Skocz do zawartości

kjgeneral

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kjgeneral

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Dzięki za odpowiedź. Już tłumaczę szczegóły mojej wizji jazdy z sakwami. 1. Z dużymi, pojemnymi i profesjonalnymi sakwami nie jeżdżę. Mam torbę Topeak'a z rozkładanymi, kompaktowymi sakwami, zintegrowaną pod system wsuwania w szynę specjalnego bagażnika. Sakwy są małe, i nieciężkie przez to. Ale konieczne, gdyż jeżdżę 10-14 dni bez przerwy. Poza tym resztę ładowałem w plecak, ale w tym roku chyba zainwestuję w torby na przód i pod rurę. 2. Chciałbym trochę szerzej niż opony 30, a w Treku jest chyba za mało miejsca na 35. Widelec jest carbon. Podobnie mało miejsca ma Diverge. 3. Coraz bardziej urzeka mnie Sequoia - szerokie opony, lepiej tłumiąca stal, zastanawiam się nad wersją tańszą i samodzielną wymianą widelca ze stali na carbon... No i cena - wersji bazowej - najniższa, a na komponentach z górnej półki mi aż tak nie zależy.
  2. Witam. Proszę o poradę w temacie, który Gravel wybrać. Jeżdżę z niedużymi sakwami, głównie po asfalcie, ale od czasu do czasu wjadę w las lub w pole. Poniżej wstawiam kilka upatrzonych rowerków i moje uwagi: Specialized Diverge: http://www.synkros.pl/product-pol-7242-Specialized-DIVERGE-ELITE-DSW-2017.html Rama Alu, osprzęt Tiagra Specialized Sequoia Elite: http://www.synkros.pl/product-pol-7607-Rower-SPECIALIZED-SEQUOIA-Elite.html Rama CroMo, jest mocowanie bagażnika, osprzęt 105; czy wz ze stalową ramą jest ciężki? NS Rag+: http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/16098/test_ns_bikes_rag_wiecej_niz_gravel?strona=3 Rama Alu, napęd Sram 1x11, chyba brak mocowania bagażnika; poza tym jest piękny. Trek Crossrip 2: http://www.rowery.szczecin.pl/rower/184/crossrip-2 Alu, Tiagra, mocowania na bagaż. Superior X-Road Team Comp: https://superiorbikes.eu/pl/2017/x-road/x-road-team-comp/matte-black-neon-orange-black Rama karbonowa, Tiagra; GT Grade CX Rival: http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/grade-cx-rival Rama Alu, napęd Sram 1x11 oraz rozmaite warianty Ridley X-Trail: http://www.bike4race.pl/pol_m_Rowery-RIDLEY_gravel-207.html Moje preferencje i wątpliwości: ramę chciałbym karbonową, bo wiem już, jak fajnie tłumi drgania; z drugiej strony nie ma wtedy mocowań do bagażnika i trzeba radzić sobie podsiodłowo; z trzeciej strony może stal, tyle że nie znam jej możliwości tłumiących; no i jest jeszcze specyficzne ułożenie rurek aluminiowych np. w GT - czy ma to wpływ na tłumienie drgań? Alu jest tańsze, stal i karbon droższy. Napęd nie jest aż tak istotny, mógłby być z jeszcze niższych grup. Natomiast wątpliwości rodzą się wz. z bagażnikiem: mocować klasyczny pod sakwy (które mam), czy inwestować w posiodłowe i pod górną rurę, tudzież na kierownicę? Poradzicie coś?
  3. Witam. Proszę o poradę w temacie, który Gravel wybrać. Jeżdżę z niedużymi sakwami, głównie po asfalcie, ale od czasu do czasu wjadę w las lub w pole. Poniżej wstawiam kilka upatrzonych rowerków i moje uwagi: Specialized Diverge: http://www.synkros.pl/product-pol-7242-Specialized-DIVERGE-ELITE-DSW-2017.html Rama Alu, osprzęt Tiagra Specialized Sequoia Elite: http://www.synkros.pl/product-pol-7607-Rower-SPECIALIZED-SEQUOIA-Elite.html Rama CroMo, jest mocowanie bagażnika, osprzęt 105; czy wz ze stalową ramą jest ciężki? NS Rag+: http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/16098/test_ns_bikes_rag_wiecej_niz_gravel?strona=3 Rama Alu, napęd Sram 1x11, chyba brak mocowania bagażnika; poza tym jest piękny. Trek Crossrip 2: http://www.rowery.szczecin.pl/rower/184/crossrip-2 Alu, Tiagra, mocowania na bagaż. Superior X-Road Team Comp: https://superiorbikes.eu/pl/2017/x-road/x-road-team-comp/matte-black-neon-orange-black Rama karbonowa, Tiagra; GT Grade CX Rival: http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-szosowe/cyclocross/grade-cx-rival Rama Alu, napęd Sram 1x11 oraz rozmaite warianty Ridley X-Trail: http://www.bike4race.pl/pol_m_Rowery-RIDLEY_gravel-207.html Moje preferencje i wątpliwości: ramę chciałbym karbonową, bo wiem już, jak fajnie tłumi drgania; z drugiej strony nie ma wtedy mocowań do bagażnika i trzeba radzić sobie podsiodłowo; z trzeciej strony może stal, tyle że nie znam jej możliwości tłumiących; no i jest jeszcze specyficzne ułożenie rurek aluminiowych np. w GT - czy ma to wpływ na tłumienie drgań? Alu jest tańsze, stal i karbon droższy. Napęd nie jest aż tak istotny, mógłby być z jeszcze niższych grup. Natomiast wątpliwości rodzą się wz. z bagażnikiem: mocować klasyczny pod sakwy (które mam), czy inwestować w posiodłowe i pod górną rurę, tudzież na kierownicę? Poradzicie coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...