Witam,
przeglądałem już tysiące poradników i różnych for. Wybór mój zatrzymał się na dwóch modelach:
https://twojamerida.pl/pl/p/CROSSWAY-100-52CM-MATT-BLACK-YELLOWGREY2016/5809
oraz
http://www.dobrerowery.pl/kross-evado-5-0-2015
Dodam tylko, że u mnie jazda to głównie na codzień asfalt (do pracy - 20 km w dwie strony) i częste wypady weekendowe po 50-100 i czasem więcej km (tutaj już różnie tzn. asfalt i ścieżki leśne bez ekstremów). Generalnie ok 3000 km rocznie.
Patrząc na to jak to wygląda na papierze, to Kross wygląda lepiej. Jednak pytanko jest głównie do osprzętu. Wiem, że Kross z tyłu ma Deore itd. tylko czy nie jest to chwyt marketingowy patrząc na to, że reszta jak manetki itp już należą do innej grupy. Pytanie moje jest więc takie: nie jak to wygląda na papierze, bo tutaj zwycięzce mamy bez większej znajomości tematu. A jaka będzie różnica odczuwalna w praktyce dla mnie biorąc pod uwagę całość osprzętu?
Na koniec dodam, że na tej Meridzie machnąłem parę kółek obok sklepu i odniosłem bardzo pozytywne wrażenia odnośnie komfortu i ogólnie pracy przerzutek czy hamulców.