Skocz do zawartości

Merauder

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Merauder

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Byłem i mierzyłem Krossa, trochę mniej wygodna pozycja jednak i nie ma regulowanego mostka kierownicy, co na dłuższych trasach może być pomocne. W sumie to skłaniam się ku Meridzie. Dzięki wszystkim za pomoc.
  2. Cenna uwaga, sam bym na to nie wpadł, a bardzo prawdopodobne, że będę montował bagażnik z sakwami. Natomiast najbardziej interesuje mnie jak wyglądają różnice w osprzęcie w praktyce tj. odczuwalny komfort z jazdy oraz trwałość.
  3. Cenowo to jest praktycznie identycznie 2200-2300, bo to modele z 2016r.
  4. Witam, przeglądałem już tysiące poradników i różnych for. Wybór mój zatrzymał się na dwóch modelach: https://twojamerida.pl/pl/p/CROSSWAY-100-52CM-MATT-BLACK-YELLOWGREY2016/5809 oraz http://www.dobrerowery.pl/kross-evado-5-0-2015 Dodam tylko, że u mnie jazda to głównie na codzień asfalt (do pracy - 20 km w dwie strony) i częste wypady weekendowe po 50-100 i czasem więcej km (tutaj już różnie tzn. asfalt i ścieżki leśne bez ekstremów). Generalnie ok 3000 km rocznie. Patrząc na to jak to wygląda na papierze, to Kross wygląda lepiej. Jednak pytanko jest głównie do osprzętu. Wiem, że Kross z tyłu ma Deore itd. tylko czy nie jest to chwyt marketingowy patrząc na to, że reszta jak manetki itp już należą do innej grupy. Pytanie moje jest więc takie: nie jak to wygląda na papierze, bo tutaj zwycięzce mamy bez większej znajomości tematu. A jaka będzie różnica odczuwalna w praktyce dla mnie biorąc pod uwagę całość osprzętu? Na koniec dodam, że na tej Meridzie machnąłem parę kółek obok sklepu i odniosłem bardzo pozytywne wrażenia odnośnie komfortu i ogólnie pracy przerzutek czy hamulców.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...