Skocz do zawartości

analyzer65

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia analyzer65

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Zrobione. Okazało się że źle ustawiłem linkę w clickboxie przez co dalsza regulacja nie miała sensu. Koszt 14zl.
  2. Na jutro umówiłem się z człowiekiem siedzącym w rowerach, serwisie od dawna. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  3. Linka pracuje bez zarzutu. Skrzywić się w piaście nic raczej nie powinno. Nie przerzucałem na siłę biegów a podejrzanie wygląda jedynie wskaźnik w clickboxie bo z tego co kojarzę był do tej pory w pozycji między kreseczkami i równolegle do nich a teraz jest między nimi pod skosem... Próbowałem na wszelkie sposoby ustawić linkę przy clickboxie, jednocześnie jeżdżąc rowerem ale jest lipa. jak jest bieg 2 i 3 tak 1 w ogóle nie ma.
  4. Witam. Dziś przestała mi działać zmiana biegów z wyższych na niższe i odwrotnie. Napęd to 3 biegowy schimano nexus. Wszystko w piaście. Nie wiem czy dobrze reguluję bo robię w ten sposób: - manetkę ustawiam na 2 bieg - pokretłem od regulacji linki przy mechanizmie pokręcam do tego stopnia aż wskaźnik wewnątrz ustawi sie pomiędzy dwiema kreskami oznaczonymi jako set. Jednak zmiana biegów nie działa jak powinna. O ile z 2 na 3 zmienia się dobrze, to z 3 na 2 trzeba przekręcić do pozycji 1.5, wtedy wskoczy 2. Natomiast żeby wskoczył bieg pierwszy, trzeba podczas jazdy przerzucić energicznie z 3 od razu na 1. Co mnie zastanawia to sam trzpień ( nie wiem jak to nazwać, drut sprężynowy wchodzący w piastę nie jest idealnie prosty, a sam wskaźnik który ustawia się pomiędzy kreskami oznaczonymi jako "set" nie jest równolegle między nimi a pod kątem. Rozkręcałem plastik gdzie wchodzi linka i oprócz tego że na ramieniu pracującym wraz z linką jest luz, tak nic innego nie znalazłem. Poradzicie coś jak to wyregulować?
  5. Po dłuższej przerwie bo czasu nie było (praca), opony i dętki zakupione. Opony to Schwalbe Range Cruiser Activ drutowa, a detki to Rubena. Komfort jazdy znacząco na plus. Do tego przy okazji wyregulowałem napęd. Dziękuję za porady :)
  6. Tego typu ma żona w swoim rowerze miejskim Kross. Tyle, że u niej są fabryczne. Przejechałem się kilka razy tym rowerem i kurcze, jazda na nim to przyjemność.
  7. Dzięki za odpowiedź :) Zgadza się. Pozycja podczas jazdy jest bardziej wyprostowana więc też uważam że coś z trekkinga albo miejskiego roweru byłoby odpowiednie.
  8. Patrząc na ceny opon to zaczynają się od kilkudziesięciu złotych. Powiedzmy w 200zł chciałbym się wyrobić w komplecie opon. Może jak się uda to w cenie będą dętki? Co proponujecie? Ogólnie w tym rowerze nie ma za wiele do naprawy. Opony, linka hamulca przedniego (tu jest zwykły v brake) i siodełko. To jest trochę zniszczone i mało wygodne. Aaa no i rączki na jakieś bardziej komfortowe. Czyli w skrócie. Potrzebuję rad jeśli chodzi o: Opony i dętki Linka hamulca Siodełko Rączki
  9. Temat widzę żyje. Więc tak. Rower jako rower jest dla mnie ok. Wygodny, szybki, lekki, przerzutki działają bardzo dobrze, obrecze i piasty nie pokrzywione, bez luzów. Opony w średnim stanie stąd chęć wymiany. Dodatkowo przednia dętka z wentylem rowerowym a nie samochodowym więc trochę uciążliwe przy pompowaniu bo na stacjach są końcówki do zaworów samochodowych. Co do jazdy i odległości. Hmm typowy Kowalski. Lubię ot tak sobie wyjechać pokręcić się po okolicy po kilka kilkanaście kilometrów więc żaden wyczyn. W zasadzie wszystko po ścieżkach rowerowych twardych.
  10. Witam. Na oponie jest oznaczenie: 37-622 28x15/8x13/8 Nie potrafię tego roszyfrować żeby zakupić właściwe opony i dętki. Rower to MBK OCTANE. Może ktoś pomóc jakiego dokładnie rozmiaru opon i dętek szukać oraz jakiej firmy najlepiej?
  11. Heh, dzięki. Zobaczymy jak to będzie ale rower fajny. Zrobiłem dziś nim pierwsze ...naście km i póki co jest super. Wygodnie się siedzi, pozycja wygodna, lekko się pedałuje, przerzutki działają bdb, opony w super stanie...
  12. Wziąłem ten rower. Faktycznie, jazda na nim to bajka w porównaniu do jazdy góralem :)
  13. "Za poważny" w sensie, czy ten rower nie bardziej pasuje do osoby 50+? O to mi chodzi. Z tego co widzę to coraz więcej osób w różnym wieku widzę na rowerach tego typu niż na góralach. Jeżeli chodzi o mój obecny rower to czuję, że jest dla mnie po prostu za mały. Mimo zakupionego i zamontowanego mostka kierownicy z regulacją kąta, to pozycja nie jest dla mnie zbyt wygodna.
  14. Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum, dlatego przy okazji witam wszystkich serdecznie. Co mnie skłania do napisania tego tematu? Otóż na rowerze jeżdżę czysto amatorsko. Żaden wyczynowiec ze mnie. Ot tak lubię wyskoczyć na kilkukilometrową przejażdżkę po ścieżkach rowerowych, trochę ścieżek leśnych ale utwardzonych itp. 3 lata temu kupiłem sobie rower B'twin Homme Rockrider 5.0, o taki: https://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-50--id_8238214.html Dochodzę jednak do wniosku, że jest on dla mnie ciut za mały i(mam 180cm wzrostu i 90kg wagi) że jeżdżę typowo ścieżkami rowerowymi po mieście to wolałbym mieć rower bardziej uniwersalny, coś pośredniego między trekingiem, a miejskim. Trafiła mi się okazja wymiany mojego roweru na rower MBK OCTANE w bardzo dobrym stanie. Nie mogę znaleźć o nim jakich typowych informacji w internecie, dlatego kieruję pytanie do Was jako specjalistów w dziedzinie rowerów. Mam obawy czy ten rower nie będzie dla mnie zbyt poważny? :) Jestem po 30tce więc nie małolat ze mnie :) Szukam czegoś co będzie dość szybkie, uniwersalne, niebrzydkie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...