. W serwisie mi założą, niczego się nie nauczę i dalej nie będę wiedział jak to poskładać :D no cóż, zamawiam mleko i będę się bawił. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź, miłego dnia ;)
  2. Micheliny WildGrip'R kupione. Wracając do tubeless ready, wcześniej nie jeździłem na bezdętce, więc przepraszam za może głupie pytania :) Objechałem większość okolicznych sklepów i sprawa wygląda następująco: wentyle zazwyczaj kosztują 70-80zł za komplet - schwalbe, caffelatex. W jednym ze sklepów mieli zestaw wentyli Rubena za 25zł, brać takie? Drugie pytanie odnośnie wentyli: niektóre zakończone są owalną gumką, a w niektórych(np. rubena) gumka jest sześcianem. Co to zmienia? Taśmy na 21mm nie dostałem nigdzie.. A te szersze które były kosztowały około 100zł. Czytałem, że można obręcz zakleić innymi taśmami, niekoniecznie przeznaczonymi konkretnie do obręczy. Jak to jest? No i płyn: na miejscu najlepiej wychodziła vittoria- 55zł za 250ml. W internecie z tego co widzę, można kupić litrowe pojemniki, np. hutchinsona za 110zł z decathlonu, trezado za 100zł, czy np. caffelatex za 75zł. Wziąć od razu litr i mieć na zapas? Możecie polecić jakieś mleko uszczelniające?
  3. Nie zapuszczam się szosą na szutry, przynajmniej staram się unikać. Niestety doczytałem, że wytrzymałość fajna do ścigania, na treningi wygląda to słabo. Zamiast dwóch turbo za 175, kupiłem jedną Conti GrandPrix4000S II za 199, biznes życia :D ale co by nie mówić, nie złapałem jeszcze na nich kapcia. O te Sworks przy okazji chciałem zapytać na przyszłość, bo cena za komplet ekstra ;)
  4. Właśnie o taki rozmiar mi chodzi, więc za niecałe 50zł/sztukę raczej nie znajdę nic lepszego, jutro biorę komplet :) btw. dzisiaj sprzedawca próbował mi wepchnąć na szosę spece turbo w promocji którą widziałem, że opisywałeś; to raczej wyłącznie wyścigowe opony? Czy wytrzymałość przy codziennym użytkowaniu nie jest aż tak zła?
  5. Dzięki za odpowiedź. Na obręczach widzę tubeless ready, więc wystarczy sprawdzić taśmę na obręczy, założyć wentyle i zalać płynem? A co do opon, Michelin Wild Grip'R powinny się sprawdzić do codziennych jazd? Komplet zwijanych TLR mogę mieć za niecałe 100zł.
  6. Dziękuję bardzo za pomoc, rowerek kupiony ? Wrażenia bardzo fajne, dość lekki, napęd chodzi fajnie, tylko manetki jakieś takie plastikowe i tandetne.. Niestety objeżdżony na dobre zostanie dopiero jutro, przy okazji pożyczę pompkę do amorka i pobawię się nim. Nie wiem tylko, czy te opony są tubeless ready, na obręczy jest napisane, na oponie nic nie znalazłem.. Foto 1 Foto 2 Foto 3 Pozdrawiam ?
  7. Nie mam ciśnienia na carbon, a bulls wygląda chyba lepiej osprzętowo? Jadę jutro go przymierzyć i boję się, że w szale zakupów napalę się na za małą ramę..
  8. Panowie, szybkie pytanie: Bulls Copperhead 3S. Cena super, nie wiem czy nie będzie trochę mały ? co myślicie?
  9. Opisujesz model z rocznika 2017, ten ma napęd 2x10, różnią się hamulcami itp. Do treka nie mogę się dodzwonić, a po wysłaniu maila dostałem automatyczną odpowiedź, że mają dużo roboty i nie wiedzą kiedy mi odpiszą. Teoretycznie dożywotnia gwarancja na ramę jest dla pierwszego właściciela, z tym, że na razie rower nie był rejestrowany, więc po zarejestrowaniu teoretycznie będę pierwszym właścicielem. Pytanie jak później z rozpatrzeniem tego.. Fajnie byłoby mieć gwarancję. W tej cenie warto się jeszcze zastanawiać nad nowym np Krossem Level B8 itp?
  10. Trek Superfly 6 co sądzicie o nim? Pytanie czy w Polsce można rozpatrywać gwarancję roweru kupionego za granicą..
  11. Wiem, dlatego szosę kupiłem używaną, a mtb wolałbym nowy.. Jakieś inne opcje?
  12. Szkoda, bo dołożenie manetki to albo wymiana amortyzatora, albo tłumika, w obu wypadkach koszty masakryczne.. Tak czy inaczej, coś innego godnego polecenia w tej kwocie, czy szukać używki? Trochę obawiam się używki ze względu na zużycie, wiadomo, że te rowery jeżdżą, nie chcę kupić wyeksploatowanego sprzętu. Nowy to nowy, dodatkowo ma gwarancję. Zastanawiam się, nad dołożeniem do Krossa Level B8 na rebie, ale to już się trochę droga zabawa zaczyna robić na studencką kieszeń. Co możecie polecić w tym budżecie?
  13. Peak 29 SLX to 5500zł, więc 1700zł ponad zakładany budżet. Bliżej budżetu można znaleźć przecenione Krossy B8, aczkolwiek to dalej ponad budżet. Oponami się nie przejmuję, to akurat można spokojnie zmienić a i tak planuję założyć bezdętki. W 920 sztywna oś jest tylko z przodu. Kusi mnie ten rower, ale trochę odpycha mnie te koło 27.5. Z drugiej strony, przeglądając oferty 29 ciężko znaleźć coś sensownego w tych pieniądzach. Napęd nie musi być 1x11, może być 2x10, 2x11. Zależy mi na w miarę dobrym amortyzatorze. Zastanawia mnie, dlaczego Krossy jak i Accenty nie mają manetki blokady amortyzatora, czy nie jest ona aż tak potrzebna?
  14. Witam, Szukam roweru do xc/mtb na 180 wzrostu. Cena do 3800. Moje dotychczasowe typy: BTWIN Rockrider 920 - mogę mieć za 3800 BTWIN Rockrider 900 - mogę mieć za 2700 Kross Level B7 - na allegro od 3350 Zastanawiam się też nad używanym rowerem, ale na razie nic ciekawego nie znalazłem. Wolałbym nie przekraczać kwoty, za którą mam nowego btwina na rebie i gx'ie. Koło 27.5/29, może trochę wolałbym 29, ale widzę, że osprzętowo będzie słabiej niż w przypadku 27.5. Myślicie, że warto dopłacać ponad 1000zł do 920 względem 900? Czy różnice nie są aż tak duże? Czy może polecicie jakieś inne modele w podobnej cenie? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...