Skocz do zawartości

Wojsky

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Wojsky

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Hej jajacek Dzieki za odpowiedz, faktycznie nie jest najwnowszy ale juz sporo ze mna przeszedl i powiem ze jestem zadowolony a co do naprawy to faktycznie, nie kwapie sie do niej i dlatego wlasnymi silami sobie przy nim grzebie :) Podpytam tego usera tak jak napisales, dziekuje.
  2. Hej wszystkim Jestem nowym userem i po czesci szukam pomocy, mozna tak powiedziec. Mam amortyzator jak w temacie. Od okolo ponad roku. Jest to rocznikowo model 2002 prawdopodobnie - tyle sie dowiedzialem bo tamten wypust mial charakterystyczny, plastikowy regulator U-turn. Wiec jak juz widac, mocno nie najnowszy ale w dobrym wizualnym stanie, mam tutaj na mysli ze np. lagi sa nie porysowane i nie wytarte. Ale do rzeczy. Serwisy przeprowadzalem sam, i konczylo sie to zazwyczaj na zmianie oleju na zamiennik, czyszczeniu gabeczek oraz ogolnej konserwacji. Jednakze ostatnimi czasy, problem wystepuje od okolo 2-3 tygodni, zaczyna sie przelewac olej do dolnej lagi z komory tlumika i amortyzator dostaje swoistego klina - od stopniowego zmniejszenia skoku do calkowitej sztywnosci. Tutaj moje pytanie, bo za naprawde calosci czyli przeglad i wymiane czesci jeden z renomowanych serwisow zarzadal az 280 pln z czesciami (no jest to naprawde bardzo duzo i czy jest to gra warta swieczki?) - czy winna moze byc ta malutka uszczelka na samym dole lagi, przez ktora przechodzi tlumik do dolnej lagi? Tak jak poruszalem tlumikiem na rozebranym amortyzatorze to uszczelka nie jest jakos strasznie ciasna. Dodam, ze bardziej sklanial bym sie do instalacji zamiennika, no bo cena zestawu naprawczego jest wrecz horrendalna. Moze ktos ma jakies pomysly lub spotkal sie z takim problemem? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...