Skocz do zawartości

Wooodzu

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Wooodzu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Jakies pomysły panowie ? bo nie wiem za co sie za bardzo zabrac zeby zmniejszyc luzy.
  2. To znaczy ze ile bym nie krecil i prawie az wykręcił ta gwiazdkę z róry od widelca to dalej widelec z kołem mimowolnie by sie obracała na łożyskach bez luzu... nie wiem jak to opisac dokladniej.. rozumiem ze jezeli ktos z was za mocno dokręci ta śrubę z góry to będzie ciężej mu się skręcało tak ? to ile ja bym nie przykręcił tej śrubki to dalej kierownice mogę skręcić bez żadnego "tarcia czy oporów" tak jak powinna prawidłowa kierownica skręcać kołem. tylko ze dalej zostaje mi luz... sprawdzilem czy to nie jest od hamulca z przodu... czy może nie jest dokladnie dokręcony do tych wypustek na ramie i wszelkie inne opcje zwiazane z hamowaniem... tam na pewno nie ma problemu, wszystko jest sztywne...
  3. stery rozłożyłem nasmarowałem i w identycznej kolejności złożyłem, żeby skasować luz najpierw odkręciłem dwie boczne śrubki i dopiero zacząłem dokręcać tam z góry, sprawdzałem luz przednim hamulcem i wychylając rower do przodu i do tyłu... bałem się przekręcenia tej śroby z gory bo na YouTube przestrzegali od tego... ale ile bym nie kręcił to i tak kierownica skręcała bardzo luźno...a pamiętam tez ze przykręcając ta śrubę u góry coś mi ze 2 razy przeskoczyło i od razu przyszło mi na myśl ze to ta gwiazdka w róze widelca ale nie mam pewności... czy maga mieć znaczenie bieżnie łożysk ? czy mogę samodzielnie osadzić to gwiazdkę oczywiście wcześniej chyba wybijając ta wcześniejsza?
  4. Witam. Ostatnio zabralem sie konserwacje swojego "nowego" roweru i po wyregulowaniu wszystkiego zostały mi stery... myslalem ze poradze sobie samemu ze skasowaniem luzu, prze okrecenie dwuch bocznych srubek i dokrecenie tego dekielka z góry... niestety tak sie nie stało bo ile bym nie dokrecał sróby u gory nie kasuje mi sie luz a kierownica caly czas swobodnie sie kreci... rozebrałem to wszystko i wiem tyle ze mam stery zintergrowane od FSA a łozyska w nim maja oznaczenia" TH INDUSTRIES 1-1/8 ACB 36* 36* 872#" zasadniczo to oba łozyska krecily sie bez zastrzezen... w takim razie mam pytanie jak skasowac luz i co moze byc jego przyczyna? czy to wina widelca czy bierzni czy czego ? jestem dopiero poczatkujacy wiec z góry prosze o wyrozumialosc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...