Skocz do zawartości

benek123

Użytkownicy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia benek123

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Z dnia na dzień mam coraz większe wątpliwości co do tego rose i znowu coraz bardziej myślę nad rift zone 1. Ne rose nie dostał bym już żadnego rabatu i wyszłoby 6,5 k a na marina był by może rabat z 10% czyli wyszło by ok. 5k. Nie wiem czy chciałbym wydać aż 6,5 k na rower. Wolałbym również mieć rower w kwietniu-maju 2018 a nie kwiecień-maj 2019 (lub czerwiec-lipiec 2018 jeśli dobrze by poszło). Przedni amor jest praktycznie taki sam ( różnią się podobno tylko wagą ) osprzęt deore vs slx, miałem pełne deore mam deore/slx i raczej nie ma większej różnicy, marin ma również od razu szersze opony niż rose. Przy marinie martwią mnie 2 żeczy: 1. tylny amortyzator nie ma blokady co mogło by przeszkadzać na asfalcie ale pewnie bym się przyzwyczaił. 2. nie wiem jak czuł bym się na rozmiarze L (chodzi o długość ). Po przespaniu się kilka razy z tymi myślami jestem tak blisko rift zone, że chyba na wiosnę u mnie zagości. :)
  2. Ten rose chyba najciekawszy choć wyszło by 6,5k ( można sobie go zmodyfikować a ja dałbym tam napęd 2 na 10/11) i musiałbym zbierać jeszcze pewnie do wakacji, ale chyba się na niego zdecyduje.
  3. Witam, szukam roweru z pełnym zawieszeniem za ok. 5500zł. Szukam roweru typu trail który pozwoli mi na agresywniejszą jazdę niż mój obecny kross level b6, nie połamie się przy jakiś skokach i zapewni mi większy komfort. Na rowerze mam zamiar jeździć też po asfalcie więc nie chciałbym czegoś z kołami +. Mój typ to marin rift zone 1 http://marinbike.pl/rift-zone-1-2018-p136.html?c=58 Czy w tej cenie dostanę coś lepszego ? Zastanawiałem się nad krossem soil 1 (niestety używany więc trochę bym się tego bał) bo dużo osób go polecało (moon jest chyba bardziej ociężały). Myślałem też nad giantem trance 4 ale nie wiem czy znalazłbym go za ok. 5500. Dodam, że mam 177 cm wzrostu i ważę ok. 72kg.
  4. Dzięki może za jakiś czas wsadzę tu szersze opony i tak jak mówisz stosunkowo tani powietrzny amortyzator a może po prostu dam sobie spokój z wydawaniem kasy z powodu beznadziejnego dojazdu do tych tras i spróbuję rozwiązać ten problem mniejszym kosztem. Czas pokaże.
  5. Zaciekawił mnie ten fox ale mam 2 pytania: Czy jadąc po piekielnie nierównej kostce i płytach wybiera je dość dobrze? Bo aby dojechać do ciekawszych dróg częste muszę przejechać po takiej kostce i płytach kilka km i jest to po prostu STRASZNE i już po tym dystansie bolą mnie dłonie co na innych drogach nie ma miejsca. I ile kosztuje taki fox bo znalazłem tylko używane ( boję się zajechanych ) i takie kosztujące 4k a reby można znaleźć za nieco ponad 1000 nowe. A rower ma to co potrzebuję tylko chciałbym trochę poprawić ten komfort na nierównościach a przy okazji zmniejszyła by się waga.
  6. Witam, pytam się czysto teoretycznie ( nie wiem czy kupię go w tym roku czy może za rok lub w ogólę nie kupię ) czy rockshox reba będzie kompatybilny z krossem level b6 2017. Do ramy powinien pasować bo tu i tu się zwęża (tapered), a nie wiem czy musiałbym wymieniać piastę lub przednie koło ze względu na sztywną oś 15mm a aktualnie mam szybkozamykacz 9mm. I jeszcze jedno czy taka wymiana była by mocno odczuwalna ? Wpłynęła by na komfort i stabilność z którą nie ma problemu lub go nie wyczuwam ?
  7. Niedawno kupiłem krossa level b6 2017, ostatnio na pierwszej przejażdżce zauważyłem a raczej usłyszałem, że przeżutka ( jakaś śruba ) ociera o szprychy. Na 1 biegu na korbie jest 2 na manetce. Czy zmienienie zakresu jej działania rozwiąże te 2 problemy czy będzie trzeba jeszcze coś regulować ? Czy zmiana zakresu nie wpłynie na zmiane biegów pomiędzy najniższym a najwyższym ? Pytam o takie rzeczy bo nie wiem czy zabierać się za to sam czy dać to do serwisu.
  8. Przy takim wzroście koła mniejsze niż 29 cali to głupota.
  9. W tej cenie możesz poszukać czegoś używanego na kołach 29 cali i BEZ TYLNEJ AMORTYZACJI bo poniżej ok 5 000 zł nie kupisz dobrego roweru z tylną amortyzacją która będzie miała sens. Równierz nie wiem czy hamulce tarczowe w tej cenie mają sens. Jestem twojego wzrostu i jeździłem dotychczas na krossie big black 2 rozmiar s ( m był by lepszy bo s robił się za mały) może jakiś taki był by ok ?
  10. Czysto teoretycznie pomiędzy napędem 3x10 a 2x10 nie będzie dużej różnicy bo i tak prawdopodobnie nigdy nie skorzystacz z przełożenia 3x9, 3x10 i 2x10 będzie po prostu większy przeskok pomiędzy 1 i 2 biegiem z przodu, hamulce są te same pooglądaj na youtube filmy z tymi amortyzatorami ( jak zachowują się na dziurach ). Nie wiem czy amortyzator w romiecie też jest powietrzny, jeśli jest wybór jednego z tych to tylko kwestia który się bardziej podoba i na którym byś się lepiej czuł. A i cube ma lepszą przerzutkę tylną ale nie wiem czy zrobi ona jakąś większą różnicę w jeździe.
  11. Pisałem czy znajdę coś w cenie krossa level b5 ale najlepiej trochę niższej. I tak decyzja zapadła i biorę krossa level b6 z 2016 ;)
  12. Wezme krossa level b6, może po jakimś czasie na przód też bym dał slx. Dzięki i pozdrawiam :)
  13. Trzeba również dodać że nie jestem jakimś wyjadaczem który odczuwa najmniejszą różnice w osprzęcie. Nie wiem czy odczuje wyraźną różnicę pomiędzy slx a xt. (poza tym kiedyś przy okazji wymiany napędu można by zmienić na xt 2X10) Trudna decyzja. :mellow:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...